سامانه نوبت دهی اجرای احکام شورای حل اختلاف گرگان shoragls.ir

سامانه نوبت دهی اجرای احکام شورای حل اختلاف گرگان shoragls.ir
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvalaw
روش استفاده از نوبت دهی آنلاین اجرای احکام مدنی در شورای حل اختلاف گرگان shoragls.ir به این صورت است که مراجعین قبل از مراجعه به اجرای احکام مدنی در شورای حل اختلاف گرگان shoragls.ir می بایست برای دریافت نوبت به صورت آنلاین و گرفتن وقت رسیدگی در شعبه مورد نظرشان از طریق سایت نوبت دهی اقدام کنند .







با در دسترس قرار گرفتن وسایل ارتباطی متصل به اینترنت برای عموم مردم و راه اندازی کار های اداری مردم از طریق اینترنت بدون نیاز به حضور فیزیکی ، در طی سال های اخیر از طرف مسئولین ادارات پر رفت و آمد تلاش شده است با ارائه خدمات اینترنتی از ازدحام جمعیت در این مکان ها به منظور حفظ نظم و سامان دهی به کارها جلوگیری شود .

دولت ها در تلاش هستند که خدمات مورد نیاز مردم را به روش استفاده از سامانه های اینترنتی که باعث کاهش اتلاف وقت و انرژی شهروندان می شود ارائه دهند . هر چند یکی از دلایل ارائه خدمات اینترنتی کم کردن بار ترافیک شهری و رفاه حال شهروندان است اما با گسترش و شیوع ویروس کرونا عمل کردن به ایده راه اندازی سامانه و سایت های اینترنتی ادارات برای خدمت رسانی به مردم قوت گرفت ، تا خواسته های مردم به صورت دور کاری انجام شود .

یکی از مزایای ارائه خدمات به صورت سامانه های اینترنتی در شهر های بزرگ کم تر کردن بار ترافیک شهری خواهد بود زیرا نیاز نیست متقاضیان برای مراجعه به برخی مکان های پر رفت و آمد ، از فاصله دور و نزدیک به صورت شخصی به آن جا بروند . یکی از پر رفت و آمد ترین مراجع قضایی که به منظور سهولت استفاده شهروندان از خدمات آن اخیرا برایش سامانه یا سایت خدمات رسانی اینترنی ایجاد شده است ، نوبت دهی آنلاین اجرای احکام مدنی در شورای حل اختلاف است .

در این مقاله ضمن معرفی سامانه یا سایت نوبت دهی آنلاین اجرای احکام مدنی در شورای حل اختلاف گرگان shoragls.ir ، بوسیله راهنمای تصویری به شما کمک خواهیم کرد تا استفاده ای آسان تر از این سامانه داشته باشید .




نوبت دهی انلاین اجرای احکام مدنی در شورای حل اختلاف گرگان shoragls.ir
 گفته شد به دلیل دسترسی عموم مردم به اینترنت و وسایل ارتباطی و جلوگیری از ازدحام جمعیت تلاش شده تا کار ها به صورت اینترنتی و از راه دور انجام شود . یکی از این ادارات اجرای احکام مدنی شورای حل اختلاف گرگان است . به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی در ایام کرونا برای مراجعه به اجرای احکام مدنی در شورای حل اختلاف گرگان shoragls.ir ، سایت نوبت دهی به صورت آنلاین راه اندازی شد .

 با راه اندازی این سامانه مانند سامانه عدل ایران از این پس افراد پیش از حضور در شعب اجرای احکام ، به صورت آنلاین و اینترنتی نوبت می گیرند و در ساعت تعیین شده برای رسیدگی به پرونده هایشان مراجعه می کنند . با راه اندازی سامانه نوبت دهی آنلاین اجرای احکام مدنی شورای حل اختلاف گرگان به افرادی که بدون نوبت به اجرای احکام مدنی مراجعه کنند خدمات ارائه نخواهد شد .

تعداد مراجعان به واحد های اجرای احکام مدنی شورای حل اختلاف گرگان shoragls.ir به حدی زیاد است که رعایت دستور العمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ، عملا امکان پذیر نیست و این سامانه برای حفظ سلامت مردم و کارکنان راه اندازی شده است .

 با راه اندازی این سامانه اینترنتی آنلاین کارمندان اداره اجرای احکام مدنی گرگان shoragls.ir چون مشخصات مراجعان روز بعد را در اختیار دارند ، پرونده هر فرد را از قبل آماده و مطالعه می کنند تا در کوتاه ترین زمان ، پاسخگوی مردم باشند و معطلی آنان در شعبه به حداقل برسد .

افراد برای نوبت گرفتن در سامانه الکترونیکی نوبت دهی اجرای احکام مدنی شورا‌ های حل اختلاف گرگان باید به نشانی www.shoragls.ir یا shorags.eadl.ir مراجعه کنند .

 با توجه به این که پارسال 26 هزار پرونده در واحد اجرای احکام گرگان رسیدگی و مختومه شده است ، پاسخگویی به تعداد زیاد مراجعان در راهروهای شلوغ اجرای احکام با وجود بیماری کرونا کار را برای کارمندان این اداره و مردم دشوار کرده بود که با راه اندازی این سیستم مشکل کارمندان و مردم حل شده است .

 در این سامانه هر 12 دقیقه به یک نفر نوبت داده می شود . برای ورود و ثبت نوبت در سامانه نوبت دهی قضایی کلیه اشخاص پرونده ، ضرورت به داشتن نام کاربری در سامانه ثنا می باشد .



حتما بخوانید: نوبت دهی اینترنتی سایت عدل ایران




راهنمای تصویری نوبت دهی آنلاین اجرای احکام مدنی در شورای حل اختلاف گرگان shoragls.ir
با توجه به این که گفته شد در شهر گرگان مردم برای مراجعه حضوری به شعب اجرای احکام مدنی شورا های حل اختلاف گرگان نیاز به گرفتن نوبت از طریق سامانه نوبت دهی اینترنتی به صورت آنلاین دارند و این سامانه زسر مجموعه سامانه نوبت دهی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی . با راهنمای تصویری به شما کمک خواهیم کرد که چگونه راحت ترین استفاده را از این سامانه داشته باشید .

 اولین مرحله وارد کردن آدرس سایت نوبت دهی آنلاین اجرای احکام مدنی در شورای حل اختلاف گرگان shoragls.ir در مرورگر گوشی هوشمند یا کامپیوتر متصل به اینترنت است با وارد کردن این آدرس چنین صفحه ای برای شما باز خواهد شد : 







 در مرحله بعد با کیلیک بر روی سامانه نوبت دهی قضایی چنین صفحه ای برای شما باز می شود :







در این مرحله شما باید کد ملی و رمز شخصی ثنا را وارد کنید .



 با وارد کردن کد ملی و رمز شخصی ثنا و فشار دادن دکمه مرحله بعد صفحه شما به این حالت در خواهد آمد :











در این مرحله رمز موقتی که برای گوشی شما ارسال شده را وارد کنید .



 با کلیک بر روی گزینه متوجه شدم چنین پیامی بر روی صفحه خواهد آمد :











 در این جا با وارد کردن رمز موقت ثنا و فشار دادن گرینه ورود با چنین صفحه ای رو به رو خواهید شد :











بالای صفحه گزینه ثبت نوبت را فشار می دهید و نوبت گرفته می شود .

 در این صفحه کد رهگیری و زمان و تاریخ مراجعه برای شما به نمایش در خواهد آمد و این یعنی شما موفق به دریافت نوبت شده اید لازم به ذکر است که حتما از نوبت اخذ شده پرینت تهیه نمایید بدیهی است به اشخاصی که پرینت نوبت اخذ شده را به همراه نداشته باشند هیچگونه پاسخگویی داده نمی شود .



برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی نوبت دهی آنلاین اجرای احکام مدنی در شورای حل اختلاف گرگان shoragls.ir در کانال تلگرام عضو شوید . کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون چگونگی نوبت دهی آنلاین اجرای احکام مدنی در شورای حل اختلاف گرگان shoragls.ir پاسخ دهند .



در ادامه بخوانید: سایت نوبت دهی دفاتر پیشخوان


سوالات متداول


1- آیا برای مراجعه به شورای حل اختلاف گرگان نیاز به گرفتن نوبت به صورت اینترنتی است ؟
بله برای مراجعه به شورای حل اختلاف شهر گرگان می بایست به صورت اینترنتی اقدام به گرفتن نوبت کرد که در متن مقاله توضیح داده شده است .


2- برای مراجعه به واحد اجرای احکام شورای حل اختلاف گرگان چه باید کرد ؟
بایستی از طریق مراجعه به سایت shoragls.ir اقدام به اخذ نوبت نمود که در متن مقاله توضیح داده شده است .


3- متقاضیان مراجعه به واحد اجرای احکام شورای حل اختلاف گرگان چه مدارکی باید به همراه داشته باشند ؟
متقاضیان می بایست از طریق اینترنتی اقدام به اخذ نوبت کرده باشند و  هنگام مراجعه کد رهگیری که سایت نوبت دهی به آنان داده است را به همراه مدارک شناسایی همراه خود داشته باشند .

منبع : سامانه نوبت دهی اجرای احکام شورای حل اختلاف گرگان shoragls.ir
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/4Nmg
نظرتان را بنویسید