دفترچه آزمون دستیاری 1400

دفترچه آزمون دستیاری 1400
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع
دفترچه آزمون دستیاری 1400
فارغ التحصیلان رشته های پزشکی عمومی و پزشکی حرفه ای ، پس از فراغت از تحصیل لازم است 4 سال دوره رزیدنتی خود را پشت سربگذرانند. برای انجام ثبت نام لازم است ابتدا به صورت دقیق پس از دانلود دفترچه آزمون دستیاری راهنمای آن را مطالعه نمایند. برای انتخاب رشته نیز، لازم است دفترچه انتخاب رشته آزمون دستیاری را به صورت جداگانه دانلود نمایید.
زمان انتشار دفترچه آزمون دستیاری 1400
به طور معمول دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دستیاری دو یا سه روز قبل از آغاز ثبت نام در سامانه مورد نظر قرار می گیرد. داوطلبان می توانند برای دریافت دفترچه به سایت sanjeshp.ir مراجعه نمایید. برای دریافت دفترچه در آذرماه می توانید به سامانه مذکور مراجعه نمایید و پس از طی نمودن مراحل زیر، دفترچه راهنما را دانلود نموده و به صورت دقیق مطالعه نمایید.
پس از ورود به سامانه مذکور در قسمت سمت راست بر روی گزینه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی – دستیاری تخصصی پزشکی” کلیک کنید و پس از کلیک بر روی گزینه مورد نظر می توانید لینک دانلود دفترچه آزمون دستیاری 1400 را مشاهده نمایید و با کلیک بر روی دکمه مورد نظر، دفترچه مورد نظر را دانلود نمایید. توجه داشته باشید که دفترچه ثبت نام تنها در زمان تعیین شده قابل دریافت می باشد.
مدارک ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی 99
داوطلبان باید قبل از اقدام به ثبت نام، با مطالعه دفترچه از مدارک لازم برای ثبت نام آگاه شوند. مدارک لازم برای تکمیل فرم ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی عبارتند از:
1. خرید کارت اعتباری ثبت نام
اولین قدم برای ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی، واریز اینترنتی هزینه ثبت نام می باشد. به همین منظور باید با کلیک بر روی گزینه «خرید کارت اعتباری» و واریز مبلغ مورد نظر، کد پرداختی ثبت نام را دریافت نمود. درسال گذشته هزینه ثبت نام 600/000 ریال بوده است که پیش بینی در سال 99، بر این مبلغ افزوده شود.
2. اسکن عکس داوطلب
داوطلب باید یک قطعه عکس 4×3 خود را که مربوط به سال جاری می باشد، در بخش مربوطه فرم ثبت نام درج نماید. در ضمن عکس باید با فرمت jpg و در ابعاد 400×300 باشد.
3. بارگذاری تصویر کارت ملی داوطلب
4.بارگذاری تصویر صفحه اول شناسنامه داوطلب
5. اسکن مدرکی که مشخص کننده پایان طرح دوره پزشکی باشد
مدارکی که می توان در این قسمت می توان قرار دارد عبارتند از: پروانه دائم یا موقت پزشکی عمومی، گواهینامه پزشکی عمومی، گواهی صادره از سوی دانشگاه محل آموزش با مضمون اتمام دوره پزشکی عمومی حداکثر تا تاریخ 98/06/31، معرفی نامه جهت آغاز خدمت مطابق قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان و یا مدرک معافیت یا اتمام آن، معرفی نامه جهت شرکت در آزمون از سوی مرکز خدمات آموزشی
6. بارگذاری مدرک تعیین کننده پذیرش داوطلب در آزمون صلاحیت بالینی پایان دوره پزشکی عمومی
7. اسکن تصویر معرفی نامه
برای دریافت لینک دانلود دفترچه آزمون دستیاری 1400 اطلاع از بهترین منابع برای پذیرفته شدن در آزمون و انجام ثبت نام با مشاوران از سراسر کشور با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.
9099072952 – تماس از سراسر کشور
9092305587 – تماس از استان تهران
تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب


شرایط عمومی:
برخورداری از سلامت و توانایی جسمی به تناسب رشته انتخابی و عدم اعتیاد به مواد مخدر
واجد کلیه شرایط عمومی متداول در آزمون ھای مختلف کشور
اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان مندرج در قانون اساسی
پذیرفتن قانون اساسی و عدم مخالفت با نظام جمھوری اسلامی ایران
عدم وابستگی تشکیلاتی به احزاب و گروه ھای محارب و ملحد و ھواداری از آنھا
نداشتن سوء پیشینه کیفری
عدم اشتھار به فساد اخلاقی
تأیید صلاحیت عمومی طبق ضوابط شورای عالی انقلاب فرھنگی
شرایط اختصاصی:
الف) دارا بودن مدرک دکترای حرفه ای پزشکی یا فراغت از تحصیل در رشته پزشکی عمومی
ب) داشتن کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافی برای آقایان (تبصره های این بند در دفترچه درج شده است.)
د) موفقیت در آزمون سنجش صلاحیت بالینی پایان دوره پزشکی عمومی (مختص فارغ التحصیلان اسفند ماه سال 1394 و بعد از آن)
ه) ارائه معافیت از خدمات قانونی و یا گواھی اتمام خدمات قانونی (خدمت نظام وظیفه عمومی، خدمات موضوع قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان، پیام آوران بھداشت) تا تاریخ 31 شهریور 98 به به ا ستثناء تبصره ھای اعلام شده. (تبصره های این بند در دفترچه درج شده است.)
ح) عدم اشتغال به تحصیل داوطلب در یکی از رشته ھای تخصصی پزشکی، PhD، کارشناسی ارشد و ھمچنین نداشتن مدرک تخصصی پزشکی بالینی
ط) سـلامت جسـمی و روانی متناسب با رشته انتخابی و فقدان نقص عضو و یا بیماری مؤثر حرفه ای بر حسب رشته (پیوست این بند در دفترچه درج شده است.)
ی) پذیرفته شدگان مرحله اصلی و جایگزین مرحله اول آزمون پذیرش دستیار تخصصی بالینی پزشکی دوره چھل و پنج، در صـورت عدم ثبت نام در موعد مقرر و یا عدم شروع به آموزش در مواعید اعلام شده و یا انصراف از تحصیل، مجاز به شرکت در آزمون پذیرش دستیار تخصصی دوره چھل و ششم نیستند.
به جز مواردی که به دلیل بروز بیماری مؤثر حرفه ای که مانع از تحصـیل و یا انجام خدمات بعد از فراغت تحصیل شود، از ادامه تحصیل در رشته منصرف یا اخراج شده اند.
خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه دنلود دفترچه آزمون دستیاری آشنا کنیم و راهنمایی های لازم را در این زمینه ارائه دهیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دت ندهید چرا که ثبت نام به صورت اینترنی بود و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند.
منبع : دانلود دفترچه آزمون دستیاری 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/rxGk
نظرتان را بنویسید