سوالات کنکور سراسری ۱۴۰۱

سوالات کنکور سراسری ۱۴۰۱
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

سوالات کنکور سراسری ۱۴۰۱ از طریق سایت sanjesh.org منتشر می کند. داوطلبانی که در این آزمون شرکت داشتند با دانلود و تحلیل سوالات کنکور سراسری می توانند از درصدهای خویش مطلع شده و همچنین داوطلبان سال آینده با دانلود این سوالات می توانند خود را برای شرکت در آزمون سال های بعد آماده کنند.

 

 

مهم ترین و پرمتقاضی ترین آزمون کشور، کنکور سراسری است که در 5 گروه آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان برگزار می شود. به دلیل تعداد جمعیت بالای شرکت کننده در کنکور سراسری و همچنین محدودیت ظرفیت پذیرش هر رشته و دانشگاه قبولی در کنکور سراسری سخت و دشوار شده است. یکی از مهم ترین اموری که در کسب موفقیت کنکور سراسری امری مهم تلقی می شود مطالعه نمونه سوالات کنکور سراسری است. کنکور سراسری معمولا در چند روز متوالی توسط سازمان سنجش برگزار می شود. سوالات کنکور سراسری معمولا یک ساعت پس از اتمام زمان برگزاری این آزمون در قالب دو دفترچه عمومی و اختصاصی در پایگاه اطلاع رسانی سنجش به نشانی sanjesh.org قرار می گیرد.

تمامی حاضران در جلسه آزمون و حتی سایر افراد می توانند با مراجعه به سایت مذکور سوالات کنکور سراسری 1401 را به صورت رایگان دانلود نمایند. سازمان سنجش با این عمل در واقع این امکان را به شرکت کنندگان کنکور می دهد تا فرصت کافی برای تحلیل سوالات خود داشته و به راحتی بتوانند درصدهای خود در هر درس را محاسبه کنند. داوطلبان کنکور سراسری سال های آینده نیز با دانلود این سوالات می توانند با مباحث پرتکرار و نحوه طراحی سوالات آشنا شوند. به دلیل اهمیت دانلود سوالات کنکور سراسری ۱۴۰۱ در این مقاله لینک دانلود و نحوه دریافت این سوالات را قرار دادیم.

 

دانلود دفترچه سوالات کنکور سراسری ۱۴۰۱

آن دسته از داوطلبانی که زمان برگزاری کنکور سراسری 1401در یکی از گروه های آزمایشی شرکت داشتند پس از اتمام زمان آزمون خود بی صبرانه در انتظار انتشار سوالات کنکور سراسری می باشند تا از پاسخ های درست و غلط خود مطلع شده و با استفاده از نرم افزار تخمین درصد بتوانند درصد خود در هر درس را محاسبه نمایند.

 

افرادی که قصد شرکت در کنکور سراسری سال های آینده را دارند معمولا به دنبال دانلود سوالات کنکور سراسری هستند تا با بررسی و حل این سوالات بتوانند سطح علمی خود را محک زده و هم با نحوه طراحی سوال و سوالات پرتکرار که مورد نظر طراح سوال کنکور سراسری می باشد آشنا گردند. این دسته از افراد جهت دانلود سوالات کنکور سراسری ۱۴۰۱ پس از برگزاری این آزمون می توانند به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و دفترچه سوالات عمومی و اختصاصی گروه آزمایشی مورد نظر خود را به صورت رایگان دانلود نمایند.

 

 

به محض انتشار سوالات کنکور سراسری ۱۴۰۱ لینک دانلود دفترچه عمومی و اختصاصی در این قسمت فعال می گردد.

 

دفترچه سوالات کنکور سراسری 1401 در قالب دو دفترچه عمومی و اختصاصی در 5 گروه آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان منتشر می شود. به محض انتشار دفترچه های مذکور داوطلبان کنکوری می توانند از جدول زیر سوالات مربوط به گروه آزمایشی خود را دانلود نمایند.

 

دفترچه سوالات کنکور سراسری 1401
گروه آزمایشیدانلود دفترچه
ریاضی فیزیکبه محض انتشار در این قسمت منتشر می گردد.
علوم تجربی

به محض انتشار در این قسمت منتشر می گردد.

علوم انسانی

به محض انتشار در این قسمت منتشر می گردد.

هنر

به محض انتشار در این قسمت منتشر می گردد.

زبان

به محض انتشار در این قسمت منتشر می گردد.

 

بیشتر بخوانید: پاسخنامه کنکور سراسری ۱۴۰۱​

 

 

اعتراض به سوالات کنکور سراسری ۱۴۰۱

معمولا پاسخنامه کنکور سراسری چند روز بعد از انتشار دفترچه سوالات از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش منتتشر می گردد. از آنجایی که ممکن است در این پاسخنامه برخی جواب ها اشتباه بوده و یا سوال خارج از سطح کتاب درسی طراحی شده باشد، سازمان سنجش امکان اعتراض به کلید سوالات کنکور را نیز برای شرکت کنندگان کنکور سراسری فراهم می کند.

 

آن دسته از متقاضیان حاضر سر جلسه آزمون که پس از بررسی پاسخنامه کلیدی کنکور سراسری هر یک از گروه های آزمایشی در صورت مشاهده هر گونه اشتباه در این پاسخنامه می توانند در صورت منطقی و درست بودن مشکل شان از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش اعتراض خود را به سوالات کنکور سراسری گزارش دهند تا توسط سازمان مربوطه بررسی گردد.

 

داوطلبانی که تصمیم نسبت به هر یک از موارد کلید سوالات، به نتایج اولیه کنکور و یا نتایج نهایی آن اعتراض دارند، با مطالعه مقاله زیر می توانند از نحوه ثبت و پیگیری درخواست اعتراض خودمطلع گردند.

بیشتر بخوانید: اعتراض به سوالات کنکور سراسری ۱۴۰۱

 

 

 

 

 

کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص سوالات کنکور سراسری ۱۴۰۱ را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا در اختیار متقاضیان قرار دهند. همچنین پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از تازه ترین اخبار مربوط به این حوزه عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا باشید.

در ادامه بخوانید: تخمین رتبه

 

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️ سوالات کنکور سراسری 1401 از طریق کدام سایت منتشر می گردد؟  

✔️ این سوالات توسط سایت سنجش منتشر می شود البته لینک دانلود این سوالات در متن مقاله قرار داده شده است.



 

2- ✔️ سوالات کنکور سراسری 1401 چه زمانی منتشر می شود؟

✔️ همانطور که در متن مقاله گفته شده است، این سوالات معمولا یک ساعت بعد از اتمام زمان برگزاری کنکور سراسری هر گروه آزمایشی منتشر می گردد.



 

3- ✔️ دفترچه سوالات کنکور سراسری به چه صورت منتشر می شود؟

✔️ این سوالات در قالب دو دفترچه عمومی و اختصاصی برای هر گروه آزمایشی منتشر می گردد که لینک دریافت آن در متن مقاله قرار گرفته شده است.

منبع : سوالات کنکور سراسری ۱۴۰۱

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/5BX8
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر