به راحتی صاحب ویلا در کردان شوید!

به راحتی صاحب ویلا در کردان شوید!
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
mahdi moosavi

کردان، یک منطقه زیبا و جذاب است که در فاصله ۶۰ کیلومتری تهران قرار دارد. به لطف آب و هوای معتدل و طبیعت بکر خود، این منطقه به یکی از جاذبه‌های دیدنی استان البرز تبدیل شده است. در کنار زیبایی و آرامش طبیعت سبز و هوای دلپذیر، کردان جذابیتی برای سرمایه‌گذاری و خرید ویلا دارد. در سال‌های اخیر، به دلیل شرایط اقتصادی نامساعد، قیمت ملک در این منطقه به طرز چشمگیری افزایش یافته است و این باعث شده تا بسیاری از سرمایه‌گذاران به دنبال خرید زمین و ساخت ویلا در کردان باشند.

قیمت ویلا در کردان نسبت به مناطق اطراف تهران بسیار مناسب و اقتصادی است و با پرداخت ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، می‌توانید یک ویلا با امکانات بی نظیر در کردان خریداری کنید. علاوه بر جنبه سرمایه‌گذاری، کردان به عنوان یکی از مقاصد تفریحی معروف در استان البرز شناخته شده است و افرادی که در تهران و کرج زندگی می‌کنند، برای برگزاری جشن‌ها، مهمانی‌ها و مراسمات خود به این منطقه زیبا و دلپذیر مراجعه می‌کنند. یکی از مزیت‌های بزرگ کردان نسبت به مناطق اطراف آن، دسترسی سریع و راحت به همراه امنیت بالا است.

برای رسیدن به کردان، به راحتی می‌توانید در حدود ۵۰ دقیقه از جنوب غربی تهران به سمت کرج حرکت کنید. ابتدا باید به جاده تهران-کرج بروید، سپس پس از طی کردن مسافتی کوتاه، ورودی کردان را در سمت راست اتوبان مشاهده می‌کنید و به راحتی وارد کردان می‌شوید. این منطقه شامل چندین ناحیه مختلف است که هر یک شامل چند روستا می‌شوند.

آشنایی با ارزانترین منطقه کردان

سهیلیه در کرج یکی از جاذبه‌های دیدنی در منطقه کردان است. این منطقه در بخش جنوبی کردان قرار دارد و طبیعت و آب و هوای آن شباهت بسیاری به کردان سبز و معتدل دارد. یکی از دلایلی که سهیلیه جذابیت بیشتری پیدا می‌کند، قیمت ویلاهای آن است. قیمت‌های ویلا در سهیلیه متنوع هستند و شما می‌توانید ویلاهای با قیمت‌های مختلف را در این منطقه مشاهده کنید. ارزان‌ترین ویلا در سهیلیه با قیمت ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، و گران‌ترین ویلا با قیمت ۱۱۰ میلیارد تومان موجود است.

این وضعیت سبب شده است که سرمایه‌گذاران زیادی به سهیلیه کرج مراجعه کنند، زیرا می‌توانند از سود بی‌نظیری بهره‌برداری کنند. در سهیلیه، روستاهای کوچک و سبزی وجود دارند که باعث شده است این منطقه انواع ویلاها را ارائه دهد. به عنوان مثال، روستاهایی مانند قاسم گرجی، کهریزک، دولت‌آباد و زکی‌آباد، ویلاهایی با قیمت مناسبی دارند. همچنین روستاهایی مانند لشگرآباد، اغلان تپه، آغچه حصار و سنقرآباد، ویلاهایی با قیمت متوسط دارند که توجه خانواده‌های ساکن تهران و کرج را به خود جلب کرده‌اند.

منطقه گران‌ترین ویلاها در سهیلیه، شهرک زعفرانیه است. این شهرک کاملاً مهندسی سازی شده و بسیار بزرگ است. قیمت ویلاها در شهرک زعفرانیه از ۱۰ میلیارد تومان شروع شده و به ۷۰ میلیارد تومان نیز می‌رسد. تمامی ویلاهای این شهرک دارای سند تک‌برگ، انشعابات قانونی و جواز ساخت هستند که باعث افزایش قیمت ویلا در این منطقه می‌شود.


ویلا های فوری با قیمت عالی

در منطقه کردان، وجود ویلاهای "فوری" با قیمت‌های مقرون به صرفه، جذابیت بسیاری برای سرمایه‌گذاران دارد. این ویلاها به دلایلی از جمله مشکلات مالی یا نقص امکانات با قیمت کمتری به فروش می‌رسند. این ویلاها به "کردان ویلاهای فوری" شهرت یافته‌اند. شاید در ابتدا به اشتباه فکر کنید که این ویلاها مشکلاتی دارند، اما در واقع این ویلاها بسیار سالم هستند و با قیمت‌های منطقی به فروش می‌رسند.

این ویلاها اغلب امکانات بسیار کاملی مانند استخر چهارفصل، استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، باربیکیو، آبنما، آتشنما، طراحی اروپایی، نگهبانی ۲۴ ساعته، آلاچیق و روف گاردن را دارا می‌باشند. این ویلاها در تمامی مناطق و روستاهای کردان یافت می‌شوند و می‌توانند فرصتی مناسب برای خرید و سرمایه‌گذاری باشند.
قیمت و مشخصات این ویلا ها را کجا ببینیم؟

شما می‌توانید با مراجعه به سایت زاویلا و به بخش ویلاهای فوری مراجعه کنید تا این نوع ویلاها را آنلاین مشاهده کنید و از قیمت اصلی و قیمت فروش و امکانات آنها مطلع شوید.

املاکی های معتبر کردان و سهیلیه

در زاویلا، مجموعه‌ای از مشاوران با تجربه و علاقه برای راهنمایی در خرید ویلا در منطقه کردان در دسترس است. آنها هفت روز هفته آماده هستند تا شما را در این زمینه همراهی کنند. اگر به دنبال خرید ویلا در کردان هستید یا بودجه‌ای دارید که می‌خواهید برای خرید ویلا در کردان استفاده کنید، یا به دنبال یافتن قیمت دقیق ویلا در کردان می‌باشید، با شماره تماس ۰۹۱۲۶۹۰۲۹۰۱ تماس بگیرید و به صورت رایگان با مشاوران و کارشناسان زاویلا در ارتباط باشید.
منبع: با این پیشنهاد صاحب ویلای خودت در کردان شو! - kordavar.ir

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/wY4w
نظرتان را بنویسید