دفترچه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبایی که قصد ثبت نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد رو دارن ، می تونن همزمان با شروع ثبت نام وارد سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org بشن و دفترچه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد رو دانلود و از شرایط و ضوابط و همچنین لیست رشته های ارائه شده مطلع بشن .






هر سال همزمان با ثبت نام بدون آزمون دکترا، دفترچه ثبت نام بدون آزمون دکترای آزاد هم از طریق دانشگاه آزاد منتشر میشه و متقاضیای ممتاز و استعداد درخشانی که می خوان ثبت نام بدون آزمون دکترا آزاد 1400 رو انجام بدن ، می تونن این دفترچه رو با دقت بررسی کنن تا از شرایط و ضوابط و همچنین لیست رشته های بدون کنکور مطلع بشن .

دفترچه ثبت نام دکترا بدون کنکور دانشگاه آزاد همزمان با پروسه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد یعنی بعد از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری از طریق سایت azmoon.org منتشر میشه که ما در ادامه در مورد زمان انتشار و جزئیات دفترچه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 1400 توضیح دادیم . با ما همراه باشین!



زمان انتشار دفترچه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 1400
ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 1400، تقریبا همزمان با انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد انجام میشه و متقاضیای استعداد درخشانی که شرایط نوشته شده تو این دفترچه رو دارن ، می تونن تو زمان ثبت نام وارد سایت azmoon.org بشن و ثبت نامشون رو انجام بدن .

دفترچه بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد در تاریخ 1 اردیبهشت ماه منتشر شد. به داوطلبا توصیه می کنیم که عضو کانال تلگرام دکتری تحصیلیکو باشن تا به محض اینکه اطلاعیه ای در خصوص این ثبت نام منتشر شد مطلع بشن.



عنوان لینک دانلود
دفترچه ثبت نام بدون آزمون دکتری آزاد 1400
دانلود فایل



برای اینکه فرایند ثبت نام دکتری بدون آزمون رو به طور کامل انجام بدین می تونین مقاله زیر رو بخونین. 

بیشتر بخوانید: ثبت نام دکتری بدون آزمون آزاد











جزئیات دفترچه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 1400
همزمان با ثبت نام ، دفترچه ثبت نام دکتری بدون آزمون آزاد 1400 تو سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org منتشر میشه که متقاضیایی که قصد ثبت نام دکترا استعداد درخشان دانشگاه آزاد رو دارن ، می تونن قبل از شروع ثبت نام ، این دفترچه رو دانلود و از شرایط و ضوابط ثبت نام مطلع بشن . تو این دفترچه که در واقع همون دفترچه راهنمای انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد هستش ، لیست رشته محل های ارائه شده و همچنین شرایط ثبت نام دکترا بدون کنکور ازاد نوشته شده که ما در ادامه به مهمترین این شرایط اشاره کردم .



حداقل معدل 17.5 تو همه گروه آزمایشی

حداقل نمره پایان نامه 17 باشه .

رشته انتخابی دکتری ، همنام و متجانس با رشته ی فارغ التحصیلی ارشدش باشه .

نهایتا تو 6 ترم ( بدون احتساب ترم تابستان ) فارغ التحصیل شده باشه .

دروس معادل سازی شده نداشته باشه .

اگه شرایط لازم برای ثبت نام بدون آزمون دکتری آزاد رو ندارین می توین شانستون رو برای ثبت نام بدون آژمون دکتری پیام نور امتحان کنین.

در ادامه بخوانید: دکتری پیام نور


مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما در مورد جزئیات دفترچه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 1400 پاسخ بدن و شما می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این مشاورا در ارتباط باشین و از تجربه و اطلاعات کارشناسای آزمون دکتری بهره ببرین .













سوالات متداول


1- از کجا می تونیم لیست رشته های ارائه شده دکتری دانشگاه آزاد بدون کنکور رو بررسی کنیم ؟
 داوطلبا می تونن با دانلود دفترچه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد که لینک دانلودش تو این مقاله گذاشته شده ، لیست رشته محل های ارائه شده رو بررسی کنن . 


2-  دفترچه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد کی منتشر میشه ؟
 دفترچه ثبت نام دکترا بدون کنکور دانشگاه آزاد بعد از اعلام نتایج اولیه آزمون دکترا منتشر میشه که تو این مقاله به طور کامل توضیح داده شده .


3-  آیا رشته های بدون آزمون و با آزمون دکترای دانشگاه آزاد با هم متفاوته ؟
 خیر ، همونطور که تو این مقاله توضیح دادیم ، دفترچه ثبت نام بدون کنکور دکترای دانشگاه آزاد که تو اون لیست رشته ها نوشته شده ، در واقع همون دفترچه انتخاب رشته دکترای با آزمون دانشگاه آزاده .

منبع : دفترچه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Qll5
نظرتان را بنویسید