مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99

مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد هر سال یک هفته تا ده روز مهلت برای تکمیل فرم انتخاب رشته توسط داوطلبان در نظر می گیرد . البته این مرکز معمولا در ساعت های باقیمانده ، زمان انتخاب رشته را برای آن دسته از داوطلبانی که به هر دلیل نتوانستند در مهلت مقرر فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد را تکمیل کنند  ،برای چند روز تمدید می کند .




با وجود اینکه آزمون سراسری و دانشگاه آزاد با هم ادغام شده ، ولی بعد از انتشار کارنامه اولیه کنکور 99 مسیر این دانشگاه ها از هم جدا شده و داوطلبانی که قصد تحصیل و انتخاب رشته دانشگاه ازاد را دارند باید در زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اقدام کنند .

مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 توسط این سازمان به داوطلبان اطلاع رسانی می شود و معمولا هر سال برای آن دسته از داوطلبان که به هر دلیلی موفق به انتخاب رشته نشده اند چند روز تمدید هم می شود و متقاضیان در این مهلت می توانند فرم انتخاب رشته خود را تکمیل کرده و در صورت نیاز آن را ویرایش نمایند . با توجه به اهمیت این مهلت برای جاماندگان از انتخاب رشته در ادامه این مقاله به بررسی زمان تمدید مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 پرداخته شده است .



مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99
سازمان سنجش با انتشار کارنامه اولیه کنکور ، درصد دروس امتحانی ، رتبه ، تراز و وضعیت مجاز بودن داوطلبان را برای شرکت در انتخاب رشته کنکور سراسری و دانشگاه آزاد مشخص می کند . انتخاب رشته پیراپزشکی های دانشگاه آزاد بر خلاف انتخاب رشته پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، دامپپزشکی دانشگاه آزاد و انتخاب رشته دانشگاه های سراسری به صورت مجزا و در سایت azmoon.org صورت می گیرد .

از این رو داوطلبان مجاز به انتخاب رشته محل های دانشگاه آزاد باید ضمن اطلاع از زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 به سایت مذکور مراجعه کرده و به اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه خود بپردازند . در این بازه زمانی دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 بر روی سایت مذکور قرار گرفته و امکان انتخاب 100 کد رشته محل را برای داوطلب فراهم می کند .



به محض مشخص شدن مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 ، مقاله به روز رسانی می شود .


به داوطلبان توصیه می شود با عضویت در کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا از مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 با خبر شده و در موعد مقرر فرم اینترنتی مربوطه را تکمیل نمایند .

حتما بخوانید: انتخاب رشته داروسازی دانشگاه آزاد










زمان تمدید مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99
با توجه به شیوع کرونا ویروس زمان برگزاری کنکور 99 به تعویق افتاد و به دنبال آن زمان انتخاب رشته و مهلت تمدید آن هم به تعویق خواهد افتاد به همین جهت هنوز اطلاعیه ای در خصوص زمان تمدید مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 منتشر نشده است . 

به داوطلبانی که اطلاعیه های زمان تمدید مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 را دنبال می کنند ، توصیه می شود با عضویت در کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا از آخرین اخبار در این خصوص مطلع شوند .



 به محض مشخص شدن زمان تمدید مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 مقاله به روز رسانی می شود .

بیشتر بخوانید: انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99



به داوطلبان جا مانده از انتخاب رشته توصیه می شود در زمان مقرر شده فرم انتخاب رشته خود را در سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد تکمیل نمایند چرا که ممکن است فرصت مجددی از سوی این مرکز مشخص نشود . لازم به ذکر است داوطلبانی که قصد ویرایش انتخاب های خود را دارند ، می توانند در این بازه زمانی نیز نسبت به ویرایش فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد اقدام نمایند .








در نظر داشته باشید کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا نیز آماده اند تجربیات خود را در اختیار داوطلبان قرار داده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا انتخاب رشته ای دقیق و بی نقص برای آن ها به ارمغان آورند .

در ادامه بخوانید: ویرایش انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99




سوالات متداول


1- تمدید مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 چه زمانی است ؟
در صورتی که مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مهلت انتخاب رشته را تمدید کند ، احتمالا زمان آن در شهریور ماه خواهد بود و پس از مشخص شدن زمان دقیق آن ، این مقاله به روز رسانی می شود .




2- آیا امکان ویرایش فرم انتخاب رشته در زمان تمدید مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 فراهم می شود ؟
طبق متن مقاله داوطلبان می توانند در زمان تمدید مهلت انتخاب رشته ، فرم انتخاب رشته خود را ویرایش نمایند که در این مقاله لینک دسترسی به نحوه ویرایش فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد قرار گرفته است .




3- مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد چند روز است ؟
همان طور که در متن مقاله اشاره شده ، داوطلبان انتخاب رشته دانشگاه آزاد یک هفته تا ده روز مهلت دارند که فرم انتخاب رشته این دانشگاه را تکمیل کنند که به محض مشخص شدن زمان دقیق در متن مقاله اطلاع رسانی می شود .

منبع : مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Ew9W
نظرتان را بنویسید