سامانه نوبت دهی اجرای احکام کرمان dadgostari-kr.eadl.ir

سامانه نوبت دهی اجرای احکام کرمان dadgostari-kr.eadl.ir
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvalaw
روش استفاده از سامانه یا سایت نوبت دهی الکترونیکی اجرای احکام در کرمان dadgostari-kr.eadl.ir به این صورت است که مراجعین قبل از رفتن به واحد اجرای احکام می بایست برای دریافت نوبت به صورت آنلاین به سایت نوبت دهی الکترونیکی اجرای احکام در کرمان dadgostari-kr.eadl.ir مراجعه و اقدام به اخذ نوبت کنند .







با گسترش روز افزون علم و فناوری و در دسترس بودن وسایل ارتباط جمعی مانند انواع وسایل هوشمند متصل به اینترنت و همچنین دسترسی آسان و راحت تمام مردم به اینترنت ، دولت ها در تلاش هستند که خدمات مورد نیاز مردم را به روش استفاده از سامانه یا سایت های اینترنتی که باعث کاهش اتلاف وقت و انرژی شهروندان می شود ارائه دهند .

یکی از مزایای ارائه خدمات به صورت سامانه یا سایت های اینترنتی در شهر های بزرگ و حتی کوچک در راستای افزایش روز افزون جمعیت ، کم تر کردن بار ترافیک شهری خواهد بود

زیرا نیاز نیست متقاضیان برای مراجعه به برخی مکان های پر رفت و آمد ، از فاصله دور و نزدیک به صورت شخصی به آن مکان مراجعه کنند . یکی از پر رفت و آمد ترین مراجعی که به منظور سهولت استفاده شهروندان از خدمات آن اخیرا برایش سامانه خدمات رسانی اینترنی ایجاد شده است ، اجرای احکام کرمان است .

برای کاهش اتلاف وقت مراجعین و جلوگیری از ازدحام جمعیت مراجعه کنندگان امکان نوبت دهی آنلاین با راه اندازی سامانه یا سایت نوبت دهی اجرای احکام الکترونیکی در کرمان dadgostari-kr.eadl.ir برای مردم فراهم شده است . در این مقاله ضمن معرفی سایت نوبت دهی الکترونیکی اجرای احکام در کرمان ، به وسیله راهنمای تصویری به شما کمک خواهیم کرد تا استفاده ای آسان تر از این سامانه داشته باشید .




سامانه نوبت دهی الکترونیکی اجرای احکام در کرمان dadgostari-kr.eadl.ir
 سامانه نوبت دهی الکترونیکی اجرای احکام در کرمان dadgostari-kr.eadl.ir به عنوان برنامه ای برای ساماندهی و منظم کردن پرونده‌ های ارجاعی به مراجع انتظامی است ، که به صورت بومی طراحی شده است . برای استفاده از برنامه ساماندهی ارجاع پرونده‌ ها و نوبت گیری الکترونیکی و اینترنتی متقاضیانی که نیاز به حضور در اجرای احکام کرمان را دارند ، می بایست قبل از مراجعه حضوری به مراجع انتظامی و اجرای احکام ، به صورت آنلاین و الکترونیکی اقدام به اخذ نوبت کنند تا در تاریخ و ساعت مشخص به اجرای احکام مراجعه کنند .

 سامانه یا سایت نوبت دهی الکترونیکی اجرای احکام در کرمان dadgostari-kr.eadl.ir ظرفیت ویژه ‌ای را در اختیار دادسرا‌ ها قرار داده است . با راه اندازی این سامانه فرصت بسیار خوبی را برای نظارت دادستا‌ن ها و قضات شعبه ‌ها فراهم شده است . این نظارت ، ساز و کار‌ های لازم برای ارائه اطلاعات صحیح به سامانه ‌ها را فراهم کرده است و نظارت‌ های بسیار خوبی در این حوزه انجام می ‌شود .

عدم واگذاری تجهیزات فناوری اطلاعات لازم برای اجرای کار‌ها به صورت اینترنتی در مراجع قضایی ، روند خدمت رسانی به مردم را با مشکل مواجه می ‌کند و از آنجا که اخیرا بخش قابل توجهی از خدمات دستگاه قضایی به صورت آنلاین و الکترونیک انجام می ‌شود ، توسعه تجهیزات فناوری اطلاعات اهمیت ویژه ‌ای دارد .



حتما بخوانید: سامانه نوبت دهی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی




راهنمای تصویری سایت نوبت دهی اجرای احکام کرمان dadgostari-kr.eadl.ir
با توجه به این که از این پس گرفتن نوبت به صورت آنلاین و الکترونیکی قبل از مراجعه به واحد اجرای احکام کرمان dadgostari-kr.eadl.ir الزامی است برای دسترسی راحت تر به این سامانه بوسیله راهنمای تصویری به شما کمک خواهیم کرد تا استفاده ای آسان تر از این سایت داشته باشید .

 در ابتدا جهت ورود به سامانه نوبت دهی اینترنتی به سایت دادگستری کل استان کرمان به نشانی dadgostari-kr.eadl.ir وارد شوید و قسمت پایین صفحه سمت چپ سامانه نوبت دهی اینترنتی شعب دادگستری استان را کلیک نمایید :









 حال صفحه زیر برای شما باز می شود می شود :







 در صفحه فوق بر روی اجرای احکام شوراهای حل اختلاف کرمان کلیک نمایید تا صفحه زیر برای شما نمایش داده شود :







 همان طور که در شکل بالا نشان داده شده است لیست اسامی دادورزان شعب اجرای احکام نشان داده می شود دادورز مورد نظر را انتخاب نمایید تا به صفحه زیر وارد شوید :







 در صفحه باز شده جدید ابتدا نام و نام خانوادگی و شماره ملی و شماره تلفن همراه و تاریخ مورد نظر خود را به درستی وارد نمایید سپس جهت دریافت نوبت آیکون ثبت اطلاعات و اخذ نوبت را کلیک نمایید پس از کلیک بر روی آیکون ثبت اطلاعات و اخذ نوبت صفحه ای برای شما باز خواهد شد .

که در آن کد رهگیری و زمان و تاریخ مراجعه برای شما به نمایش در خواهد آمد و این یعنی شما موفق به دریافت نوبت شده اید لازم به ذکر است که حتما از نوبت اخذ شده پرینت تهیه نمایید بدیهی است به اشخاصی که پرینت نوبت اخذ شده را به همراه نداشته باشند هیچگونه پاسخگویی داده نمی شود .



برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سامانه نوبت دهی الکترونیکی اجرای احکام در کرمان dadgostari-kr.eadl.ir در کانال تلگرام عضو شوید . کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون چگونگی استفاده از سامانه نوبت دهی الکترونیکی اجرای احکام در کرمان dadgostari-kr.eadl.ir به شما عزیزان پاسخ دهند .



در ادامه بخوانید: سامانه عدل ایران


سوالات متداول


1- آیا می توان بدون گرفتن نوبت به واحد اجرای احکام استان کرمان مراجعه کرد ؟
خیر با راه اندازی سامانه نوبت دهی الکترونیکی برای مراجعه به واحد اجرای احکام اشخاصی که از قبل برای حضورشان اقدام به اخذ نوبت از طریق سایت dadgostari-kr.eadl.ir نکرده باشند نمی توانند به این واحد مراجعه کنند .


2- آیا به درخواست کسانی که بدون گرفتن نوبت اینترنتی به واحد اجرای احکام استان کرمان مراجعه کرده اند رسیدگی می شود ؟
خیر واحد اجرای احکام صرفا به درخواست کسانی رسیدگی می کند که از قبل به صورت اینترنتی اقدام به اخذ نویت کرده باشند که در متن مقاله توضیح داده شده است .


3- صرفا اخذ نوبت به صورت الکترونیکی برای مراجعه به واحد اجرای احکام استان کرمان کفایت می کند ؟
متقاضیان مراجعه به واحد اجرای احکام استان کرمان باید هنگام حضور کد رهگیری ای را که از سایت دریافت کرده اند به همراه مدارک شناسایی به همراه داشته باشند .

منبع : سامانه نوبت دهی اجرای احکام کرمان dadgostari-kr.eadl.ir
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/7Q38
نظرتان را بنویسید