دفترچه آزمون استخدامی نهاد ریاست جمهوری

دفترچه آزمون استخدامی نهاد ریاست جمهوری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

داوطلبان علاقه مند به ثبت نام در آزمون استخدامی نهاد ریاست جمهوری ۱۴۰۰ می توانند دفترچه آزمون استخدامی نهاد ریاست جمهوری را از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org دانلود و اقدام به مطالعه تمامی بخش های این دفترچه شامل شرایط ثبت نام، نحوه ثبت نام، مواد آزمون و ... نمایند.

 

 

داوطلبانی که علاقه مند به شرکت در آزمون استخدامی نهاد ریاست جمهوری سال 1400 هستند، می توانند در زمان تعیین شده از سوی نهاد ریاست جمهوری و مجری این آزمون که سازمان سنجش و آموزش کشور بوده، اقدام به ثبت نام در آزمون استخدامی نهاد ریاست جمهوری سال جاری نمایند.

 با توجه به اینکه برای ثبت نام در این آزمون، یک سری شرایط و قوانین در نظر گرفته شده است، لازم است که حتما دفترچه آزمون استخدامی نهاد ریاست جمهوری ۱۴۰۰ را در زمان مشخص دریافت نمایید و سپس با مطالعه دقیق تمامی شرایط و جزئیات مربوط به این آزمون، در فراخوان استخدامی سال جاری ثبت نام کنید.

با توجه به اهمیت بسیار زیاد اطلاع داوطلبان از شرایط و جزئیات برگزاری آزمون استخدامی نهاد ریاست جمهوری سال جاری، در ادامه مقاله قصد داریم جزئیات مربوط به این آزمون و دفترچه آزمون استخدامی نهاد ریاست جمهوری سال 1400 را ارائه نماییم.

 

زمان انتشار دفترچه آزمون استخدامی نهاد ریاست جمهوری ۱۴۰۰

آن دسته از داوطلبانی که علاقه مند به ثبت نام در آزمون استخدامی نهاد ریاست جمهوری 1400 می باشند، می توانند به محض انتشار دفترچه آزمون استخدامی نهاد ریاست جمهوری آن را دانلود نمایند و سپس از طریق این دفترچه به تمامی اطلاعات، شرایط و ضوابط ثبت نام دسترسی داشته باشند.

 

زمان انتشار دفترچه آزمون استخدامی نهاد ریاست جمهوری در هر سال متفاوت بوده و بسته به زمان برگزاری این آزمون تعیین می شود. افراد علاقه مند به ثبت نام در این آزمون، می بایست که دفترچه آزمون استخدامی نهاد ریاست جمهوری را از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org دریافت نمایند و از طریق این دفترچه، به اطلاعات مهم دسترسی داشته باشند.

 

در حال حاضر، زمان دقیق انتشار دفترچه آزمون استخدامی نهاد ریاست جمهوری برای سال ۱۴۰۰ مشخص نشده است؛ اما در سال 1399 این دفترچه در بهمن ماه منتشر شد. داوطلبان می توانستند در بهمن ماه و همزمان با آغاز زمان ثبت نام آزمون استخدامی نهاد ریاست جمهوری به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند و از طریق این سایت دفترچه آزمون استخدامی نهاد ریاست جمهوری را دانلود کنند.

 

 

زمان انتشار دفترچه آزمون استخدامی نهاد ریاست جمهوری ۱۴۰۰ هنوز اعلام نشده است.

 

به محض مشخص شدن زمان انتشار دفترچه آزمون استخدامی نهاد ریاست جمهوری 1400 علاوه بر این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

حتما بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی نهاد ریاست جمهوری

 

 

دانلود دفترچه آزمون استخدامی نهاد ریاست جمهوری ۱۴۰۰

دفترچه های منتشر شده برای هر یک از آزمون های استخدامی نهاد ریاست جمهوری حاوی اطلاعات مهمی هستند و به همین منظور لازم است که داوطلبان و متقاضیان ثبت نام در آزمون استخدامی 1400 نهاد ریاست جمهوری، این دفترچه ها را دریافت نمایند و اقدام به مطالعه آن کنند.

 

در این دفترچه ها، اطلاعات مهمی درج می شوند که اطلاع از آن ها برای کلیه داوطلبان لازم و اجباری است و بدیهی است که عدم اطلاع از هر یک از شرایط و ضوابط ذکر شده در دفترچه و انجام مراحل ثبت نام بدون داشتن شرایط لازم، بر عهده خود فرد بوده و لازم است که داوطلبان به محض انتشار دفترچه آزمون استخدامی نهاد ریاست جمهوری، از طریق سایت سازمان سنجش اقدام به دانلود این دفترچه کنند.

 

در صورتی که قصد دارید دفترچه آزمون استخدامی نهاد ریاست جمهوری را دانلود نمایید، می توانید از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org و یا از طریق لینک قرار داده شده در این بخش، دفترچه آزمون استخدامی نهاد ریاست جمهوری را دریافت کنید. در ادامه لینک مربوط به دفترچه آزمون استخدامی نهاد ریاست جمهوری سال گذشته ارائه شده که به محض انتشار دفترچه جدید بروزرسانی می شود.

 

دانلود دفترچه آزمون استخدامی نهاد ریاست جمهوری 99

حجم: 2.18 MB
منبع: سازمان سنجش

دانلود فایل

 

خاطر نشان می شود که در صورت انتشار دفترچه آزمون استخدامی نهاد ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ علاوه بر بروزرسانی لینک دفترچه این مقاله، در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: استخدام وزارت کشور

 

 

 

 

معرفی بخش های دفترچه آزمون استخدامی نهاد ریاست جمهوری ۱۴۰۰

همانطور که در این مقاله به آن اشاره کردیم، دفترچه آزمون استخدامی نهاد ریاست جمهوری 1400 حاوی اطلاعات مهمی بوده و لازم است که داوطلبان حتما به این اطلاعات دسترسی داشته باشند و همه بخش های مندرج در دفترچه آزمون استخدامی نهاد ریاست جمهوری را مطالعه کنند. از جمله بخش های مهم که در دفترچه آزمون استخدامی نهاد ریاست جمهوری وجود دارند را در ادامه ذکر می کنیم.

 

شرایط عمومی متقاضیان

 

در این بخش کلیه شرایط عمومی و اختصاصی مورد نیاز جهت ثبت نام در آزمون استخدامی نهاد ریاست جمهوری درج شده اند. این بخش جزء مهم ترین بخش های دفترچه آزمون استخدامی نهاد ریاست جمهوری بوده که باید توسط همه متقاضیان مطالعه شود.

 

بخش امتیازات و سهمیه های قانونی

 

در بخش امتیازات و سهمیه های قانونی، کلیه اطلاعات مربوط به سهمیه ایثارگران، سهمیه معلولین و امتیازاتی که برای ثبت نام در این آزمون استخدامی مورد توجه قرار می گیرند، درج می شوند.

 

مراحل ثبت نام

 

بخش سوم دفترچه مربوط به ثبت نام در آزمون استخدامی می باشد. در این بخش کلیه مراحل مربوط به ثبت نام در آزمون، نحوه پرداخت وجه ثبت نام، نحوه تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نام در سایت سازمان سنجش و ... توضیح داده شده اند.

 

مصاحبه و سایر مراحل استخدامی

 

سایر مراحل استخدامی که برای نهاد ریاست جمهوری مد نظر قرار گرفته اند، به طور کامل در این بخش توضیح داده شده اند و داوطلبان می توانند تمامی ابهامات ذهنی خود در خصوص مصاحبه آزمون استخدامی را از طریق این بخش برطرف کنند.

 

مواد آزمون

 

کلیه مواد عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی نهاد ریاست جمهوری از طریق این بخش قابل دریافت می باشند و داوطلبان می توانند برای کسب آمادگی بیشتر، این مواد آزمون را دریافت نمایند و اقدام به مطالعه آن ها کنند.

 

جداول درج شده در دفترچه

 

در پایان دفترچه، جداولی وجود دارند که حاوی اطلاعات شغل ها، مواد امتحانی، کد و نام استان ها و ... می باشند. مطالعه کردن دقیق جداول برای ثبت نام در آزمون استخدامی الزامی می باشد.

 

پیش نویس فرم تقاضانامه ثبت نام

 

داوطلبان به منظور تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نام، می توانند پیش نویس ثبت نام خود را از طریق این بخش تکمیل کنند تا بیشتر با نحوه تکمیل فرم ثبت نام آشنا شوند.

 

علاقه مندان به شرکت در آزمون استخدامی نهاد ریاست جمهوری ۱۴۰۰ می توانند برای بالا بردن شانس قبولی خود در فراخوان های استخدامی سازمان های دولتی، علاوه بر این آزمون در فراخوان استخدام سازمان انرژی اتمی در سال جاری نیز نام نویسی کنند.

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی سازمان انرژی اتمی

 

 

 

شرایط دفترچه آزمون استخدامی نهاد ریاست جمهوری ۱۴۰۰

آن دسته از افرادی که علاقه مند به استخدام در نهاد ریاست جمهوری می باشند، می توانند در صورت داشتن شرایط لازم و رشته های مورد نیاز ازمون استخدامی نهاد ریاست جمهوری جهت ثبت نام در این آزمون استخدامی اقدام کنند. کلیه شرایط و قوانین موجود برای ثبت نام در آزمون استخدامی نهاد ریاست جمهوری در دفترچه آزمون استخدامی نهاد ریاست جمهوری درج می شوند و داوطلبان می توانند آن ها را مطالعه کنند.

 

آزمون استخدامی نهاد ریاست جمهوری 1400 دارای سهمیه های قانونی بوده که این سهمیه ها، سهمیه ایثارگران و یا سهمیه معلولین می باشند. سهمیه ایثارگران 25 و 5 درصد می باشد که بسته به شرایط داوطلب برای وی اعمال خواهد شد؛ اما سهمیه معلولین 3 درصد بوده که بر اساس نامه بهزیستی برای داوطلبان اعمال خواهد شد.

 

در ادامه تمامی شرایط آزمون استخدامی نهاد ریاست جمهوری به صورت عمومی و اختصاصی را ذکر می کنیم. کلیه شرایط ذکر شده برای داوطلبان اجباری بوده و بدیهی است که در صورت عدم داشتن یکی از شرایط، امکان ثبت نام داوطلبان در این آزمون وجود ندارد.

 

داشتن تابعیت ایرانی الاصل

اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مندرج در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

التزام و اعتقاد داشتن به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

نداشتن اعتیاد به مواد مخدر و مواد روان گردان

نداشتن هرگونه سابقه محکومیت جزایی موثر

عدم محکومیت به فساد عقیدتی

داشتن سلامتی جسمی و روانی و توانایی برای انجام وظایف کاری

داشتن کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت قانونی

نداشتن بیش از 45 سال تمام در روز ثبت نام آزمون استخدامی نهاد ریاست جمهوری

داشتن شرایط لازم برای احراز شغل مورد تقاضا

نداشتن هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاه های اجرایی با رای مراجع قضایی

 

حتما بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی سازمان علمی و تحقیقاتی

 

مشاوره دفترچه آزمون استخدامی نهاد ریاست جمهوری ۱۴۰۰

آزمون استخدامی نهاد ریاست جمهوری دارای شرایط و قوانین خاصی است که کلیه این شرایط در دفترچه آزمون استخدامی درج می شوند و داوطلبان می توانند به آن ها دسترسی داشته باشند. لازم به ذکر است در صورت احراز عدم رعایت شرایط ثبت نام آزمون استخدامی نهاد ریاست جمهوری توسط داوطلب، قبولی وی لغو خواهد شد.

 

همچنین، در دفترچه آزمون استخدامی ریاست جمهوری 1400 کلیه مراحل ثبت نام، نحوه تکمیل تقاضانامه اینترنتی، روش تکمیل فرم ثبت نام و ... توضیح داده می شود. لازم به ذکر است که در این دفترچه کد محل آزمون، نوع شغل ها و دیگر توضیحات در قالب جداول درج شده اند و بدیهی است که بدون داشتن این اطلاعات، به هیچ وجه امکان ثبت نام در آزمون استخدامی نهاد ریاست جمهوری وجود ندارد.

 

بنابراین، توصیه می شود که تمامی داوطلبان قبل از انجام هر یک از مراحل ثبت نام این آزمون استخدامی در سایت سازمان سنجش، ابتدا دفترچه آزمون استخدامی نهاد ریاست جمهوری را دریافت کنند و اقدام به مطالعه آن نمایند. سپس با در نظر داشتن کلیه شرایط، مدارک لازم برای ثبت نام آزمون استخدامی نهاد ریاست جمهوری را آماده کرده و مراحل ثبت نام خود را بدون هیچ ابهام و کم و کاستی در سایت سنجش به نشانی Sajesh.org انجام دهند.

 

در ادامه بخوانید: استخدام سازمان ملی استاندارد

 

اگر پس از مطالعه مقاله دفترچه آزمون استخدامی نهاد ریاست جمهوری ۱۴۰۰ سوالی در خصوص نحوه دانلود این دفترچه یا مندرجات آن دارید می توانید از طریق برقراری تماس تلفنی با کارشناسان مجرب مرکز مشاوره هیوا پساخ سوالات و ابهامات خود را از ایشان جویا شوید.



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ دفترچه آزمون استخدامی نهاد ریاست جمهوری چه زمانی منتشر می شود؟

✔️ دفترچه آزمون استخدامی نهاد ریاست جمهوری معمولا همزمان با آغاز مهلت ثبت نام این آزمون منتشر می شود که به محض مشخص شدن زمان دقیق منتشر شدن دفترچه سال جاری در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود.



 

2- ✔️ از چه طریقی می توان دفترچه آزمون استخدامی نهاد ریاست جمهوری را دانلود کرد؟

✔️ دفترچه آزمون استخدامی نهاد ریاست جمهوری از طریق سازمان سنجش منتشر می شود و لینک مستقیم دانلود این دفترچه در این مقاله نیز فعال می شود.



 

3- ✔️ از چه طریقی می توان شرایط آزمون استخدامی نهاد ریاست جمهوری را مشاهده کرد؟

✔️ همانطور که در این مقاله نیز اشاره شده است، داوطلبان می توانند با دانلود دفترچه آزمون استخدامی نهاد ریاست جمهوری از شرایط ثبت نام این آزمون مطلع شوند.

منبع : دفترچه آزمون استخدامی نهاد ریاست جمهوری

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/qgGk
نظرتان را بنویسید