سه منطقه با هزینه مناسب برای خرید باغ ویلا یا باغچه در اطراف تهران

سه منطقه با هزینه مناسب برای خرید باغ ویلا یا باغچه در اطراف تهران
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
mohammad

به نقل از :https://www.rastaanews.com/%d8%a8%d8%ae%d8%b4-%d8%b1%d9%be%d8%b1%d8%aa%d8%a7%da%98-66/11972-%d9%85%d9%86%d8%b7%d9%82%d9%87-%d8%ac%d8%b0%d8%a7%d8%a8-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%a8%d8%a7%d8%ba-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7-%d8%a8%d8%a7%d8%ba%da%86%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d9%81-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86

این روزها، سوالی که در ذهن بسیاری از افراد و سرمایه گذاران پیش آمده است. مناطق حاشیه شهرهای بزرگ مثل تهران، به دلیل فاصله از آلودگی و گرما و وجود طبیعت دست نخورده و باغ های سرسبز، همیشه مورد توجه ساکنین این شهرهای بزرگ بوده است. علاوه بر افراد عادی، بسیاری از سرمایه گذاران برای کسب سود بیشتر و انجام یک سرمایه گذاری امن و بدون ریسک، به خرید زمین و ساخت ویلا یا خرید ویلا در این مناطق روی آورده اند. مناطق مشهور و بهترین حومه شهر تهران برای تفریح و سرمایه گذاری شامل لواسانات، دماوند و کردان می باشد. در ادامه این مقاله، با ما همراه باشید تا این مناطق را با هم مقایسه کنیم و بهترین منطقه را به شما معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

تهراندشت، بهشت مخفی برای سرمایه گذاران!

تهراندشت، یکی از مناطق سرسبز و دارای آب و هوای خوب کردان است که در بخش جنوبی کردان قرار دارد. این منطقه دارای ویلاهایی با طراحی زیبا و اروپایی و قیمت مناسب است که باعث شده تا افراد زیادی از جمله سرمایه گذاران برای خرید ویلا و تفریح و گذراندن اوقات فراغت به این منطقه مراجعه کنند. اکثر ویلاهای منطقه تهراندشت دارای ویژگی هایی مانند مجوز ساخت، سند تک برگ، انشعابات قانونی، قولنامه و کد رهگیری معتبر هستند. علاوه بر این ویژگی ها، ویلاهای تهراندشت از امکانات کامل و جذابی مانند باربیکیو، استخر چهارفصل، استخر سرپوشیده، آلاچیق، روف گاردن و… بهره میبرند که این ویژگی ها و امکانات تهراندشت را به بهشت مخفی برای سرمایه گذاران تبدیل کرده است. تهراندشت خود به چند روستای کوچک‌تر به نام های سرخاب، نمکلان، حاجی آباد، سعید آباد، آران و قاسم آباد تقسیم میشود که رنج قیمتی در هر یک از این مناطق متفاوت است. اگر بودجه بسیار زیادی برای خرید ویلا ندارید میتوانید به مناطق در حال توسعه قاسم آباد و حاجی آباد مراجعه کنید. اگر هم از بودجه ای نسبتا خوب بهره میبرید میتوانید به مناطق سرخاب و خوده منطقه تهراندشت مراجعه کنید.

سرخاب

سرخاب، که به عنوان یکی از گوهرهای تهراندشت شناخته می‌شود، به دلیل زیبایی‌های طبیعی و قیمت مناسب ویلاهای آن، مورد توجه بسیاری از ساکنین تهران و کرج قرار گرفته است. این منطقه به محلی برای گذراندن اوقات فراغت خانواده‌های کرجی در آخر هفته تبدیل شده است.

ویلاهای سرخاب با توجه به مشخصات و امکاناتی که دارند، نسبت به تهراندشت، قیمت پایین‌تری دارند. این امکان را به شما می‌دهد که ویلاهایی با همان امکانات ولی با قیمت کمتر در سرخاب پیدا و خریداری کنید. همچنین، سرخاب از قابلیت تقسیم بندی قطعات برخوردار است که باعث شده تمامی ویلاها و زمین‌های این منطقه دارای سند تک برگ باشند.

برای دسترسی به سرخاب، ابتدا باید وارد بزرگراه کرج-قزوین شوید. پس از طی کردن حدود 30 کیلومتر، باید از بزرگراه خارج شوید و وارد جاده قدیم کرج-قزوین شوید. سپس پس از عبور از منطقه گلسار و تابلو تهراندشت، وارد منطقه سرخاب خواهید شد.

مناطق معروف برای خرید ویلا و سرمایه‌گذاری لواسان ، منطقه‌ای لوکس و جذاب در شمال شرق تهران، با آب و هوای خوب و نزدیکی به تهران، مورد توجه بسیاری از ساکنین تهران قرار گرفته است. با این حال، قیمت بالای ویلاهای این منطقه یکی از مشکلات آن است. لواسان گران‌ترین منطقه برای خرید ویلا در اطراف تهران است و بسیاری از ساکنین تهران نمی‌توانند ویلا در این منطقه را تهیه کنند.

دماوند ، منطقه‌ای سرسبز و زیبا در 70 کیلومتری شرق تهران، مکانی است که اگر به سمت استان‌های شمالی مانند مازندران یا گلستان سفر کرده باشید و از جاده هراز و فیروزکوه استفاده کرده باشید، احتمالاً از کنار آن گذر کرده‌اید. این منطقه در فاصله 50 دقیقه‌ای از تهران قرار دارد. جاذبه‌های تفریحی گردشگری دماوند شامل آبعلی و آب سرد است. با این حال، وجود زمین‌های کشاورزی فراوان که ممنوعیت ساخت و ساز ویلا روی آن‌ها وجود دارد، یکی از مشکلات این منطقه است. بیشتر ویلاهای دماوند بدون جواز ساخت هستند و غیرقانونی هستند. علاوه بر ساخت و ساز غیرقانونی، در برخی از مناطق و روستاهای دماوند ویلاهایی وجود دارد که انشعابات قانونی ندارند یا به سختی انشعابات در این مناطق دیده می‌شود. در کنار عدم وجود جواز ساخت و انشعابات قانونی، ویلاهای دماوند قیمت بسیار نامنصفانه‌ای دارند.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/GPq0
نظرتان را بنویسید