سامانه منادا | monada.iau.ir

سامانه منادا | monada.iau.ir
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مشاور گروپ

سامانه منادا

سامانه منادا | monada.iau.irیکی از تسهیلاتی است که دانشگاه آزاد برای دانشجویان خود در نظر گرفته است. در این سامانه رسیدگی به درخواست های دانشجویان دانشگاه آزاد در مورد مهمانی یا نقل و انتقال انجام میشود. به تازگی سامانه پیامکی منادا برای اطلاع دانشجویان از مرحله پیگیری درخواستشان راه اندازی شده است.

monada.iau.ir

در سامانه منادا | monada.iau.ir ، روند ثبت درخواست ، پیگیری و اعلام نتایج به صورت کاملا الکترونیکی و سامانه محور است و به گفته دکتر جهان بین ،  معاون فرهنگی  و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ، تمامی مراحل فرآیند رسیدگی به درخواست های نقل و انتقال و مهمانی از طریق سامانه منادا قابل پیگیری است و متقاضیان  باید از مراجعه حضوری به سازمان مرکزی ، خودداری کنند.

مراحل فرآیند رسیدگی به درخواست های نقل و انتقال و میهمانی از طریق سامانه منادا قابل پیگیری است تا دانشجویان نیازی به تردد بین واحدهای دانشگاهی مبداء و مقصد جهت پیگیری درخواست خود نداشته باشند.

سامانه منادا دانشگاه آزاد monada.iau.ir

درخواست انتقال به واحد الکترونیکی (مجازی) در صورت وجود مقطع، رشته، گرایش و تطابق سال قبولی در سامانه منادا دانشگاه آزاد monada.iau.ir  امکان پذیر است.

دارا بودن شرایط عمومی مندرج در آیین‌نامه میهمانی و نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد ، دایر بودن رشته گرایش دانشجو در واحد دانشگاهی مقصد ، تأیید عدم مغایرت محل سکونت با واحد مقصد انتخابی دانشجو ، موافقت واحد دانشگاهی مبدأ و مقصد از جمله شرایط ضروری میهمانی یک ترم دانشجویان به شهر محل سکونت است.

مدارک و مستندات لازم برای برای ثبت در سامانه منادا | monada.iau.ir در یک نیمسال میهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در تمامی مقاطع تحصیلی به شهر محل سکونت در نیمسال اول سال تحصیلی 1401-1400 شامل موارد زیر می باشد:

  • ارائه مدارک محل سکونت (سند منزل یا اجاره نامه معتبر)
  • تصویر تمامی صفحات شناسنامه دانشجو است

لازم به ذکر است که  است دانشجویان  باید این مدارک را در سامانه منادا بارگذاری کنند.

واحدهای دانشگاهی مبدأ و مقصد ، موظفند براساس مدارک بارگذاری شده در سامانه، درخواست دانشجو را بررسی و در صورت احراز صحت مدارک (تطابق مدارک محل سکونت با واحد مقصد انتخابی دانشجو) در اسرع وقت نسبت به اعلام نظر و تکمیل فرآیند درخواست دانشجو در سامانه منادا اقدام کنند.

ShortURL as Linkp.ir
نظرتان را بنویسید