مهلت ثبت نام آزمون مشاوران خانواده قوه قضاییه

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
مهلت ثبت نام آزمون مشاوران خانواده معمولا یک هفته بوده که توسط سایت سازمان سنجش اعلام می شود. البته تمهیداتی نیز برای جاماندگان از ثبت نام تدارک دیده شده که می توانند در زمان تمدید مهلت ثبت نام مشاوران خانواده 1400 به ثبت نام در این آزمون بپردازند.




آزمون مشاوران خانواده قوه قضاییه که زیر نظر سازمان سنجش برگزار می شود، جهت اخذ پروانه مشاوره خانواده توسط کارشناسان مربوطه، صورت می گیرد. زمان ثبت نام این آزمون معمولا محدود بوده و پس از یک هفته الی 10 روز به پایان می رسد. به همین دلیل اغلب داوطلبان به دنبال اطلاع از مهلت دقیق ثبت نام آزمون مشاوران خانواده هستند.

با توجه به اینکه گاهی به دلایل مختلف داوطلبان این آزمون از ثبت نام باز می مانند، سازمان سنجش بازه ای را به عنوان تمدید مهلت ثبت نام آزمون مشاوران خانواده قوه قضاییه در نظر می گیرد که در این مقاله قصد داریم به بررسی آن پرداخته و جزئیات فرصت دوباره ثبت نام آزمون مشاوران خانواده قوه قضاییه 1400 را به طور کامل توضیح دهیم.



مهلت ثبت نام آزمون مشاوران خانواده قوه قضاییه 1400
آزمون مشاوران خانواده قوه قضاییه هر ساله بابت تامین مشاوران و کارشناسان خبره در مرکز مشاوران قوه قضاییه برگزار می شود. ثبت نام آزمون مشاوران خانواده، زیرنظر مرکز وکلا و کارشناسان دادگستری و همچنین سازمان سنجش صورت می گیرد. در سال گذشته ثبت نام از 12 خرداد ماه آغاز شده و تقریبا تا 10 روز بعد ادامه داشت.



افرادی که دارای شرایط ثبت نام آزمون مشاوران خانواده هستند، بعد از ثبت نام و شرکت در آزمون، در صورت موفقیت در آزمون کتبی باید در آزمون شفاهی مرکز وکلا شرکت کرده و در صورت قبولی در آن مرحله هم موفق به اخذ پروانه مشاوره خانواده می شوند.



انتظار می رود مهلت ثبت نام مشاوران خانواده قوه قضاییه در سال جاری یعنی 1400 هم در همان محدوده زمانی خرداد ماه آغاز و تا یک هفته یا نهایتا 10 روز ادامه داشته باشد. در این زمان داوطلبان امکان ویرایش آزمون مشاوران خانواده را نیز خواهند داشت.





مهلت ثبت نام آزمون مشاوران خانواده 1400 به محض اعلام در اینجا قرار داده می شود.



ثبت نام در این آزمون، باید طبق ضوابط و مقرراتی صورت بگیرد و در صورتی که داوطلب شرایط لازم را هنگام ثبت نام نداشته باشد، حتی در صورت موفقیت در مراحل بعدی، نمی تواند پروانه مشاوره را از آن خود کند. پس حتما در نظر داشته باشید که قبل از ثبت نام نهایی خود در سایت سازمان سنجش، به دقت مطالب مندرج در دفترچه راهنمای آزمون را مطالعه فرمایید تا از بروز هرگونه خطا جلوگیری شود.



بیشتر بخوانید: دفترچه ثبت نام مشاوران خانواده



تمدید مهلت ثبت نام آزمون مشاوران خانواده قوه قضاییه 1400
گاهی به دلایل مختلف شاهد عدم توانایی ثبت نام برخی از داوطلبان در آزمون مشاوران خانواده قوه قضاییه هستیم. به عبارت دیگر داوطلب نتوانسته مدارک و اطلاعات شخصی و تحصیلی خود را به موقع در سایت مشاوران خانواده بارگذاری نماید.



به همین منظور سازمان سنجش، زمان دیگری را برای ثبت نام این دسته از داوطلبان اعلام می کند. معمولا زمان تمدید ثبت نام آزمون مشاوران خانواده قوه قضاییه بسیار محدود بوده و داوطلبان به محض اطلاع از آن می بایست برای ثبت نام و بارگذاری مدارک خود اقدام نمایند.





تمدید مهلت ثبت نام آزمون مشاوران خانواده 1400 به محض اعلام در اینجا قرار می گیرد.



در سال گذشته، مهلت ثبت نام مشاوران خانواده در مرداد ماه تمدید شده بود. این زمان می تواند برای کسانی که در حین ثبت نام اول خود دچار مشکل شده و مدارک و ثبت نام شان ناقص و با ایراد همراه بوده است هم فرصت مغتنمی باشد تا بتوانند به رفع ایرادات و نواقص اطلاعات شخصی و تکمیل پرونده خود بپردازند.



بیشتر بخوانید: زمان برگزاری آزمون مشاوران خانواده









مشاوره مهلت ثبت نام آزمون مشاوران خانواده قوه قضاییه 1400
با توجه به مطالب ذکر شده، مهلت ثبت نام مشاوران خانواده قوه قضاییه در سال 1400 هم به احتمال بسیار قوی، در اوایل خرداد ماه سال جاری آغاز شده و نهایتا تا 10 روز ادامه خواهد داشت. ثبت نام در آزمون مشاوران خانواده قوه قضاییه را به روزهای پایانی موکول نکنید.



معمولا در اکثر ثبت نام هایی که برای برگزاری آزمون های کشوری صورت می گیرد، تجربه نشان داده است که روزهای پایانی فرصت داده شده با ترافیک سنگین ثبت نام همراه بوده و همین امر باعث اختلال در روند کار سامانه سازمان سنجش و مراحل ثبت نام افراد شده است.



دلیل دوم را هم می توان به بروز مشکلاتی همچون نواقصی در پرونده فرد و یا مشکلات دیگری از این دست نسبت داد. در این صورت اگر ثبت نام در روزهای پایانی نباشد، احتمال برطرف کردن آنها وجود دارد در غیر این صورت باید منتظر تمدید مهلت ثبت نام و یا زمان دریافت کارت ورود به جلسه مشاوران خانواده باشید.



کارشناسان سامانه مشاوره هیوا نیز آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص مهلت ثبت نام آزمون مشاوران خانواده را در اختیار متقاضیان گذاشته و آن ها را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا راهنمایی نمایند. همچنین با عضویت در کانال تلگرامی و اینستاگرامی هیوا می توانید از آخرین اخبار این حوزه مطلع شوید.



در ادامه بخوانید: منابع آزمون مشاوران خانواده









سوالات متداول


1- مهلت ثبت نام آزمون مشاوران خانواده قوه قضاییه چند روز است ؟
مهلت ثبت نام آزمون مشاوران خانواده معمولا یک هفته بوده که در متن مقاله زمان دقیق آن ذکر شده است.




2- زمان تمدید مهلت ثبت نام مشاوران خانواده چه تاریخی است ؟
تمدید مهلت ثبت نام آزمون مشاوران خانواده معمولا مدتی پس از زمان اصلی ثبت نام بوده که در متن مقاله به آن اشاره شده است.




3- آیا امکان ویرایش اطلاعات در مهلت مجدد ثبت نام آزمون مشاوران خانواده وجود دارد ؟
بله، در مهلت ثبت نام آزمون مشاوران خانواده می توان به اصلاح اطلاعات پرداخت. برای دریافت اطلاعات بیشتر به متن مقاله مراجعه شود.

منبع : مهلت ثبت نام آزمون مشاوران خانواده قوه قضاییه
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/9kBB
نظرتان را بنویسید