سامانه ثبت قرارداد دانشگاه آزاد contract.iau.ir

سامانه ثبت قرارداد دانشگاه آزاد contract.iau.ir
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

سامانه ثبت قرارداد دانشگاه آزاد contract.iau.ir از سوی مرکز فناوری اطلاعات و شبکه علمی دانشگاه آزاد راه اندازی شده است. این سامانه با هدف کدینگ کردن هر یک از قراردادهای دانشگاه آزاد طراحی شده و فقط برای بعضی از کارمندان (به شرط داشتن حساب کاربری) دانشگاه های آزاد قابل دسترس می باشد.

 

سامانه ثبت قرارداد دانشگاه آزاد contract.iau.ir با تلاش مرکز فناوری اطلاعات و شبکه علمی دانشگاه آزاد اسلامی کشور ایران روی کار آمده است. این سامانه امکان کدینگ (کد دادن) به هر یک از قراردادهای دانشگاه آزاد اسلامی ایران را فراهم نموده است. با وجود این سامانه، تمامی قراردادهایی که در دانشگاه های آزاد بسته می شوند دارای یک کد اختصاصی می باشند و همین موضوع باعث یکپارچه شدن مکانیسم ثبت قراردادها در دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.

با توجه به اهمیت سامانه ثبت قرارداد دانشگاه آزاد contract.iau.ir برای واحدهای دانشگاهی مختلف و عدم آگاهی اکثر متقاضیان از محوه ورود و ثبت درخواست در این سامانه، در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با با سامانه ثبت و مدیریت قراردادهای دانشگاه آزاد اسلامی و جزئیات مربوط به آن آشنا کنیم.

 

برای ورود به سایت ثبت قرارداد دانشگاه آزاد کلیک کنید

 

ورود به سامانه ثبت قرارداد دانشگاه آزاد

 

 

سایت ثبت و مدیریت قراردادهای دانشگاه آزاد به نشانی contract.iau.ir می باشد که امکانات مختلفی را برای کارمندان این بخش از دانشگاه فراهم کرده است.

 

سامانه ثبت قرارداد دانشگاه آزاد contract.iau.ir

دانشگاه آزاد اسلامی و واحد فناوری اطلاعات و شبکه علمی دانشگاه های آزاد اسلامی، همواره به منظور ارائه خدمات بیشتر به کارمندان، دانشجویان و کلیه ارباب رجوعان اقدام به راه اندازی سامانه های مختلفی در کنار سایت دانشگاه آزاد کرده است.

 

سامانه ثبت قرارداد دانشگاه آزاد contract.iau.ir یکی از سامانه هایی است که در سال های اخیر توسط معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری مرکز نظارت، ارزیابی و بازرسی و رسیدگی به شکایات و همچنین، مرکز فناوری اطلاعات و شبکه علمی دانشگاه آزاد اسلامی راه اندازی شده است.

 

این سامانه با هدف ثبت قراردادهای دانشگاه آزاد اسلامی به صورت آنلاین راه اندازی شده است؛ چرا که قبل از وجود این سامانه، قراردادهای دانشگاه آزاد اسلامی دارای سیستم کدینگ نبوده و همین موضوع باعث بروز مشکلات زیادی در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد می کرد؛ اما در حال حاضر با وجود این سامانه، از کوچک ترین تا بزرگ ترین قراردادهای دانشگاه آزاد اسلامی یک کد اختصاصی دارند و این کد اختصاصی به سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ارسال خواهد شد.

 

با توجه به توضیحات داده شده، سایت ثبت قرارداد دانشگاه آزاد contract.iau.ir، یک سامانه بین دانشگاهی بوده و قابل استفاده برای بعضی از کارمندان دانشگاه های آزاد می باشد.

 

بیشتر بخوانید: سامانه ثبت درخواست های دانشگاه آزاد

 

 

ورود به سامانه ثبت قرارداد دانشگاه آزاد contract.iau.ir

در سال های اخیر، دانشگاه آزاد اسلامی سامانه ها و پلتفرم های مختلفی از جمله iau.ir را جهت ارائه خدمات آنلاین و سرویس های متنوع راه اندازی نموده است. یکی از سامانه های راه اندازی شده در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، سامانه ثبت قرارداد دانشگاه آزاد contract.iau.ir می باشد.

 

این سامانه به تلاش مرکز فناوری اطلاعات و شبکه های علمی دانشگاه آزاد راه اندازی شده است و به همین منظور نیز زیر نظر این مرکز فعالیت می کند. با توجه به اینکه این سامانه امکان ثبت قراردادها را برای دانشگاه های آزاد و اختصاص یک کد به قراردادها را فراهم می کند، به عنوان یک سامانه بین سازمانی شناخته می شود.

 

این سامانه جزو سایت های بین دانشگاهی بوده و بدیهی است که دانشجویان و حتی بسیاری از کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی مجاز به ورود به این سامانه نمی باشند. بنابراین، آن دسته از افرادی که به نام کاربری و رمز عبور سامانه ثبت قراردادهای دانشگاه آزاد دسترسی دارند، می توانند به این سامانه وارد شوند و از خدمات ارائه شده آن استفاده کنند.

 

در صورتی که قصد استفاده از خدمات سامانه ثبت قرارداد دانشگاه آزاد contract.iau.ir را دارید و می خواهید که در این سامانه اقدام به ثبت قرارداد نمایید، می توانید طبق مراحل زیر پیش بروید.

 

ابتدا در یکی از مرورگرهای خود عبارت «سامانه ثبت قرارداد دانشگاه آزاد» را جستجو کنید. حال بر روی اولین سایت جستجو شده با نشانی اینترنتی contract.iau.ir کلیک کنید و به این سایت وارد شوید.

 

contract.iau.ir

 

در حال حاضر، شما به سایت ثبت قراردادهای دانشگاه آزاد وارد شده اید. برای ورود به این سامانه می بایست که شناسه کاربری و رمز عبور خود را در قسمت تعیین شده وارد کنید و بر روی گزینه «ورود به سامانه» کلیک کنید.

 

ورود به سامانه ثبت قرارداد دانشگاه آزاد

 

سامانه ساپ نیز از دیگر سامانه های دانشگاه آزاد است که جهت دریافت درخواست ها و رسیدگی به آن ها به روی کار آمده است. برای آشنایی با این سامانه می توانید به مطالعه مقاله زیر بپردازید.

 

بیشتر بخوانید: seda.iau.ac.ir

 

 

 

 

مشاوره سامانه ثبت قرارداد دانشگاه آزاد contract.iau.ir

مرکز فناوری دانشگاه آزاد همواره به منظور تسهیل در فرآیندهای سازمان دانشگاه آزاد اقدام به راه اندازی سامانه های مختلفی نموده است. از جمله سامانه هایی که برای ثبت درخواست دانشگاه آزاد ارائه شده اند، می توان به سامانه ارسال تیکت دانشگاه آزاد، سامانه ثبت درخواست الکترونیکی و سامانه پیگیری های ویژه دانشگاه آزاد اشاره کرد.

 

در این بین سامانه ثبت قرارداد دانشگاه آزاد contract.iau.ir از جمله سامانه هایی است که با امکان ثبت قراردادهای بین سازمانی دانشگاه آزاد، امور مربوط به ثبت این قراردادها را تسهیل نموده است. در حال حاضر با وجود این سامانه، تمامی قراردادهای ثبت شده دارای یک کد اختصاصی می باشند و سازمان مرکزی دانشگاه آزاد نیز می تواند به همه کدهای ثبت شده در دانشگاه آزاد دسترسی داشته باشد.

 

این سامانه به منظور ارسال درخواست های الکترونیک، رسیدگی بهتر به این درخواست ها و دسترسی راحت به قراردادهای ثبت شده و ... راه اندازی شده و به همین منظور یکی از پرکاربردترین سایت های ارائه شده در مرکز فناوری دانشگاه آزاد شناخته می شود.

 

لازم به ذکر است که این سامانه فقط برای بعضی از کارمندان دانشگاه آزاد قابل دسترس است و لازم است که اشخاص به منظور ثبت قراردادهای دانشگاه آزاد، نام کاربری و رمز عبور خود را دریافت کرده باشند تا بتوانند پس از ورود به سامانه ثبت قرارداد دانشگاه آزاد contract.iau.ir، از خدمات مربوط به این سامانه استفاده کنند.

 

در ادامه بخوانید: سایت ساهم دانشگاه آزاد

 

 

 

کارشناسان سامانه مشاوره هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص سایت مدیریت قراردادهای دانشگاه آزاد را توصیح داده و آن ها را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا راهنمایی نمایند. همچنین از طریق عضویت در کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی هیوا می توانید آخرین اخبار مرتبط با این حوزه را دریافت نمایید.



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ نشانی اینترنتی سایت قراردادهای دانشگاه آزاد چیست ؟

✔️ آدرس اینترنتی سایت ثبت و مدیریت قرارداد های دانشگاه آزاد به نشانی contract.iau.ir می باشد که لینک ورود به آن در متن مقاله رار داده شده است.



 

2- ✔️ نحوه ورود به سایت ثبت و مدیریت قراردهای انشگاه آزاد چگونه است ؟

✔️ برای ورود به سایت ثبت قراردادهای دانشگاه آزاد نیاز به نام کاربری و رمز عبور است که توسط دانشگاه به کارمندان داده می شود. در متن مقاله اطلاعات لازم داده شده است.



 

3- ✔️ مراحل ثبت درخواست در سایت مدیریت قرارداد دانشگاه آزاد چگونه است ؟

✔️ کارمندان برای ثبت درخواست می بایست به سایت قراردادهای دانشگاه آزاد مراجعه کرده و سپس بر اساس نوع درخواست اقدام به ثبت مطالب نمایند.

منبع : سامانه ثبت قرارداد دانشگاه آزاد contract.iau.ir

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/LQRj
نظرتان را بنویسید