اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبانی که در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99 شرکت کرده و نسبت به اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه خود اقدام کرده اند نتایج این فرایند را به صورت اینترنتی و در سایت دانشگاه آزاد مشاهده خواهند کرد . پیرو اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99 وضعیت قبولی یا عدم قبولی داوطلبان مشخص خواهد شد .

پس از پایان مهلت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99 کلیه داوطلبانی که در این فرایند شرکت کرده و نسبت به اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه خود اقدام کرده اند می توانند نتایج قبولی یا عدم قبولی خود را در سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مشاهده نمایند .

پذیرفته شدگان مرحله اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99 می بایست با توجه به اطلاعیه های ثبت نام این دانشگاه به محل قبولی اعلام شده مراجعه کرده و ثبت نام خود را در اولین نیمسال تحصیلی ممکن انجام دهند . در ادامه به بررسی زمان و نحوه اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99 می پردازیم . 


زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99
 بعد از اتمام زمان انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99 مسئولان به بررسی فرم انتخاب رشته هر داوطلب می پردازند و نتیجه این مرحله را در سایت آزمون منتشر می کنند .

سال گذشته نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد اواخر مهر ماه اعلام شد . در حال حاضر تاریخ دقیق اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99 مشخص نشده ولی پیش بینی می شود امسال نیز همانند سال گذشته نتایج انتخاب رشته اواخر مهر ماه بر روی سایت آزمون قرار گیرد .

در نظر داشته باشید ، به محض انتشار اطلاعیه اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99 این مقاله به روز رسانی خواهد شد . همچنین شما می توانید برای اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99 عضو کانال تلگرام کنکور سراسری هیوا شده و یا صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا را دنبال کنید .

به محض مشخص شدن تاریخ اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99 مقاله به روز رسانی و تاریخ دقیق آن در این مقاله اطلاع رسانی می شود .

نحوه اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99
نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99 هم چون سایر مراحل انتخاب رشته دانشگاه آزاد از طریق " سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد " اعلام خواهد شد . متقاضیان می بایست در بازه زمانی اعلام شده توسط این سامانه به آدرس azmoon.org مراجعه کرده و بر روی لینک اعلام نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال 99 دانشگاه آزاد کلیک کنند . در این بخش با کلیک بر روی لینک مربوط به اعلام نتایج و درج اطلاعات درخواستی ، نتایج نمایش داده می شود .



مراحل دریافت نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99 

 مراجعه به سایت azmoon.org 

 انتخاب گزینه اعلام نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال 99 دانشگاه آزاد

 درج اطلاعات کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد و کد ملی



راهنمای تصویری اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99 

 داوطلبان بعد از ورود به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد می بایست با انتخاب گزینه مورد نظر وارد بخش اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99 شوند .

 در این بخش صفحه زیر به نمایش در می آید که داوطلبان با درج اطلاعات درخواستی کد دسترسی دانشگاه آزاد و کد ملی می توانند نتایج خود را دریافت کنند .





در نظر داشته باشید راهنمای تصویری بالا مربوط به سال 98 است به محض انتشار نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99 مقاله به روز رسانی می شود و لینک مستقیم دسترسی به نتایج در این بخش قرار می گیرد .


مشاوره اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه ازاد 98
توجه :

آن دسته از داوطلبانی که موفق به کسب قبولی در این مرحله نشده و جزو پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت سراسری هم نبوده اند نگران نباشند چرا که با برنامه ریزی دقیق و حساب شده می توانند شانس خود را برای قبولی در آزمون سال بعد بیازمایند که بدین منظور باید نسبت به ثبت نام کنکور سراسری 1400 اقدام کنند . 



 
 اگر در زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99 با مشکلاتی مواجه بوده و موفق به مشاهده نتایج خود نشده اید می توانید از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا از کارشناسان این مرکز کمک بگیرید .


سوالات متداول

1- نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99 چه زمانی اعلام می شود ؟
احتمالا اواخر مهر ماه اعلام می شود که البته به محض مشخص شدن زمان دقیق آن در این مقاله اطلاع رسانی می شود .



2- پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99 از چه زمانی می توانند وارد دانشگاه شوند ؟  
ثبت نام پذیرفته شدگان این مرحله در اولین نیمسال تحصیلی ممکن انجام خواهد شد که نحوه مشاهده وضعیت قبولی یا عدم قبولی داوطلبان در متن مقاله شرح داده شده است.



3- برای مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت چه اطلاعاتی نیاز است ؟  
کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد و کد ملی که البته در این مقاله راهنمای تصویری مشاهده نتایج هم قرار گرفته شده است .

منبع : اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/p5zX
نظرتان را بنویسید