دفترچه ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم

دفترچه ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
مرکز ملی استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان ممکن است با برگزاری آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم 99 - 1400 فرصت مجددی در اختیار دانش آموزان متقاضی تحصیل در پایه هشتم قرار دهد تا بتوانند مجددا شانس خود را برای ورود به مدارس تیزهوشان امتحان کنند .


آزمون مدارس تیزهوشان هر ساله جهت پذیرش دانش آموز در دو دوره متوسطه اول ( پایه هفتم ) و متوسطه دوم ( پایه دهم ) برگزار می شود . در بعضی سال ها شاهد کم شدن آمار دانش آموزان در میان پایه مدارس تیزهوشان بوده ایم که از این رو سازمان ملی استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان اقدام به برگزاری آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان می نماید .

امسال نیز ممکن است ، این سازمان طی انتشار اطلاعیه ای خبر از برگزاری آزمون تکمیل ظرفیت پایه هشتم تیزهوشان بدهد و زمان و شرایط آن را در دفترچه مربوط به ثبت نام تکمیل ظرفیت پایه هشتم 99 - 1400 را در اختیار داوطلبان بگذارد به همین دلیل در ادامه درباره دفترچه ثبت نام ازمون تکمیل ظرفیت پایه هفتم به هشتم اطلاعاتی ارائه شده است . 


دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم 99 - 1400
 طبق اطلاعیه سازمان استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان در سال گذشته ، زمان دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم از روز 14 مرداد لغایت 19 مرداد ماه بوده که احتمالا این زمان برای امسال نیز در نیمه مرداد ماه باشد .

 کلیه دانش آموزان پایه هفتم که امسال وارد پایه هشتم خواهند شد می توانند پس از دریافت دفترچه ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم و با اطلاع از جزئیات آزمون که شامل زمان ثبت نام ، شرایط ، منابع آزمون و زمان دریافت کارت ورود به جلسه ، پرداخت هزینه ثبت نام و زمان برگزاری آزمون در تکمیل ظرفیت مدارس تیزهوشان پایه هشتم 99 - 1400 شرکت نمایند .

به محض اطلاع از زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان در کانال تلگرام تیزهوشان هیوا و پیج اینستاگرام مدارس تیزهوشان هیوا اطلاع رسانی می نماییم . همچنین لینک دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم  99 - 1400 در این قسمت ارائه می شود .



 *** برای دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم سال گذشته کلیک کنید .  ***

 *** به محض انتشار دفترچه ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت پایه هشتم سال 99 - 1400 در این قسمت قرار گرفته می شود .  ***


دانش آموزان و والدین گرامی آن ها می توانند پاسخ تمامی سوالات خود در خصوص جزئیات مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم 99 - 1400 را از طریق برقراری یک تماس تلفنی با سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا از کارشناسان مجرب مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوند .

سوالات متداول

1- زمان دانلود دفترچه ثبت نام ازمون تکمیل ظرفیت پایه هشتم در چه تاریخی است ؟
احتمالا در نیمه مرداد ماه باشد که به محض اعلام زمان دقیق ان در این مقاله اطلاع رسانی می شود . 

2- دریافت دفترچه ثبت نام ازمون تکمیل ظرفیت هفتم به هشتم به چه صورت است ؟
به صورت اینترنتی که به محض انتشار آن ، لینک دریافت این دفترچه در این مقاله قرار داده می شود .

3- دفترچه ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم شامل چه چیزهایی است ؟
همانطور که در این مقاله گفته شد ف این دفترچه شامل زمان ثبت نام ، شرایط ، منابع آزمون و زمان دریافت کارت ورود به جلسه ، پرداخت هزینه ثبت نام و زمان برگزاری آزمون می شود .

منبع : دفترچه ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/B06n
نظرتان را بنویسید