پاداش پایان خدمت فرهنگیان

پاداش پایان خدمت فرهنگیان
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مشاور گروپ

پاداش پایان خدمت برای فرهنگیان

پاداش پایان خدمت برای فرهنگیان به عنوان گروهی از کارمندان دولت ، به شرح زیر است:

به استناد ماده ۷۵ آیین ­نامه استخدامی اعضای غیر هیأت علمی ، به عضو بازنشسته و از کار افتاده به ازای هر سال خدمت قابل قبول تا حداکثر « ۳۰» سال ، معادل یک ماه آخرین حقوق و مزایای مشمول  بازنشستگی به اضافه وجوه مربوط به مرخصی­های ذخیره شده به عنوان پاداش بازنشستگی فرهنگیان پرداخت خواهد شد.

در سال‌های اخیر پرداخت پاداش پایان خدمت برای فرهنگیان با مشکلاتی روبه رو بوده و این پاداش همه ساله با  تاخیرهای بسیار و یا با پرداختهای مرحله ای و ناچیز مواجه شده.

پاداش پایان خدمت فرهنگیان 1400 چه زمانی پرداخت میشود؟

این روز ها با تعویق دوباره ایی که در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان رخ اده است ، بسیاری با این سوال مواجه اند که ، پاداش پایان خدمت فرهنگیان چه زمانی پرداخت میشود؟

 در این باره سخنگوی وزارت آموزش و پرورش ، اعلام کرد: اعتبار پاداش بازنشستگی فرهنگیان ۱۴۰۰ در قانون بودجه سال ۱۴۰۱ دیده شده است و به محض تخصیص اعتبار ، وزارت آمورش و پرورش برای پرداخت اقدام می‌کند . ممکن است تخصیص در چند نوبت در طول سال ۱۴۰۱ انجام شود و لذا پرداختی پاداش بازنشستگان متناسب با تخصیص اعتبار انجام می‌شود.

پرداخت این پاداش مطابق سنوات گذشته، معمولا مرداد و شهریور انجام می‌شود، اما  طبق اعلام وزیر آموزش و پرورش وزارتخانه تلاش دارد با همکاری سازمان برنامه و بودجه هرچه زودتر مطالبات بازنشستگان را پرداخت کند.

پاداش پایان خدمت فرهنگیان چگونه محاسبه میشود؟

حالا سوال بعدی میتواند الگوی محاسبه پاداش بازنشستگی فرهنگیان باشد.

حتما برای شما هم سوال پیش آمده اس که پاداش پایان خدمت فرهنگیان چگونه محاسبه میشود؟

در این خصوص باید بگوییم ، برای محاسبه پاداش پایان بازنشستگی فرهنگیان  باید مبلغ بندهای زیر را با هم جمع کرده و در عدد ۳۰ ضرب کنیم تا پاداش بازنشستگی به‌ دست آید. بندها به شرح زیر است:

  1. حق شغل
  2. حق شاغل
  3. فوق العاده مدیریت
  4. تفاوت تطبیق
  5.  ایثارگری
  6.  سختی کار
  7.  فوق العاده شغل
  8.  فوق العاده ویژه
  9.  تفاوت بند ی تبصره ۱۲ ق.ب سال۹۸
  10.  تفاوت جزئ ۱ بند الف تبصره۱۲ ق.ب سال۹۷

باید توجه داشت که بدی آب و هوا ، حق اولاد، عائله مندی و بند سایر در محاسبه پاداش بازنشستگی موثر نیستند.

ShortURL as Linkp.ir
نظرتان را بنویسید