مناطق محبوب کردان برای سرمایه گذاری و قیمت باغ ویلا در تهراندشت و سهیلیه

مناطق محبوب کردان برای سرمایه گذاری و قیمت باغ ویلا در تهراندشت و سهیلیه
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
mahdi moosavi

کردان، منطقه ای محبوب و معروف در فاصله 75 کیلومتری از شهر تهران قرار دارد. این منطقه با شرایط آب و هوای متفاوت و طبیعت خیره کننده اش، به یکی از مقاصد تفریحی و گردشگری برجسته استان البرز تبدیل شده است. آسانی دسترسی به این منطقه، یکی از ویژگی های مهم کردان برای سفر و سپری کردن اوقات فراغت در کنار دوستان و خانواده است. نتیجه تعداد زیاد سفرها به کردان، جذب سرمایه گذاران بسیاری برای خرید زمین و ساخت ویلا شد. به همین دلیل، ساخت ویلاهای مدرن با امکانات برتر و طراحی اروپایی در این منطقه رواج یافت.

شرایط اقتصادی نامناسب باعث افزایش چشمگیر قیمت ویلا در کردان شده است. منطقه کردان به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم می‌شود و هر بخش دارای چند منطقه و روستا است. در این مقاله، قصد داریم تا به شما دو منطقه فوق‌العاده و سودآور برای خرید ویلا و زمین معرفی کنیم تا از رنج قیمتی متنوع در کردان آگاه شوید.

تهراندشت، یکی از برترین مناطق برای سرمایه گذاری

تهراندشت، منطقه‌ای سبز و دل‌پذیر که به عنوان بهشت گم‌شده کردان نیز شناخته می‌شود. این منطقه در بخش جنوبی کردان واقع شده و جزو محبوب‌ترین مناطق تفریحی و گردشگری استان البرز محسوب می‌شود. علاوه بر طبیعت زیبا و سرسبزی تهراندشت، این منطقه به عنوان یکی از مقاصد سرمایه‌گذاری مطرح در کردان شناخته می‌شود. در چند سال اخیر، تعداد زیادی سرمایه‌گذار برای خرید زمین و ساخت ویلا به تهراندشت روی آورده‌اند و همگی از سود قابل توجهی پس از انجام معاملات بهره‌مند شده‌اند.

خرید ویلا در تهراندشت، بهترین پیشنهاد برای سرمایه گذاری

 

خرید ویلا در تهراندشت یکی از آرزوهای سرمایه‌گذاران تهرانی و کرجی است. اکثراً ویلاهای گران قیمت تهراندشت دارای سند تک برگ و انشعابات قانونی هستند که این امر نگرانی سرمایه‌گذار را در انتخاب خود برطرف می‌کند. علاوه بر سند و انشعابات قانونی، ویلاهای تهراندشت از امکاناتی نظیر آلاچیق، روف‌گاردن، استخر چهارفصل، استخر سرپوشیده، آبنما، آتشنما، باربیکیو و غیره بهره می‌برند. قیمت ویلا در تهراندشت نسبت به منطقه سهیلیه کمی گرانتر است و با بودجه تقریبی 3 میلیارد تومان می‌توانید یک ویلا شیک، البته با قولنامه، در تهراندشت خریداری کنید.

در واقع، قیمت ویلا در تهراندشت از 3 میلیارد تومان شروع شده و تا چند ده میلیارد تومان هم ادامه دارد. البته با توجه به نوسانات اقتصادی، این قیمت‌ها روز به روز در حال تغییر و رشد هستند.

خرید زمین در تهراندشت

علاوه بر ویلاهای تهراندشت، زمین‌های تهراندشت نیز جزو پیشنهادهای سودآور و پولساز در زمینه سرمایه‌گذاری در کردان محسوب می‌شوند. اگر بودجه کافی برای خرید ویلا در تهراندشت ندارید، می‌توانید از گزینه خرید زمین در تهراندشت استفاده کنید. بیشتر زمین‌های تهراندشت دارای خاک حاصلخیزی هستند که باعث می‌شود افرادی که در تهراندشت زمین می‌خرند، با دو گزینه مواجه شوند. گزینه اول ساخت ویلا است که به عنوان سبک سرمایه‌گذاری پرسودتر شناخته می‌شود و گزینه دوم ساخت باغ میوه است.

در صورتی که شما بودجه کافی برای ساخت ویلا ندارید، می‌توانید با کاشت و پرورش درختان و گیاهان در بخشی از زمین خود، قیمت زمین را بالا ببرید. قیمت زمین در تهراندشت از 2 میلیون تومان در هر متر مربع آغاز می‌شود و تا 10 میلیون تومان در هر متر مربع نیز معامله می‌شود.

خرید ویلا با قیمت ارزان در سهیلیه

سهیلیه، به عنوان یکی از مناطق محبوب و پرطرفدار در کردان برای خرید ویلا، شناخته شده است. این منطقه در بخش جنوبی کردان واقع شده و در چند سال اخیر، توسعه بسیار خوبی در زمینه ملک و املاک داشته است. قیمت ویلا در سهیلیه کرج نسبت به سایر مناطق کردان کمتر است و در این منطقه می‌توانید ارزانترین ویلاهای کردان را پیدا کنید. یکی از مزایای سهیلیه علاوه بر آب و هوای دلچسب و طبیعت سرسبز، تنوع در رنج قیمت‌های خرید ملک است.

در سهیلیه، می‌توانید زمینی با قیمت 250 میلیون تومان یافت کنید و حتی می‌توانید ویلاهایی با رنج قیمتی از 2 میلیارد و 300 میلیون تومان تا 2 میلیارد و 700 میلیون تومان در این منطقه پیدا کنید. به طور کلی، قیمت ویلا در سهیلیه کرج از 2 میلیارد و 300 میلیون تومان آغاز و تا 110 میلیارد تومان ادامه دارد. همانند سایر مناطق کردان، سهیلیه دارای روستاهای کوچک و جذابی است که می‌توانید ارزانترین ویلاهای منطقه سهیلیه را در روستاهای قاسم گرجی، دولت آباد، کهریزک و سنقرآباد پیدا کنید.

اگر به دنبال ویلاهایی با قیمت متوسط و امکانات و سند و انشعابات قانونی هستید، می‌توانید به مناطق لشگرآباد، آغچه حصار و اغلان تپه مراجعه کنید. در شهرک زعفرانیه نیز می‌توانید گرانترین و لوکس‌ترین ویلاهای سهیلیه را پیدا کنید. تمام ویلاهای شهرک زعفرانیه دارای سند تک برگ و انشعابات قانونی هستند و یکی از مزیت‌های برجسته شهرک زعفرانیه نسبت به سایر روستاهای سهیلیه، تفکیک قطعات زمین است.

سایت های معتبر مشاوره املاک در کردان

سایت زمین

سایت زمین با بیش از ۵ سال سابقه در زمینه مشاوره املاک، یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین مشاورین در منطقه کردان است. اگر بودجه‌ای برای خرید ملک در کردان دارید و می‌خواهید با یک مشاور حرفه‌ای و با تجربه در ارتباط باشید، می‌توانید با ورود به سایت زمین (https://www.zamiin.ir) از خدمات این سایت بهره‌برداری کنید.

سایت زاویلا

مشاوران املاک زاویلا، یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین سایت‌های املاک در کردان است. آنها با استفاده از تیمی از کاشناسان و مشاوران حرفه‌ای و دلسوز، آماده کمک و رفع مشکلات و سوالات شما در طول 7 روز هفته و تا ساعت ۲۲ می‌باشند. اگر می‌خواهید به سایت زاویلا دسترسی داشته باشید، می‌توانید با مراجعه به آدرس zavilla.ir وارد سایت زاویلا شوید.

منبع: پرمتقاضی ترین مناطق کردان برای سرمایه گذاری - ijmarket

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/xZ4r
نظرتان را بنویسید