بررسی هزینه‌های خرید زمین در مناطق ممتاز کردان و سهیلیه

بررسی هزینه‌های خرید زمین در مناطق ممتاز کردان و سهیلیه
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
mohammad

به نقل از : https://abcmag.ir/checking-the-price-of-the-day-of-buying-land-in-the-best-areas-of-kurdan-and-soheiliyeh/

منطقه کردان و سهیلیه در کرج همواره به عنوان یکی از مقاصد محبوب برای خرید زمین و سرمایه‌گذاری معرفی می‌شود. تقاضا برای سرمایه‌گذاری در این ناحیه در چند سال اخیر به شدت افزایش یافته است و این امر باعث افزایش پیوسته ارزش ملک‌ها در این منطقه شده است. در ادامه، قصد داریم به بررسی قیمت‌های زمین در مناطق کردان و سهیلیه بپردازیم.

  1. مناطق برجسته برای خرید زمین در کردان همواره برخی از نواحی در کردان به دلیل ویژگی‌های خاصی جزو محبوب‌ترین نقاط برای خرید زمین بوده‌اند. این مناطق از کردان دارای ویژگی‌های زیر هستند:
  2.  
  • قیمت زمین در این مناطق مناسب‌تر از سایر نقاط است.
  • این مناطق به عنوان یکی از سرسبزترین و پرآب‌ترین مناطق شناخته می‌شوند.
  • معاملات خرید و فروش زمین در این نواحی به طرز چشمگیری بیشتر از سایر نقاط کردان و سهیلیه انجام می‌شود.

 

  1. تجزیه و تحلیل قیمت زمین در مناطق محبوب کردان با توجه به اطلاعات ارائه شده، می‌توان مناطقی چون لشکرآباد، رامجین، عباس آباد، آغچه حصار و اغلان تپه را از محبوب‌ترین نقاط برای سرمایه‌گذاری در زمین در کردان نام برد.

قیمت زمین در این مناطق به طور متوسط از متری ۳ میلیون تومان شروع می‌شود. قیمت زمین در برخی از روستاهای ذکر شده بالاتر از سایر روستاهاست، اما این اختلاف مقداری نیست. برای مثال، زمین‌های روستای لشکرآباد سهیلیه اندکی گرانتر از سایر نقاط می‌باشد. پس از بررسی قیمت‌ها در مناطق محبوب کردان، حالا قصد داریم قیمت زمین در برترین منطقه از این لیست، یعنی لشگرآباد سهیلیه را مورد بررسی قرار دهیم.

  1. بررسی قیمت زمین در لشکرآباد سهیلیه به تفکیک مناطق برتر قیمت زمین در خیابان درختی لشکرآباد با توجه به نواحی مختلف به شرح زیر متغیر است:
  • قیمت زمین در خیابان اصلی درختی لشکرآباد، از متری ۵ میلیون تومان تا متری ۱۲ میلیون تومان متغیر است.
  • به طور میانگین، قیمت زمین در خیابان اصلی درختی و خیابان‌هایی که اسفالت شده‌اند، از متری ۶ الی ۸ میلیون و در خیابان‌های فرعی منتهی به خیابان درختی از متری ۴ الی ۵ میلیون تومان است.
  • در بخشی از خیابان درختی که دکل‌های فشار قوی برق وجود دارد، قیمت زمین متری ۳ میلیون تومان می‌باشد.
  • بخش‌های مشهور خیابان درختی شامل چهارراه ناصر خان، خیابان اختراعی، اقاقیا و شهرک‌های پرنیان به شناخته می‌شوند.
  1.  
  2. بررسی قیمت زمین در سپیدار لشکرآباد منطقه سپیدار از چند بخش تشکیل شده و قیمت زمین در این ناحیه با توجه به موقعیت مکانی متنوع است. به تفکیک مناطق، قیمت زمین در سپیدار لشکرآباد به شرح زیر است:
  • در خیابان‌های اصلی سپیدار مانند خیابان حاج نجف، قیمت زمین از متری ۳ میلیون تومان تا ۵ میلیون تومان متغیر است.
  • در کوچه‌ها و شهرک‌های فرعی حدود سه میلیون تومان می‌باشد

 

بررسی قیمت زمین در داخل بافت لشکرآباد با توجه به تنوع مناطق مختلف در این ناحیه، قیمت زمین در داخل بافت لشکرآباد متفاوت است. به عنوان مثال، در مناطقی چون اصغرآباد، قیمت متری زمین حدوداً سه میلیون تومان است. در عوض، در مناطقی همچون خیابان آزادگان و خیابان علی اکبر نیک دهقان، و همچنین در بخش‌هایی از بلوار اصلی، قیمت متری زمین به حدود ده میلیون تومان می‌رسد.

 

تجزیه و تحلیل قیمت زمین در لوکس‌ترین نقاط کردان در برخی از مناطق کردان، شهرک‌های لوکس با زمین‌هایی با متراژ بیش از ۱۰۰۰ متر مربع و ویلایی‌های چند ده میلیاردی وجود دارند. در اینجا هدف ما از بررسی قیمت زمین در این شهرک‌هاست.

تحلیل شهرک لوکس زعفرانیه کردان به منظور خرید زمین شهرک زعفرانیه کرج از شهرک‌های با امکانات لوکس و لاکچری در جنوب سهیلیه محسوب می‌شود. تمام قطعات زمین در این ناحیه با مساحت ۱۰۰۰ متر مربع، در داخل بافت و دارای اسناد، جواز ساخت و پایان‌کار می‌باشند. زعفرانیه از جاده قدیم کرج قزوین و سپس جاده سهیلیه به راحتی قابل دسترس است. قیمت زمین در زعفرانیه کردان از متری ۵ میلیون تومان آغاز می‌شود. مهم نیست که بخواهید در بافت یا خارج از بافت زمین بخرید، قطعات با مساحت زیر ۱۰۰۰ متر مربع در مناطق خارج از بافت، به قیمت متری سه تا پنج میلیون تومان معامله می‌شوند. شهرک زعفرانیه دارای چهار فلکه مختلف است و محبوب‌ترین زمین‌ها در این چهار فلکه واقع شده‌اند.

بررسی قیمت زمین در طاووسیه کردان کرج منطقه طاووسیه به عنوان یکی از نزدیک‌ترین نقاط به جاده اصلی و اتوبان تهران کرج محسوب می‌شود. از سالهای گذشته، شهرک طاووسیه به عنوان یکی از گران‌ترین مناطق کردان در زمینه قیمت زمین شناخته شده است. همه ویلاها و زمین‌های این منطقه دارای جواز ساخت، سند و پایان‌کار هستند. دلیل افزایش گرانی زمین‌های شهرک طاووسیه به وجود این امکانات قانونی برمی‌گردد که سبب افزایش معاملات خرید و فروش زمین در این شهرک شده است. قیمت زمین در شهرک طاووسیه کرج از متری ۸ میلیون تومان آغاز می‌شود.

بررسی قیمت زمین در الهیه کردان زمین‌های موجود در شهرک الهیه نیز همانند زمین‌های طاووسیه، از متری ۸ میلیون تومان شروع به فروش می‌شوند. این شهرک، که در فاصله پنج کیلومتری شرق منطقه کردان واقع شده است، به عنوان یک منطقه سرسبز معرفی می‌شود.

تجزیه و تحلیل قیمت زمین در سایر شهرک‌های لاکچری کردان در مناطق مختلف سهیلیه، چندین شهرک لاکچری وجود دارد و برخی از آنها در خیابان درختی لشکرآباد واقع شده‌اند. قیمت زمین در این شهرک‌های لاکچری از محدوده ۷ میلیون تومان آغاز می‌شود. ویژگی اصلی این شهرک‌ها، سبزی و پرآبی منطقه از سهیلیه است که این امکان را فراهم کرده است تا خرید زمین در این منطقه از بهترین گزینه‌های سرمایه‌گذاری در سهیلیه و کردان باشد.

 

 

 



 

 

 


 

 

 


 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/7vZA
نظرتان را بنویسید