ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی 99

ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی 99
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع
ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی 99
اعلام نتایج آزمون دستیاری دندانپزشکی:
کارنامه‌ی اولیه‌ی کلیه‌ی داوطلبان و اسامی واجدین شرایط پذیرش (احراز حداقل 50% نمره آزمون)، پس از آماده شدن توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی از طریق سایت اعلام خواهد شد. آن دسته از داوطلبان که حداقل 50% نمره آزمون (بدون در نظر گرفتن ضرایب دروس و رشته‌ها) را کسب کرده باشند، اجازه انتخاب رشته را خواهند داشت.
تبصره: کسب نمره برای کلیه‌ی سهمیه‌ها به‌جز سهمیه آزاد، تابع مقررات مربوط به خود است.
تبصره: متقاضیان واجد شرایط استفاده از سهمیه‌های رزمندگان و استعداد درخشان در صورت کسب حدنصاب پذیرش داوطلبان آزاد در رشته محل موردتقاضا به‌صورت آزاد موردپذیرش قرار خواهند گرفت. به‌عبارت‌دیگر، اولویت‌های کلیه متقاضیان مذکور در هر رشته-محل ابتدا همانند سایر داوطلبان آزاد موردسنجش قرار می‌گیرند و در صورت قبولی، جزء پذیرفته‌شدگان آزاد محسوب می‌شوند در صورت پذیرفته نشدن در بالاترین اولویت ممکن در سهمیه‌های فوق‌الذکر به رقابت می‌پردازند.
رشته محل انتخابی هر داوطلب ابتدا در سهمیه آزاد لحاظ گردیده و در صورت عدم قبولی، در همان رشته محل در سهمیه‌های فوق‌الذکر موردبررسی قرار می‌گیرد و در صورت عدم قبولی این فرایند در اولویت بعدی داوطلب تکرار می‌گردد
جهت اطلاع از ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی 99 و سامانه ثبت نام آزمون دستیاری 99 ، استفاده از سامانه ثبت نام ایران تحصیل از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید.
9099072952 سراسر کشور 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل .


شرایط عمومی برای پذیرش دستیار دندانپزشکی:
الف) برخورداری از سلامت و توانایی جسمی به تناسب رشته انتخابی و عدم اعتیاد به مواد مخدر
ب) واجد کلیه شرایط عمومی متداول در آزمون های مختلف کشور
ج) اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان مندرج در قانون اساسی
د) پذیرفتن قانون اساسی و عدم مخالفت با نظام جمهوری اسلامی ایران
ه) عدم وابستگی تشکیلاتی به احزاب و گروه های محارب و ملحد و هواداری از آنها
و) نداشتن سوء پیشینه کیفری
ز) عدم اشتهار به فساد اخلاقی
شرایط اختصاصی لازم برای پذیرش دستیار دندانپزشکی:
الف) داشتن مدرک دکتری عمومی دندانپزشکی، یا دانشجویان سال آخر دندانپزشکی عمومی مشروط بر اینکه تا 31 شهریور 98 فارغ التحصیل شده و مشمول یکی از بندهای اعلام شده باشند.
الف- 1: مشمولان آیین نامه تسهیل ادامه تحصیل دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان به مقاطع بالاتر در وزارت بهداشت مصوب 21 دی 89 (داوطلبان فقط یک نوبت می توانند با استفاده از این تسهیلات در آزمون شرکت کنند).
داوطلبان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی متقاضی شرکت در آزمون دستیاری دندانپزشکی برای برای آگاهی دقیق از جزئیات آیین نامه استعداددرخشان باید به صفحه اینترنتی
مدیریت امور نخبگان و دانشجویان استعداد درخشان به نشانی http://gta.behdasht.gov.ir مراجعه کنند.
الف- 2: دانشجویان دندانپزشکی عمومی متأهل (اعم از خانم و آقا، به استناد قانون تسهیل ازدواج جوانان). این افراد در صورتی که از این فرصت در دوره دانشجویی استفاده نکرده باشند، می توانند حداکثر تا یک سال پس از فراغت از تحصیل، از این تسهیلات استفاده کنند. داوطلبان فقط یک نوبت می توانند با استفاده از این تسهیلات در آزمون شرکت کنند.
الف- 3: دانشجویان دندانپزشکی عمومی که (به هر دلیل) از انجام خدمات طرح نیروی انسانی معاف هستند. این افراد در صورت قبولی، باید گواهی معافیت های مورد اشاره را به دانشگاه محل قبولی ارائه کنند. در غیر این صورت، قبولی آنان کان لم یکن تلقی و یک دوره نیز از شرکت در آزمون پذیرش دستیار تخصصی محروم خواهند شد.
نکات مهمی که باید در زمان ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی بدانید
در هنگام ثبت نام آزمون دستیاری تخصصی پزشکی شما ملزم به بارگذاری برخی از مدارک خود می باشید برای این کار حتما پیرامون مدارک موردنیاز برای نام نویسی ، اطلاعات کافی را کسب نمایید و پیش از فرا رسیدن مهلت ثبت نام ، آن ها را آماده نمایید.
داوطلبانی که بدون توجه به شرایط اختصاصی آزمون اقدام به نام نویسی خود در این آزمون می نمایند چنانچه واجد شرایط اعلام شده برای شرکت در این آزمون نباشند ، ثبت نام آن ها در هر مرحله ای از آزمون که باشند باطل خواهد شد.
تمامی متقاضیان شرکت در آزمون پذیرش دستیار تخصصی ، اعم از مشمولین آیین نامه اجرایی تسهیل ادامه تحصیل استعدادهای درخشان ، نخبگان ، مشمولین قانون تسهیل ازدواج جوانان ، رتبه های برتر و … قبل از اتمام دوره آموزشی پزشکی عمومی ، فقط یک بار می توانند در این آزمون شرکت نمایند.
داوطلبانی که دارای یکی از سهمیه های موثر در آزمون دستیاری پزشکی می باشند باید به این نکته توجه داشته باشند که بعد از به اتمام رسیدن مهلت ثبت نام ، هیچگونه تغییر و ویرایش در سهمیه امکان پذیر نمی باشد.
ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی صرفا به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی sanjeshp.ir انجام می گیرد.
خلاصه مقاله : در این مقاله شما ارا با نحوه ثبت نام در آزمون دستیاری دندانپزشکی آشنا کردیم و راهنمایی های لازم را در ارتباط با شرایط ثبت نام ارائه دادیم. متقاضیانی که قصد ثبت نام دارند توجه داشته باشند که زمان ثبت نام را از دست ندهند چرا که ثبت نام به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هرگون اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند .
منبع : تاریخ آزمون دستیاری 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/xE0n
نظرتان را بنویسید