سامانه جامع آموزش های آزاد دانشگاه تهران pec.ut.ac.ir

سامانه جامع آموزش های آزاد دانشگاه تهران pec.ut.ac.ir
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

سامانه آموزش های آزاد دانشگاه تهران در جهت ارائه دوره های مختلف آموزشی طراحی شده است. مهارت آموزانی که دوره آموزشی خود را به اتمام رسانده اند می توانند با مراجعه به سایت pec.ut.ac.ir برای استعلام گواهینامه دوره آموزش های آزاد دانشگاه تهران اقدام نمایند.

 

 

با توجه به نیاز روزافزون جامعه به فراگیری مهارت های مختلف، دانشگاه ها اقدام به راه اندازی سامانه های آموزشی آزاد نموده اند تا از این طریق وظیفه آموزش و خدمت رسانی در کنار مقاطع تحصیلی دانشگاهی را  انجام دهند. از جمله این دانشگاه ها، دانشگاه تهران می باشد که انواع دوره های کوتاه مدت، تخصصی و مورد نیاز جامعه را ارائه کرده است.

ثبت نام و دریافت گواهینامه های اتمام دوره آموزش های آزاد دانشگاه تهران از طریق سایت pec.ut.ac.ir امکان پذیر است. جهت استعلام گواهینامه می بایست کدملی دانش پذیر را در سایت آموزش های آزاد دانشگاه تهران وارد کرد و مدرک مربوطه را دانلود نمود.

 

برای ورود به سایت جامع آموزش های آزاد دانشگاه تهران کلیک کنید

 

سامانه جامع آموزش های آزاد دانشگاه تهران pec.ut.ac.ir

 

 

دریافت و استعلام گواهینامه دوره های آموزشی دانشگاه تهران از طریق سایت pec.ut.ac.ir امکان پذیر است.

 

 

سامانه جامع آموزش های آزاد دانشگاه تهران pec.ut.ac.ir

تا پیش از راه اندازی سایت آموزش های آزاد دانشگاه تهران، اکثر مهارت آموزان و دانش پژوهان برای دریافت اطلاعات لازم در زمینه های مورد علاقه خود، به ثبت نام در دوره های جهاد دانشگاهی می پرداختند. اکنون دانشگاه تهران با همکاری دانشکدگان و اساتید، اقدام به راه اندازی دوره های آموزشی در انواع موضوعات درسی نموده است.

 

ثبت نام در دوره های آموزشی دانشگاه تهران از طریق سایت های اعلام شده در هر یک از دانشکده های دانشگاه تهران انجام می شود. در واقع لیست دوره های آموزشی هر دانشکده با توجه به ماهیت آن دانشکده بوده و با سایر بخش ها متفاوت است. برخی از دوره ها به صورت آنلاین و برخی دیگر به صورت آفلاین و برخی حضوری ارائه می شوند.

 

پس از ثبت نام در سایت های اعلام شده از سوی هر دانشکده، می توانید همراه با نام کاربری و کدملی خود به سایت آموزش های جامع دانشگاه تهران به نشانی pec.ut.ac.ir وارد شده و از جزئیات کلاس ها و نحوه برگزاری آن ها مطلع شوید.

 

دوره های ارائه شده در بخش آموزش های آزاد دانشگاه تهران در دسته بندی های مختلفی قرار دارد که پر متقاضی ترین آن ها، دوره های مدیریتی است. این دوره ها همانند دوره ها سازمان مدیریت صنعتی بوده و دارای گواهینامه معتبر از سوی دانشگاه تهران است.

 

آن دسته از متقاضیانی که لیست دوره های مورد علاقه خود را در لیست آموزش های آزاد دانشکده های تهران مشاهده نمی کنند می توانند به سایت جهاد دانشگاهی مراجعه کرده و از آن طریق در دوره مورد نظر خود ثبت نام نمایند. توصیه می شود برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص به مطالعه مقاله زیر بپردازید.

 

بیشتر بخوانید: ثبت نام دوره های جهاد دانشگاهی

 

 

نحوه ثبت نام در دوره آموزش های آزاد دانشگاه تهران pec.ut.ac.ir

همانطور که پیش از این نیز گفته شد، ثبت نام در دوره های دانشگاه تهران از سایت مشخصی انجام نمی شود، بلکه متقاضی بر اساس دوره انتخابی خود باید به سایت دانشکده های دانشگاه تهران مراجعه کرده و در دوره مورد نظر خود ثبت نام نماید.

 

به طور مثال، اگر فردی متقاضی ثبت نام در دوره مدیریت MBA هست باید به سایت دانشکده مدیریت دانشگاه تهران مراجعه کند. یا اگر شخصی قصد ثبت نام در دوره های تخصصی فنی را دارد باید به سایت دانشکده فنی دانشگاه تهران مراجعه کرده و از طریق لینک های ارائه شده در هر بخش، اقدام به ثبت نام نماید.

 

 

ثبت نام دوره های آموزشی آزاد دانشگاه تهران در سایت دانشکده های این دانشگاه انجام می شود.

 

از جمله مهم‌ ترین دوره‌ های «آموزش آزاد» در دانشگاه تهران که در دانشکده های مختلف این دانشگاه ارائه می شود و متقاضیان زیادی را جذب خود کرده عبارتند از :

 

بازآموزی و آموزش تکمیلی برای دانش آموختگان دانشگاه‌ ها و مؤسسات آموزش عالی

آموزش مورد نیاز و علاقه جامعه

آموزش تخصصی کاربردی مورد نیاز بازار کار و صنعت

آموزش ضمن خدمت کارکنان سازمان های دولتی و غیردولتی

آموزش دوره‌ های تخصصی و تطبیقی با کارکردهای حرفه‌ای

ارائه دوره‌ های آموزشی کوتاه مدت براساس شیوه نامه ایجاد و اجرای دوره‌ های کهاد

 

در جدول زیر می توانید فایل های مورد نیاز برای ثبت نام در دوره های آموزش آزاد دانشگاه تهران را دانلود کرده و در سایت هر دانشکده بارگذاری نمایید.

 

فایل های مرتبط با دوره آموزشی آزاد دانشگاه تهران
فرم ثبت نام و تعهدشیوه نامه آموزشیگواهینامه پایان دوره

 

داوطلبانی که علاقه مند به ثبت نام در دوره های مهارتی و فنی هستند می توانند در سازمان فنی و حرفه ای نیز نام نویسی کنند. معمولا شهریه این سازمان کمتر از سایر نهادها بوده و دارای گواهینامه معتبر نیز می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر به مطالعه مقاله زیر بپردازید.

 

بیشتر بخوانید: دوره های سازمان فنی و حرفه ای

 

استعلام گواهینامه آموزش های آزاد دانشگاه تهران pec.ut.ac.ir

داوطلبانی که در هر یک از دوره های آموزش های آزاد دانشگاه تهران شرکت کرده اند و اکنون قصد دریافت یک گواهینامه معتبر از سوی این دانشگاه را دارند می توانند به سایت pec.ut.ac.ir مراجعه کرده و گواهینامه انواع دوره ها از جمله دوره های مدیریت DBA را دریافت نمایند.

 

برای استعلام گواهینامه یا مدرک دوره های آموزشی آزاد دانشگاه تهران ابتدا نشانی pec.ut.ac.ir را در گوگل سرچ کرده و بر روی گزینه ای که نتیجه جستجو را نشان می دهد کلیک کنید.

 

استعلام گواهینامه آموزش های ازاد دانشگاه تهران

 

پس از ورود به سایت اصلی، بر روی گزینه «اعتبارسنجی گواهینامه» کلیک کنید.

 

دریافت مدرک آموزش های دانشگاه تهران

 

اکنون از طریق ثبت کدملی خود در بخش مشخص شده می توانید گواهینامه دوره های آزموش آزاد دانشگاه تهران را مشاهده و دریافت نمایید.

 

 pec.ut.ac.ir

 

کارشناسان سامانه مشاوره هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص ثبت نام و استعلام گواهینامه آموزش های آزاد دانشگاه تهران pec.ut.ac.ir را در اختیار داوطلبان گذاشته و آن ها را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا راهنمایی نمیاند. همچنین از طریق عضویت در کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی هیوا می توانید آخرین اخبار مرتبط با این حوزه را دریافت نمایید.

 

در ادامه بخوانید: دوره های آموزشی هلال احمر



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ سایت آموزش های آزاد دانشگاه تهران چیست ؟

✔️ سامانه جامعه آموزش های آزاد دانشگاه تهران به نشانی pec.ut.ac.ir می باشد که لینک ورود مستقیم به آن در متن مقاله قرار دارد.



 

2- ✔️ نحوه استعلام گواهینامه های دوره آموزشی آزاد دانشگاه تهران چگونه است ؟

✔️ برای استعلام مدرک یا گواهی دوره های آموزشی باید وارد سایت آموزش های آزاد دانشگاه تهران شده و بر روی گزینه اعتبارسنجی کلیک کنید. راهنمای تصویری در متن مقاله ارائه شده است.



 

3- ✔️ ثبت نام در دوره های جدید آموزش آزاد دانشگاه تهران چگونه است ؟

✔️ ثبت نام در دوره های آموزشی آزاد دانشگاه تهران از طریق سایت دانشکده های این دانشگاه امکان پذیر است که در متن مقاله اطلاعات لازم در این خصوص داده شده است.

منبع : سامانه جامع آموزش های آزاد دانشگاه تهران pec.ut.ac.ir

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/p4Em
نظرتان را بنویسید