دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
مرکز استعداد های درخشان ممکن است در سال تحصیلی 99 - 1400 اقدام به برگزاری آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان جهت ورود به پایه هشتم در مرداد ماه کند . دانش آموزان باید چند روز قبل از برگزاری این آزمون نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند که به همراه داشتن این کارت برای شرکت در آزمون الزامیست .


مدارس تیزهوشان با توجه به سطح علمی و کیفیت آموزشی بالا همواره مورد استقبال والدین و دانش آموزان بوده است . در بعضی از سال ها شاهد کم شدن دانش آموزان مدارس سمپاد در میان پایه ها هستیم که امسال مرکز استعداد های درخشان و دانش پژوهان برای برطرف کردن این مشکل اقدام به برگزاری آزمون تکمیل ظرفیت پایه هشتم تیزهوشان می نماید .

داوطلبانی که مراحل ثبت نام را گذرانده اند باید چند روز قبل از برگزاری آزمون تکمیل ظرفیت اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه خود نمایند . توجه داشته باشید که بدون در دست داشتن این کارت اجازه حضور در جلسه آزمون را نخواهید داشت . در ادامه به شرح زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم  99 - 1400 به همراه راهنمای تصویری می پردازیم .


زمان کارت ورود به جلسه آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم 99 - 1400
داوطلبانی که در زمان ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان ، ثبت نام اولیه خود را جهت ورود به پایه هشتم انجام داده اند می بایست یک هفته قبل از برگزاری این آزمون مجددا به سایت ثبت نام به نشانی hoosh8.medu.ir مراجعه و اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تکمیل ظرفیت پایه هشتم تیزهوشان کنند .

زمان برگزاری آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم ممکن است در شهریور ماه باشد . در حال حاضر زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم 99 - 1400 اعلام نشده و به محض کسب اطلاعات جدید این مقاله به روز رسانی خواهد شد .



به محض اعلام زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان 99 - 1400 در این قسمت اطلاع رسانی می شود .

همچنین می توانید جهت اطلاع از بروز ترین اخبار فرایند های آزمون تکمیل ظرفیت مدارس تیزهوشان 99 - 1400 عضو کانال تلگرام تیزهوشان هیوا شده و یا پیج اینستاگرام مدارس تیزهوشان هیوا را دنبال کنید .

راهنمای تصویری نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم 99 - 1400
داوطلبان در بازه زمانی اعلام شده باشد جهت دریافت کارت ورود به جلسه به سایت hoosh8.medu.ir مراجعه نموده سپس کد ملی و رمز عبور همگام خود را وارد نمایند :





در این قسمت نقش خود و عنوان سازمان را مشخص نمایید :





حال می توانید با کلیک روی قسمت مشخص شده در تصویر زیر ( آدمک قرمز رنگ ) کارت خود را مشاهده و دریافت کنید :





توجه داشته باشید ، تصاویر بالا مربوط به نحوه دریافت کارت ورود به جلسه سال گذشته است که به محض دریافت نحوه کارت ورد به جلسه تکمیل ظرفیت تیزهوشان  99 - 1400 ، این تصاویر به روز رسانی خواهند شد .


مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا پاسخگوی تمامی سوالات شما در خصوص جزئیات و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تکمیل تیزهوشان 99 - 1400 جهت ورود به پایه هشتم از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا باشند .


سوالات متداول

1- زمان دریافت کارت ورود به جلسه ازمون تیزهوشان در چه تاریخی است ؟
زمان دریافت این کارت ، احتمالا یک هفته قبل از برگزاری ازمون باشد که به محض اعلام زمان دقیق آن در یان مقاله اطلاع رسانی می شود .

2- نحوه دریافت کارت ورود به جلسه ازمون تیزهوشان هفتم به هشتم به چه صورت است ؟
به صورت ایینترنتی و در سایت hoosh8.medu.ir  که راهنمای تصویری نحوه دریافت ان در این مقاله ارائه شده است .

3- برای دریافت کارت ورود به جلسه ازمون تیزهوشان هفتم به هشتم به چیزهایی نیاز است ؟
همانطور که در این مقاله گفته شد برای ورود به سایت و دریافت کارت ورود به جلسه این ازمون به کد ملی و رمز ورود همگام دانش آموز نیاز است .

منبع : دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Dn8Y
نظرتان را بنویسید