سامانه دریافت برگه تردد تهران taradodtehran.com

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvalaw
با توجه به شیوع بیماری کرونا و افزایش روز افزون آمار مبتلایان به این بیماری، وزارت کشور در راستای کنترل بیماری مورد نظر و جلوگیری از شیوع بیشتر آن اقدام به اجرایی کردن طرحی با عنوان محدودیت های ترددی که به دو بخش محدودیت تردد بین شهری و تردد درون شهری تقسیم می شود کرده است.

بر طبق این طرح امکان ورود و خروج به شهر های قرمز ، نارنجی و زرد برای شهروندان امکان پذیر نمی باشد مگر در موارد استثنا و کسب مجوز های لازم از وزارت کشور . در ابتدا برای دریافت این مجوز ها به مراجعه حضوری افراد در دفاتر مربوطه نیاز بود.

اما با توجه به ازدحام جمعیت مراجعه کنندگان که خود سبب افزایش شدت شیوع کرونا می شد لذا وزارت کشور اقدام به طراحی و ارائه سامانه ای با عنوان سایت دریافت برگه تردد تهران با نشانی taradodtehran.com کرده است.

بر این اساس تمامی افراد بدون نیاز به مراجعه حضوری در دفاتر مربوط به صدور مجوز تردد بین شهری و تنها با استفاده از سایت طراحی شده به نشانی taradodtehran.com و به صورت آنلاین اقدام به دریافت برگه مجوز مورد نظر خود خواهند کرد. در ادامه به ارائه مطالبی در رابطه با نحوه استفاده از سایت دریافت مجوز تردد تهران پرداخته شده است.




نحوه ثبت نام به سامانه دریافت برگه تردد تهران
برای ثبت نام در سامانه دریافت برگه تردد تهران تنها کافیست تا مراحلی که در ادامه ذکر شده است را طی کنید که عبارتند از:

به صفحه اصلی آن به نشانی taradodtehran.com مراجعه کرده و گزینه ثبت نام که با کادر قرمز رنگ مشخص شده است را انتخاب کنید. مانند تصویر:





در صفحه پیش رو اطلاعاتی خواسته شده که شامل نام ، نام خانوادگی، کد ملی، شماره تلفن همراه ، کد پستی و در نهایت یک کد امنیتی پیشنهادی از سوی سامانه ارائه شده است می باشد که باید آن ها را به ترتیب در کادر های مشخص شده وارد کنید . مانند تصویر:





در نهایت با انتخاب گزینه ثبت نام در سامانه فرایند مورد نظر پایان یافته و شما عملا دارای یک حساب کاربری در این سامانه به منظور دریافت مجوز های تردد بین شهری به صورت آنلاین می باشید.



ورود به سامانه دریافت برگه تردد تهران
پس از انجام ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در سامانه دریافت برگه تردد تهران به منظور ورود به حساب شخصی خود در این سایت باید مراحل زیر را طی کرد.

وارد صفحه اصلی سامانه شده و بر روی گزینه ورود کلیک کنید . مانند تصویر:







در صفحه باز شده اطلاعات حساب کاربری خود که شامل نام کاربری، رمز عبور و یک کد امنیتی که توسط سامانه پیشنهاد می شود را باید وارد کنید تا بدین ترتیب وارد حساب کاربری خود شوید. همانند تصویر :







مراحل ثبت درخواست دریافت برگه تردد تهران
پس از وارد شدن به حساب کاربری خود در سامانه دریافت برگه تردد تهران در صورتی که قصد دریافت مجوز لازم برای تردد می باشید لازم است تا مراحل زیر را طی کنید.

از منوی رو به روی خود گزینه " ثبت درخواست تردد " را انتخاب کنید. مطابق با تصویر :







در صقحه جدیدی که باز شده از شما اطلاعاتی مانند شماره پلاک خودرو، نوع خودرو، تصویر کارت خودرور و سایر موارد اینچنینی خواسته شده است که باید با دقت و به طور صحیح هر یک را در کادر مربوط به آن ها وارد کنید. مانند تصویر:







نکاتی در رابطه با استفاده از سامانه دریافت برگه تردد تهران
از آنجا که این سامانه به تازگی طراحی و ارائه گشته است، لذا بسیاری از افراد در حال حاضر آشنایی کاملی با آن ندارند که در نتیجه ممکن است در استفاده از آن به مشکل بر بخورند. به همین منظور در ادامه به ارائه مطالبی در رابطه با نحوه استفاده از این سامانه پرداخته شده است.

تصاویر ارائه شده باید دارای حجمی کمتر از 2 مگابایت داشته باشد.

فرمت تصاویر ارائه شده باید در فرمت های jpg یا png باشد.

حداکثر تعداد فایل های قابل بارگزاری شدن در قسمت مستندات سفر 5 عدد می باشد.

کاربران با استفاده از این سامانه به صورت شبانه روزی و با استفاده از گوشی موبایل خود می توانند درخواست مجوز تردد خود را ثبت و پیگیری کنند.

در ادامه بخوانید: سامانه مجوز تردد بین شهری



سوالات متداول


1- نحوه ثبت نام به سامانه دریافت برگه تردد تهران به چه صورت است ؟
برای ثبت نام در سامانه دریافت برگه تردد تهران تنها کافیست تا به صفحه اصلی آن به نشانی مراجعه کرده و مراحل مربوطه را طی کنید که در متن مقاله توضیح داده شده است


2- نحوه ورود به سامانه دریافت برگه تردد تهران به چه صورت است ؟
پس از انجام ثبت نام در سامانه دریافت برگه تردد تهران به منظور ورود به حساب شخصی خود در این سایت باید وارد صفحه اصلی سامانه شده و بر روی گزینه ورود کلیک کنید که در متن مقاله توضیح داده شده است


3- مراحل ثبت درخواست دریافت برگه تردد تهران به چه صورت است ؟
در صورتی که قصد دریافت مجوز لازم برای تردد را دارید لازم است تا از منوی موجود گزینه ثبت درخواست تردد را انتخاب کنید که در متن مقاله توضیح داده شده است

منبع : سامانه دریافت برگه تردد تهران taradodtehran.com
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/5NZ8
نظرتان را بنویسید