دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
متقاضیان تحصیل در مدارس تیزهوشان جهت اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی ، زمانبندی ها ، مراحل ثبت نام و سایر موارد مورد نیاز برای ثبت نام در آزمون ورودی می بایست دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1400 - 1401 را دانلود و مطالعه نمایند . این دفترچه راهنمای ثبت نام برای هر یک از پایه هفتم و پایه دهم به صورت مجزا و به ترتیب در سایت hoosh.medu.ir و سامانه azmoon.medu.ir منتشر می شود .




تا سال گذشته آزمون تیزهوشان هر ساله در دو پایه تیزهوشان ششم به هفتم و تیزهوشان نهم به دهم برای ورود به دبیرستان های دوره اول و دوم متوسطه به صورت هماهنگ کشوری برگزار می شد اما در سال تحصیلی 97 - 98 آزمون تیزهوشان با تغییرات گسترده ای مواجه شد بدین گونه که آزمون استعداد تحصیلی تیزهوشان ششم به هفتم حذف و پذیرش دانش آموزان در مدارس تیزهوشان دوره اول متوسطه صرفا از طریق برگزاری آزمون سنجش هوش تیزهوشان انجام پذیرفت .

آزمون تیزهوشان 1400 - 1401​ نیز همچون سال های گذشته برای پایه ششم ابتدایی با شرکت در آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم صورت گرفته و برای متقاضیان نهم به دهم با برگزاری آزمون ورودی برگزار می شود .

کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 - 1401 می بایست در ابتدا دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان را مطالعه کنند تا از شرایط و منابع دروس امتحانی و همچنین زمانبندی مراحل آزمون اطلاع پیدا کرده و سپس اقدام به ثبت نام کنند . در این مقاله علاوه بر ارائه لینک دانلود دفترچه ، مهمترین بخش های دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1400 - 1401​ گردآوری شده است .



دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 - 1401
طبق دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان  ، شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی کسب مقیاس "خیلی خوب " در تمامی دروس نوبت دوم پایه پنجم و نوبت اول ششم ابتدایی می باشد . شرط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401​ کسب معدل حداقل 19 در پایه هشتم می باشد . در ادامه می توانید فایل کامل دفترچه آزمون تیزهوشان را دانلود و مطالعه نمایید .



دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 - 1401
دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 99 - 1400
دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99 - 1400






دفترچه های آزمون تیزهوشان که در جدول فوق قرار گرفته اند مربوط به سال گذشته بوده و به محض انتشار دفترچه آزمون تیزهوشان 1400 - 1401 ، جدول بالا به روز رسانی خواهد شد .

بیشتر بخوانید: بخشنامه آزمون تیزهوشان









زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 - 1401
تحصیل در مدارس تیزهوشان 1400 - 1401​ برای پایه ششم صرفا با ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان صورت می پذیرد که زمان ثبت نام در این آزمون معمولا از بهمن آغاز شده و تا اسفند نیز ادامه دارد . 

کلیه داوطلبان آزمون تیزهوشان باید در زمان مقرر جهت ثبت نام در آزمون تیزهوشان 1400 - 1401 به سایت hoosh.medu.ir مراجعه نموده ، نسبت به تکمیل فرم ثبت نام خود اقدام نمایند . زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1400 - 1401​ برای پایه نهم نیز احتمالا از بهمن آغاز و تا اسفند ماه ادامه خواهد داشت . 

تمامی متقاضیان آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم برای ثبت نام در این آزمون باید به سایت azmoon.medu.ir مراجعه نمایند . برای مشاهده راهنمای تصویری نحوه ثبت نام در سایت آزمون تیزهوشان ، می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید .

حتما بخوانید: سامانه ثبت نام و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان


زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 1400 - 1401
آزمون مدارس تیزهوشان 1400 - 1401 جهت ورود به پایه ششم احتمالا در اردیبهشت ماه 1400 برگزار خواهد شد پیش بینی شده  زمان برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401​ ، نیز در اردیبهشت ماه 1400 باشد . داوطلبان می بایست حدودا 5 روز قبل از برگزاری این آزمون ها نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان اقدام نمایند . نتایج آزمون تیزهوشان معمولا بین 4 لغایت 6 هفته بعد از برگزاری هر آزمون اعلام خواهد شد .



بیشتر بخوانید: اعلام نتایج تیزهوشان







متقاضیان دانش آموزان و والدین گرامی در صورت وجود سوال یا ابهام در نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1400 - 1401 می توانند سوالات خود را با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا و با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران در میان بگذارید ، همچنین می توانید کلیه مراحل ثبت نام خود را از ابتدا تا پایان به عهده مشاوران این مرکز بگذارید . جهت اطلاع دقیق از تاریخ ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 - 1401​ توصیه می شود عضو صفحه اینستاگرام تیزهوشان هیوا و یا کانال تلگرام تیزهوشان شوید .




سوالات متداول


1-  شرایط ثبت نام در آزمون تیزهوشان چیست ؟
 یکی از مهمترین شرایط ثبت نام این آزمون ، داشتن تابعیت ایرانی است که در این مقاله شرایط ثبت نام این آزمون برای مقاطع ششم به هفتم و نهم به دهم شرح داده شده اند .




2-  ثبت نام آزمون تیزهوشان به چه صورت انجام می شود ؟
 به صورت اینترنتی و در سایت ثبت نام استعداد های درخشان که برای هر مقطع متفاوت است و آدرس سایت هر کدام در این مقاله ارائه شده است .




3-  زمان برگزاری آزمون تیزهوشان امسال در چه تاریخی است ؟
آزمون تیزهوشان مقاطع ششم به هفتم و نهم به دهم احتمالا در ادریبهشت ماه خواهد بود که به محض دریافت خبرهای بیشتر در متن این مقاله اطلاع رسانی می شود .

منبع : دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/kmg6
نظرتان را بنویسید