دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
آن دسته از داوطلبانی که بر اساس اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت مجاز به انتخاب رشته می شوند با مراجعه به سایت مرکز سنجش پزشکی اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه خود را انجام خواهند داد . کلیه دانشگاه های پذیرنده و ظرفیت رشته محل های مختلف در دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 منتشر می شود . 




پس از اتمام زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 ، داوطلبانی که در مهلت زمانی تعیین شده فرم ثبت نام را تکمیل کرده و در زمان برگزاری کنکور ارشد علوم پزشکی در جلسه آزمون حضور داشته اند ، وارد مرحله سرنوشت ساز انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 خواهند شد .

در این مرحله متقاضیان می بایست با توجه به اطلاعات مندرج در کارنامه اولیه کارشناسی ارشد علوم پزشکی ، رشته محل های مورد نظر خود را از دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت استخراج نموده و در فرم اینترنتی مربوطه درج نمایند .

با توجه به این که شرکت در این مرحله از شرایط و ضوابط خاصی برخوردار می باشد علاوه بر لیست رشته محل ها ، تمامی این ضوابط به همراه جزئیات در دفترچه انتخاب رشته ارشد علوم پزشکی 99 درج می شود که در ادامه به بررسی زمان انتشار این دفترچه پرداخته و لینک دانلود آن را ارائه می دهیم . 

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99
مرکز سنجش پزشکی طبق روال سالیان گذشته جدول زمانبندی کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 را تهیه کرده و در دفترچه راهنمای این آزمون منتشر می کند . بر اساس این جدول زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت ، 15 مرداد ماه بوده و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته ضمن دانلود این دفترچه می توانند قسمت های مختلف آن را مورد مطالعه قرار دهند . 

دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد پزشکی 99 به معرفی دانشگاه های پذیرنده و ظرفیت پذیرش رشته های مختلف پرداخته و منبع مناسبی برای اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه داوطلب می باشد . 



 لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 به محض انتشار فعال می شود . 

مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99
مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پاسخگوی سوالات داوطلبان در خصوص انتخاب رشته ارشد علوم پزشکی 99 بوده و شرایط و ضوابط دانشگاه های پذیرنده دانشجو ، ظرفیت پذیرش و نحوه انتخاب رشته صحیح را مطابق با دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در اختیار داوطلبان قرار می دهند . برای ارتباط با کارشناسان این مرکز می توانید از مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده نمایید .



سوالات متداول

1- دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت چه زمانی منتشر می شود ؟
این دفترچه همزمان با آغاز فرایند انتخاب رشته در اختیار داوطلبان قرار می گیرد که آن در متن مقاله قرار داده شده است .

2- در دفترچه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت چه اطلاعاتی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد ؟
مطابق متن مقاله داوطلبان با دانلود این دفترچه می توانند از دانشگاه های پذیرنده و ظرفیت هر رشته محل مطلع شوند .

3- دفترچه انتخاب رشته ارشد پزشکی تنها مختص دانشگاه های دولتی می باشد ؟
خیر این دفترچه برای کلیه داوطلبان دوره های روزانه ، شهریه پرداز و دانشگاه آزاد منتشر می شود که لینک دانلود آن در متن مقاله قرار داده شده است .

منبع : دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/q42D
نظرتان را بنویسید