مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع
مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد
دانشگاه آزاد در دو ترم مهر و بهمن پذیرش دارد و شما عزیزانی که قصد ثبت نام در دانشگاه آزاد را دارینچد میتوانید در زمان مشخص شده اقدام به ثبت نام نمایید. متقاضیان عزیز ثبت نام در دانشگاه آزاد دارای شرایط و ضوابط میباشد که ابتدا باید دفترچه پذیرش دانشگاه آزاد را دانلود نموده و مطالعه نماییدو و درصورت دارا بودن شرایط ثبت نام از طریق سامانه azmoon.org اقدام به پر کردن فرم اطلاعات هویتی و تحصیلی نمایید.
زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99

ثبت نام در مقطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد بصورت بدون کنکور در دو مرحله و برای ورودی مهر و بهمن ماه صورت می گیرد . زمان ثبت نام برای ورودی مهر دانشگاه ازاد ار تیرماه 98 اغاز گردیده و تا پایان مرداد ماه ادامه خواهد داشت. زمان ثبت نام برای ورودی بهمن ماه در هر دو مقاطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته از دی ماه سال 98 اغاز خواهد شد و به مدت محدود ادامه خواهد داشت . جهت دریافت لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه ازاد به سایت مرکز ازمون دانشگاه ازاد مراجعه کرده و بعد از دانلود دفترچه نسبت به انتخاب رشته اقدام می نمایید لازم به ذکر است که قبل از ثبت نام می بایست کارت اعتباریثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 را خریداری نموده و سپس با وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده ، وارد مراحل ثبت نام شوید و پس از کامل کردن اطلاعات شخصی و وارد نمودن کد رشته محل مورد تقاضای خود ، ثبت نام خود را تایید نموده و رسید ثبت نام را دریافت نمایید
جهت ثبت نام بدون آزمون در دانشگاه آزاد و اطلاع از آخرین مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
9099072952 – تماس از سراسر کشور
9092305587 – تماس از استان تهران
تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد 1400 – 99

مقطع کارشناسی در دانشگاه آزاد به دو صورت پیوسته و ناپیوسته ارائه می شود . ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مقطع کارشناسی برای داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت نکرده اند نیز امکان پذیر است. دارا بودن مدرک فوق دیپلم از شرایط ثبت نام آزاد کارشناسی ناپیوسته بوده و همچنین دارا بودن مدرک پیش دانشگاهی هم از شرایط ثبت نام بدون کنکور در مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد می باشد. ثبت نام بدون کنکور کارشناسی در 2 نوبت مهر ماه و بهمن ماه انجام می شود و ورودی های مهر ماه می بایست از اواخر اسفند ماه تا 6 شهریور ماه و ورودی های بهمن ماه ، از اواخر دی ماه یا اوایل بهمن ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. البته ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد جهت تحصیل در ورودی مهرماه 98 ، تمدید شده و داوطلبان از تاریخ 9 لغایت 20 شهریور ماه می توانند نسبت به نام نویسی و انتخاب رشته خود اقدام نمایند.
ثبت نام به صورت اینترنتی خواهد بود و شما داوطلبان جهت ثبت نام می بایست به سایت معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه کرده و پس از تکمیل فرم ثبت نام ، نسبت به تهیه پرینت آن اقدام نمایید و در زمان تعیین شده از سوی دانشگاه مربوطه با همراه داشتن مدارک ثبت نام آزاد بدون کنکور 99 به صورت حضوری به دانشگاه مراجعه نمایید. مراحل ثبت نام به شرح ذیل می باشد:

نحوه ثبت نام کارشناسی دانشگاه آزاد

• برای انجام ثبت نام این مقطع تحصیلی ابتدا باید از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد آگاهی پیدا کنید.
• سپس وارد سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org شده و با پرداخت هزینه به صورت اینترنتی کارت اعتباری مقطع تحصیلی مورد نظر خود را خریداری کنید.
• در گام سوم شماره سریال کارت اعتباری خود را دریافت نموده و از منوی اصلی بر روی لینک فعال شده ثبت نام مقطع مورد نظر خود (کارشناسی پیوسته یا ناپیوسته) کلیک کنید ، سپس جهت اتمام فرآیند ثبت نام ، فرم مربوطه را تکمیل کنید.
• و در آخر کد رشته محل های مورد نظر خود را در فیلدهای مربوطه به ثبت برسانید.

خلاصه مقاله : در این مقاله که شامل مهلت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ، نحوه ثبت نام در دانشگاه آزاد بدون کنکور ، نحوه ثبت نام در دانشگاه آزاد بدون کنکور کارشناسی است قصد داشتیم تا راهنمایی های لازم را ارائه دهیم و شما را با نحوه ثبت نام آشنا کنیم. داوطلبین عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که ثبت نام فقط از طریق سامانه انجام میگیرد و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند.
منبع : مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/vy48
نظرتان را بنویسید