سامانه نجم حوزه علمیه خواهران najm.whc.ir

سامانه نجم حوزه علمیه خواهران najm.whc.ir
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

سامانه نجم حوزه علمیه خواهران با هدف ثبت اطلاعات طلاب حوزه های علمیه خواهران راه اندازی شده است. طلابی که در حال تحصیل در حوزه های علمیه خواهران می باشند، می توانند به سامانه نجم به نشانی najm.whc.ir وارد شوند و پس از ثبت نام در این سامانه از طریق ورود به حساب کاربری خود از خدمات این سایت استفاده کنند.

 

 

سامانه نجم حوزه علمیه خواهران به نشانی اینترنتی najm.whc.ir از جمله  سامانه هایی است که توسط حوزه علمیه خواهران راه اندازی شده تا اطلاعات طلاب حوزه های علمیه خواهران را دریافت و آنان را سامانهدهی و سازماندهی کند.

در حال حاضر تمامی طلابی که در سراسر کشور و در حوزه های علمیه مخصوص خواهران در حال  تحصیل می باشند می توانند به سامانه نجم حوزه علمیه خواهران وارد شوند و اطلاعات خود را در این سامانه ثبت نمایند. برای آشنایی بیشتر با این سامانه، قصد داریم در ادامه به بررسی سامانه نجم حوزه علمیه خواهران پرداخته و نحوه ورود به امکانات آن را شرح دهیم.

 

برای ورود مستقیم به سامانه نجم حوزه علمیه خواهران کلیک کنید

 

سامانه نجم

 

 

سامانه نجم حوزه های علمیه خواهران به نشانی najm.whc.ir بوده و در راستای سازماندهی اطلاعات طلاب راه اندازی شده است.

 

 

معرفی سامانه نجم حوزه علمیه خواهران najm.whc.ir

سامانه نجم حوزه علمیه خواهران najm.whc.ir یکی از سامانه هایی است که توسط حوزه علمیه خواهران برای ارائه خدمات غیر حضوری به طلاب حوزه های علمیه راه اندازی شده است. سامانه نجم به طور هماهنگ با دیگر سامانه های حوزه علمیه خواهران از جمله سامانه مدرس حوزه علمیه خواهران فعالیت می کنند. هدف اصلی راه اندازی چنین سامانه ای، ثبت اطلاعات جهت شناسایی، جذب طلاب، وضعیت سنجی و طبقه بندی، نیازسنجی و استعدادیابی، حمایت از طلاب و به کار گیری آن ها در حوزه های مختلف بوده است.

 

از جمله مزایای راه اندازی سامانه نجم حوزه علمیه خواهران این است که تمامی اشخاص می توانند با سهولت بیشتر و با سرعت بیشتری فارغ از محدودیت های زمانی و مکانی به سایت نجم حوزه علمیه خواهران وارد شوند و از اطلاعات ثبت شده در این سامانه استفاده کنند.

 

بنابراین، سامانه نجم حوزه علمیه خواهران najm.whc.ir با هدف جمع آوری اطلاعات طلاب حوزه علمیه و دانش آموختگان حوزه های علمیه راه اندازی شده است و در همین راستا نیز خدمات مختلفی را به طلاب و دیگر افراد ارائه می کند. این سامانه با دیگر سامانه های حوزه علمیه خواهران در ارتباط می باشد و با تعامل با آن ها اطلاعات طلاب را صحت سنجی می کند.

 

بیشتر بخوانید: سایت حوزه علمیه خواهران

 

 

ورود به سامانه نجم حوزه علمیه خواهران najm.whc.ir

آن دسته از طلابی که قصد استفاده از امکانات و مزایای ورود به سامانه نجم حوزه های علمیه خواهران را دارند، می توانند با ورود به سامانه نجم حوزه علمیه خواهران به آدرس najm.whc.ir از مزایای این سامانه بهره مند شوند.

 

لازم به ذکر است که برای ورود به این سامانه نیاز است که افراد ابتدا در این سایت ثبت نام کنند و یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنند. در صورتی که مراحل ثبت نام حوزه علمیه خواهران در این سامانه انجام شود، اشخاص می توانند با وارد کردن کد ملی و  رمز عبور خود به سامانه نجم حوزه علمیه وارد شوند. در صورتی که قصد ورود به این سامانه را دارید، می توانید طبق مراحلی که در ادامه توضیح داده می شود پیش بروید.

 

ابتدا در فیلد جستجوی گوگل عبارت «سامانه نجم حوزه علمیه خواهران» را جستجو کنید و بر روی اولین سایت جستجو شده توسط گوگل با نام «نجم» کلیک کنید تا به صورت مستقیم به این سامانه وارد شوید.

 

ورود به سامانه نجم حوزه علمیه خواهران najm.whc.ir

 

در صورتی که قبلا در این سامانه ثبت نام کرده اید، کد ملی و یا کد اتباع خود را در فیلد اول و رمز عبور تعیین شده خود را در هنگام ثبت نام در فیلد دوم وارد نمایید و بر روی گزینه «ورود» کلیک کنید.

 

در صورتی که رمز عبور خود را برای ورود به سامانه نجم فراموش کرده اید، می توانید بر روی گزینه «کلمه عبور را فراموش کرده اید؟» کلیک کنید و رمز عبور خود را بازیابی کنید.

 

در صورتی که هنوز در سامانه نجم حوزه علمیه خواهران ثبت نام نکرده اید و دارای نام کاربری و رمز عبور نمی باشید، می توانید بر روی گزینه «ثبت نام یا ویرایش حساب کاربری» کلیک کنید و مراحل مربوط به ثبت نام در این سامانه را انجام دهید.

 

najm.whc.ir

 

سامانه دیگری که در راستای خدمت رسانی به طلاب سراسر کشور ایجاد شده است، سایت نجاح حوزه علمیه است که در راستای ارائه خدمات آموزشی راه اندازی شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این سامانه به مطالعه مقاله زیر بپردازید.

 

بیشتر بخوانید: سامانه نجاح حوزه علمیه

 

 

 

 

 

امکانات سامانه نجم حوزه علمیه خواهران najm.whc.ir

سامانه نجم حوزه علمیه خواهران najm.whc.ir همانند سایت سماوات حوزه علمیه در راستای ارائه خدمات غیر حضوری مختلف به طلاب و دیگر افرادی که در حوزه های علمیه خواهران مشغول به تحصیل هستند راه اندازی شده است. تمامی افرادی که قصد استفاده از امکانات سامانه نجم حوزه علمیه خواهران را دارند، می توانند به این سامانه وارد شوند و از بخش های مختلف این سامانه استفاده کنند. از جمله بخش هایی که در این سامانه ارائه می شود، شامل موارد زیر می باشند.

 

بخش آموزش و پژوهش سایت نجم: در این بخش امکانات آموزشی و پژوهشی طلاب ثبت می شود. خود بخش آموزش و پژوهش از بخش هایی همچون سوابق تدریس، سوابق تدریس حوزوی، دوره های گذرانده شده، کتاب ها، مقالات و ... تشکیل شده است.

 

بخش افتخار و مهارت سایت نجم: یکی از بخش هایی که در این سامانه ارائه می شود، بخش افتخار و مهارت است. در این بخش تمامی مهارت های قرآنی، مهارت های زبان خارجی، افتخارات و امتیازهای طلاب ثبت می شود.

 

بخش فعالیت سامانه نجم: در این بخش امکان دسترسی به بعضی از خدمات از جمله سوابق شغلی، سوابق ایثارگری، فعالیت بسیج و ... فراهم شده است.

 

بخش گزارش سامانه نجم: بخش گزارش از جمله بخش هایی که در سامانه نجم ارائه می شود. در این بخش امکان دسترسی به جلسات قرآن و جلسات مشاوره ای فراهم شده است.

 

کارشناسان سامانه مشاوره هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص سامانه نجم حوزه علمیه خواهران najm.whc.ir را به داوطلبان ارائه داده و آن ها را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا راهنمایی نمایند. همچنین از طریق کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی هیوا می توانید آخرین اخبار مرتبط در این حوزه را دریافت نمایید.

 

در ادامه بخوانید: سایت سخا حوزه علمیه

 

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️ آدرس اینترنتی سامانه نجم حوزه علمیه خواهران چیست ؟

✔️ سامانه نجم حوزه علمیه خواهران به نشانی najm.whc.ir می باشد که لینک ورود مستقیم به آن در متن مقاله قرار گرفته است.



 

2- ✔️ نحوه ثبت نام در سایت نجم حوزه علمیه خواهران چگونه است ؟

✔️ برای ثبت نام در سامانه نجم می بایست به نشانی این سایت مراجعه کرده و سپس بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید. راهنمای تصویری سایر مراحل در متن مقاله قرار دارد.



 

3- ✔️ امکانات سامانه نجم خواهران چیست ؟

✔️ سامانه نجم حوزه علمیه خواهران دارای بخش های مختلفی از جمله فعالیت های آموزشی و پژوهشی، افتخارات، گزارش و ... می باشد که در متن مقاله به آن ها اشاره شده است.

منبع : سامانه نجم حوزه علمیه خواهران najm.whc.ir

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/6D4R
نظرتان را بنویسید