اعلام نتایج آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم

اعلام نتایج آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
مرکز استعداد های درخشان و دانش پژوهان جهت تکمیل ظرفیت پایه هشتم مدارس تیزهوشان ممکن است اقدام به برگزاری آزمون در مرداد ماه سال تحصیلی 99 - 1400 نماید . داوطلبان پس از شرکت در این آزمون حدودا سه الی چهار هفته بعد می توانند نتایج آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان خود را دریافت نمایند .

آزمون تکمیل ظرفیت پایه هشتم تیزهوشان 99 - 1400 احتمالا در شهریور ماه برگزار می شود و کلیه شرکت کنندگان پس از برگزاری این آزمون منتظر اعلام نتایج خود هستند . داوطلبان پس از مشاهده نتیجه خود در صورت قبولی باید به مدرسه عنوان شده جهت ارائه مدارک و نهایی نمودن ثبت نام اقدام نمایند .

برای داوطلبانی که پذیرفته نشده اند ، حداکثر یک هفته پس از اعلام نتایج آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان کارنامه عدم قبولی که شامل تعداد پاسخ های صحیح و غلط ، نمره اکتسابی هر ماده درس ، امتیاز کل آن داوطلب و امتیاز آخزین فرد پذیرفته شده در مدارس مورد تقاضا فرد صادر می شود .

درحال حاضر نتایج این آزمون اعلام نشده و در ادامه این مقاله به شرح زمان اعلام و نحوه مشاهده نتایج آزمون تکمیل ظرفیت آزمون تیزهوشان پایه هشتم 99 - 1400​می پردازیم .


زمان اعلام نتایج آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم 99 - 1400
دانش آموزانی که مراحل ثبت نام خود را با توجه به دفترچه ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت پایه هشتم تیزهوشان 99 - 1400 تکمیل نموده اند در زمان اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان که احتمالا یک هفته پس از برگزاری آزمون در شهریور ماه صورت می گیرد باید به سایت مرکز ملی استعداد های درخشان به نشانی hoosh8.medu.ir جهت مشاهده نتیجه خود مراجعه نمایند .

به محض اعلام زمان دقیق انتشار نتایج آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم 99 - 1400 در اینقسمت اطلاع رسانی می شود .

نحوه اعلام نتایج آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم 99 - 1400
داوطلبان در بازه زمانی اعلام نتایج آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم 99 - 1400 می بایست به سایت مرکز ملی استعداد های درخشان و دانش پژوهان به نشانی hoosh8.medu.ir مراجعه نموده و ابتدا کد ملی و رمز ورود همگام را وارد نمایید :





سپس در این قسمت نقش خود و نام سازمان را مشخص نمایید :





در نهایت با ورود به پرتال دانش آموز می توانید در ستون " وضعیت قبولی " نتیجه آزمون خود را مشاهده نمایید :





دانش آموزانی که در این آزمون پذیرفته نشده اند می توانند در حال حاضر با مراجعه به سایت hoosh.medu.ir نسبت به دریافت و مشاهده کارنامه خود مطابق تصویر زیر اقدام نمایند :





لازم به ذکر است تصاویر بالا مربوط به سال گذشته هستند که به محض دریافت نتایج ازمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان امسال ، این تصاویر به روز رسانی می شوند .

 
برای رسیدن به پاسخ سوالات خود در خصوص نحوه مشاهده نتیجه آزمون تکمیل ظرفیت پایه هشتم تیزهوشان 99 - 1400  می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس بگیرید . برای این کار از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده کنید .


سوالات متداول

1- نتایج آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم در چه تاریخی است ؟
این نتایج احتمالا یک هفته پس از برگزاری ازمون اعلام شوند که به محض اعلام زمان دقیق انتشار آن ها در این مقاله اطلاع رسانی می شود .

2- نحوه دریافت نتایج آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم به چه صورت است ؟
به صورت اینترنتی و در سایت استعداد های درخشان که در راهنمای تصویری نحوه دریافت آن ها در این مقاله ارائه شده است .

3- برای دریافت نتایج ازمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم به چه چیزهایی نیاز است ؟
همانطور که در این مقاله گفته شد برای ورود به سایت استعداد های درخشان و دریافت نتایج آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم به کد ملی و رمز ورود همگام دانش آموز نیاز است .

منبع : اعلام نتایج آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/EoxK
نظرتان را بنویسید