دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبانی که در مرحله اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 99 موفق به قبولی در کد رشته محل های انتخابی دانشگاه فرهنگیان و تربیت معلم نشدند می توانند در صورت برگزاری تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان در این مرحله شرکت کنند و دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان 99 را از سایت این سازمان به نشانی sanjesh.org دانلود و با توجه به استان بومی خود نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند .




ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان که به منظور پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان و تربیت معلم صورت می گیرد که علاقه مندان به شرکت در این مرحله به منظور اطلاع از رشته محل های ارائه شده باید در موعد مقرر به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و نسبت به دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان​ 99 اقدام نمایند .

 لیست رشته های مندرج در این دفترچه شامل رشته محل هایی است که ظرفیت آن ها توسط پذیرفته شدگان این آزمون تکمیل نشده بنابراین داوطلبان می بایست پس از دریافت لیست رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان به بررسی این رشته محل ها بر اساس شرایط بومی گزینی بپردازند و فرم انتخاب رشته مربوطه را در سایت این سازمان تکمیل نمایند . به محض انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان 99 ، مقاله به روز رسانی شده و لینک دریافت دفترچه در این بخش قرار می گیرد .



شرایط انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان 99
آن دسته از داوطلبانی که با توجه به توضیحات کارنامه کنکور سراسری حائز شرایط تحصیل در دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی هستند یا دعوت به مصاحبه شده بودند اما به دلیل نداشتن حد نصاب در مصاحبه تخصصی ، مردود اعلام شدند نیز می توانند نسبت به انتخاب رشته تكميل ظرفيت دانشگاه فرهنگیان اقدام کنند . 

بیشتر بخوانید: 15 نکته برای ورود به دانشگاه فرهنگیان











داوطلبان در صورت داشتن هر گونه سوال در خصوص دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان می توانند از راهنمایی های کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا استفاده نمایند راه ارتباطی شما با مشاوران این مرکز سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا می باشد .

همچنین با استفاده از نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری هیوا و نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری هیوا از حداقل رتبه قبولی در تکمیل ظرفیت فرهنگیان آگاه شوند . 



در ادامه بخوانید: نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری هیوا












سوالات متداول


1-  تاریخ برگزاری تکمیل ظرفیت فرهنگیان چه زمانی است؟
هنوز اطلاعیه ای در خصوص زمان برگزاری تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان منتشر نشده است به محض انتشار در این مقاله اطلاع رسانی می شود .




2- پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان 99 ورودی چه ترمی محسوب می شوند ؟
هنوز اطلاعیه ای در خصوص جزئیات برگزاری این تکمیل ظرفیت و زمان پذیرش داوطلبان منتشر نشده است به  محض اعلام در متن مقاله اطلاع رسانی می شود .




3-  داوطلبان تکمیل ظرفیت فرهنگیان 99 مجاز به انتخاب چند کد رشته محل هستند ؟
سال گذشته داوطلبان مجاز به انتخاب 20 کد رشته محل بودند ، به محض اعلام جزئیات انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان در سال 99 در متن مقاله اطلاع رسانی می شود .

منبع : دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/q0N7
نظرتان را بنویسید