کد محل تولد برای کنکور ارشد

کد محل تولد برای کنکور ارشد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

یکی از اطلاعاتی که می بایست در هنگام ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ درج شود، کد محل تولد است. این کد در دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد قرار داده شده است و برای هر یک از شهرهای استان ها یک کد 5 رقمی مجزایی تعریف شده است.

 

 

در فرم مربوط به ثبت نام کارشناسی ارشد، لازم است که داوطلبان اطلاعات بسیار زیادی را وارد کنند. کد محل تولد، کد رشته امتحانی اصلی، کد رشته امتحانی شناور، کد نظام وظیفه و ... از جمله کدهایی است که می بایست در فرم ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وارد شود.

یکی از کدهایی که برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد مورد نیاز است، کد محل تولد برای کنکور ارشد است. این کد مربوط به بخش محل تولد داوطلبان است و در دفترچه راهنمای ثبت نام ارشد درج شده است. شاید بسیاری از داوطلبان اطلاعاتی در رابطه با این کد و نحوه وارد کردن آن نداشته باشند. به همین خاطر در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با کد محل تولد برای کنکور ارشد 1401 آشنا کنیم.

 

کد محل تولد برای کنکور ارشد ۱۴۰۱

داوطلبانی که قصد ثبت نام در کنکور ارشد را دارند، می بایست که حتما به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه نمایند و فرم مربوط به ثبت نام خود را در کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ تکمیل نمایند. اطلاعات و کدهای زیادی برای ثبت نام و تکمیل فرم ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وجود دارد که یکی از این کدها، کد محل تولد برای کنکور ارشد می باشد.

 

کد محل تولد فرم ثبت نام ارشد، یک کد 5 رقمی است که نشان دهنده محل تولد افراد ثبت نام کننده کنکور ارشد می باشد. در واقع، هر یک از استان ها و شهرهای تابعه آن ها دارای یک کد هستند که داوطلبان می بایست در هنگام ثبت نام خودشان کد محل تولد خود را بر اساس شهری که در آن متولد شده اند و در شناسنامه آن ها قرار گرفته است، وارد نمایند.

 

کد محل تولد برای کنکور ارشد 1401 در دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ذکر می شود. لذا داوطلبان می بایست که برای دریافت کد محل تولد خودشان دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد را دریافت کنند و با مطالعه جدول مربوط به کد محل تولد، کد بخش تولد خود را دریافت نمایند.

 

بیشتر بخوانید: دفترچه ثبت نام کنکور ارشد

 

 

نحوه دریافت کد محل تولد برای کنکور ارشد ۱۴۰۱

در صورتی که داوطلب ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد باشید، می بایست که حتما فرم ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد و اطلاعات مورد نیاز آن را به دقت تکمیل نمایید. در غیر این صورت مراحل ثبت نام شما به درستی انجام نمی شود. یکی از اطلاعاتی که می بایست در هنگام ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401 پیش از زبان رشته امتحانی اول ارشد وارد شود، محل تولد است. برای ثبت محل تولد لازم است که داوطلبان کد محل تولد خودشان را در فرم ثبت نام وارد نمایند.

 

برای دریافت کد محل تولد برای کنکور ارشد ۱۴۰۱، داوطلبان می بایست که به محض انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401 به سایت سنجش ارشد مراجعه نمایند و دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد را دریافت کنند.

 

در دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد، جدول های بسیار مختلفی درج شده است که لازم است داوطلبان حتما برای وارد کردن کد محل برای کنکور ارشد، به جدول مربوط به کد و نام استان ها و نام شهرها مراجعه نمایند و کد محل تولد خود را از میان کدهای قرار داده شده در این جدول دریافت کنند.

 

کد محل تولد کنکور ارشد 1401

  • نویسنده: سازمان سنجش
  • حجم: 5MB
  • منبع: سایت ارشد سنجش

دانلود فایل

 

بنابراین، برای دریافت کد محل تولد لازم است که داوطلبان حتما دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد را دانلود نمایند و از طریق این دفترچه به بخش جدول ها وارد شوند و لیست کدهای شهرها و استان های مختلف کشور را مشاهده کنند.

 

بیشتر بخوانید: نحوه شرکت در دو گروه امتحانی ارشد

 

 

 

 

 

مشاوره ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۱

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سال 1401 مانند سال های گذشته از طریق سایت سازمان سنجش و در بازه زمانی مشخصی انجام می شود. داوطلبانی که قصد ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد را دارند، می بایست از نحوه ثبت نام ارشد مطلع بوده و برای تکمیل فرم ثبت نام خودشان ابتدا مدارک و اطلاعات مورد نیاز را آماده کنند و سپس اقدام به تکمیل فرم ثبت نام نمایند.

 

در فرم ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد اطلاعات بسیار زیادی مانند کد محل تولد، تاریخ تولد، کد دانشگاه محل تحصیل، اطلاعات هویتی، معدل، تاریخ اخذ مدرک کارشناسی برای ثبت نام ارشد و ... از داوطلبان درخواست می شوند که لازم است که داوطلبان حتما برای تکمیل این اطلاعات، دقت کافی داشته باشند؛ چرا که سازمان سنجش به اطلاعات صحیح وارد شده داوطلبان بسیار حساس است.

 

توصیه می شود که داوطلبان برای تکمیل دقیق تر فرم ثبت نام، حتما دفترچه راهنمای ثبت نام را از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور دانلود نمایند و قبل از تکمیل فرم ثبت نام این دفترچه را مطالعه کنند. تمامی اطلاعاتی که می بایست در فرم مربوط به ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد درج شوند، در دفترچه راهنمای ثبت نام توضیح داده می شوند.

 

همچنین، کدهای مختلفی که می بایست در فرم ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ وارد نماییم، در دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401 درج شده است. لذا دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام قبل از انجام مراحل ثبت نام بسیار اهمیت دارد.

 

کارشناسان سامانه مشاوره هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص نحوه دریافت کد بخش تولد فرم ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۱ را توضیح داده و داوطلبان را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا راهنمایی نماید. همچنین با عضویت در کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی هیوا می توانید آخرین اخبار مرتبط با این حوزه را دریافت نمایید.

 

در ادامه بخوانید: تغییر رشته در مقطع ارشد

 

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️ کد محل تولد کنکور ارشد چیست ؟

✔️ کد محل تولد در ثبت نام کنکور ارشد همان کد همان شهری است که در شناسنامه داوطلب به عنوان محل تولد نوشته شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر به مطالعه متن مقاله بپردازید.



 

2- ✔️ کد محل تولد ثبت نام ارشد را از کجا می توان پیدا کرد ؟

✔️ کد محل تولد ارشد در دفترچه ثبت نام ارشد درج شده. همچنین فایل کد محل تولد ارشد در متن مقاله نیز ارائه شده و قابل دریافت است.



 

3- ✔️ نحوه ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد چگونه است ؟

✔️ مراحل ثبت نام کنکور ارشد با تکمیل فرم نام نویسی ارشد آغاز می شود که در متن مقاله توضیحات لازم ارائه شده است.

منبع : کد محل تولد برای کنکور ارشد

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/8G9l
نظرتان را بنویسید