سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی exam.jde.ir

سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی exam.jde.ir
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی سامانه ای است برگزاری آزمون های آنلاین و غیر حضوری دانشجویان و کاربران جهاد دانشگاهی. کلیه دانشجویان و کاربران جهاد دانشگاهی می توانند با داشتن نام کاربری و رمز عبور به سامانه exam.jde.ir وارد شده و از امکانات مختلف این سایت استفاده نمایند.




با توجه به غیر حضوری شدن بسیار از امور جامعه، طبیعی است که امور مربوط به امتحانات دانشجویان نیز به صورت غیر حضوری انجام شود. سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی یکی از سایت های پرکاربرد برای دانشجویان و افرادی است که در دوره های مختلف جهاد دانشگاهی شرکت کرده و در حال حاضر، قصد شرکت در آزمون های جهاد دانشگاهی را دارند.

سامانه آزمون بر خط جهاد دانشگاهی به نشانی exam.jde.ir بوده و وظیفه برگزاری آزمون های آنلاین این سازمان را بر عهده دارد. با توجه به اینکه سایت آزمون برخط جهاد دانشگاهی یک سامانه به روز است، در این مقاله سعی داریم شما را با نحوه ورود به این سایت و امکانات مختلف این سامانه آشنا کنیم.



سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی exam.jde.ir
جهاد دانشگاهی، یکی از سازمان های بسیار مهم برای برگزاری دوره های مختلف می باشد. کلیه دانشجویان و مردم می توانند با شرکت در دوره های مختلف جهاد دانشگاهی مهارت های علمی خود را افزایش دهند. این سازمان، در بازه های زمانی مختلف دوره های متفاوتی را در رشته های مختلفی برگزار می کند و پس از اتمام هر دوره نیز، از شرکت کنندگان آن دوره آزمون می گیرد.



در حال حاضر، بسیاری از آزمون هایی که در ایران برگزار می شود، به صورت غیر حضوری می باشد و سازمان جهاد دانشگاهی نیز از این قاعده متسثنی نبوده و آزمون های خود را به صورت غیر حضوری برگزاری می کند.



با توجه به غیر حضوری شدن بسیاری از امور جهاد دانشگاهی، این سازمان بستری را برای آزمون های آنلاین و یا بر خط راه اندازی نموده است. سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی به نشانی exam.jde.ir، سامانه ای در راستای ارائه کلیه خدمات آزمون های آنلاین جهاد دانشگاهی می باشد. کلیه افرادی که در دوره های جهاد دانشگاهی شرکت کرده و در حال حاضر قصد شرکت در آزمون های جهاد دانشگاهی را دارند، می توانند به سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی وارد شوند و آزمون آنلاین خود را بدهند.



برای ورود به سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی، لازم است که افراد دارای نام کاربری و رمز عبور باشند. در غیر این صورت امکان ورود افراد به این سایت وجود ندارد. لذا لازم است که کلیه افرادی که قصد شرکت در آزمون های آنلاین جهاد دانشگاهی را دارند، از مراکز مربوط به دوره های جهاد دانشگاهی خودشان، نام کاربری و رمز عبور برای ورود به سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی به نشانی اینترنتی exam.jde.ir را دریافت نمایند. برای ورود مستقیم به سایت آزمون برخط جهاد دانشگاهی می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید.







ورود مستقیم به سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی



آموزش های آنلاین و مجازی جهاد دانشگاهی در سامانه امجد صورت می گیرد که برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام در این سامانه می توانید به مطالعه مقاله زیر بپردازید.



بیشتر بخوانید: سامانه امجد جهاد دانشگاهی





نحوه ورود به سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی exam.jde.ir
جهاد دانشگاهی یکی از مراکز مهم در زمینه ارائه خدمات مختلف به کلیه مردم می باشد. این سازمان، مسئول ثبت نام دوره های جهاد دانشگاهی بوده و دوره های علمی مختلفی را برای بالا بردن سطح علمی مردم برگزار می کند. پس از اتمام برگزاری دوره ها، داوطلبان باید در آزمون های پایانی جهاد دانشگاهی شرکت کنند.



در حال حاضر، بیشتر آزمون های جهاد دانشگاهی به صورت آنلاین برگزار می شود و داوطلبان باید به سایت آزمون برخط جهاد دانشگاهی به نشانی exam.jde.ir مراجعه کنند. نحوه ورود به سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی از طریق مراحل زیر صورت می گیرد.



ابتدا در یکی از مرورگرهای خود عبارت «سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی» را جستجو کنید.



سپس، بر روی اولین سایتی که گوگل برای شما جستجو نموده، کلیک کنید تا وارد سایت اصلی آزمون برخط جهاد دانشگاهی به نشانی اینترنتی exam.jde.ir شوید.







پس از ورود به سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی، می توانید از طریق دو روش به این سایت وارد شوید. اولین روش مربوط به سایت پیش روی شما است که باید نام کاربری و رمز عبور در آن وارد شوید و سپس، باید بر روی گزینه ورود کلیک کنید.



در صورتی که نام کاربری و یا رمز عبور خود را نمی دانید، به محل برگزاری دوره های خود مراجعه و یا با آن تماس بگیرید؛ اما معمولا نام کاربری این سامانه برابر شماره دانشجویی و رمز عبور در این سامانه به صورت پیش فرض، کد ملی دانشجویان می باشد.









دومین روش این است که شما از طریق سامانه جامع روابط کار به سایت آزمون برخط دانشگاهی وارد شوید. برای این کار کافیست که بر روی گزینه ورود از طریق سامانه جامع روابط کار کلیک کنید.







پس از ورود به سایت جامع روابط کار نیز باید نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید و پس از وارد کردن عبارت امنیتی، بر روی گزینه ورود کلیک نمایید.







داوطلبانی که قصد ثبت نام در آزمون های استخدامی جهاد دانشگاهی را دارند، می توانند از طریق مراجعه به مقاله زیر از انواع این آزمون ها مطلع شده و در آن ثبت نام نمایند.



بیشتر بخوانید: سایت آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی









امکانات سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی exam.jde.ir
سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی سامانه ای برای دانشجویان و کاربران مختلف جهاد دانشگاهی است که امکانات مختلفی را در زمینه برگزاری آزمون های جهاد دانشگاهی برای دانشجویان و کاربران ارائه می کند. کلیه دانشجویان و کاربرانی که قصد شرکت در آزمون های مختلف جهاد دانشگاهی را دارند، باید به سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی به نشانی exam.jde.ir وارد شوند.



دانشجویان و کاربران می توانند با ورود به سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی در کلیه آزمون های تستی و یا تشریحی جهاد دانشگاهی شرکت کنند. آزمون های تشریحی به صورت کاملا تشریحی می باشد و داوطلبان باید پاسخ های آزمون را در قسمت های مربوطه تایپ کنند.



همچنین، از دیگر امکانات سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی این است که دانشجویان می توانند با ورود به سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی، تاریخ و ساعت برگزاری هر یک از آزمون های دوره ها و یا دانشگاهی خود را مشاهده نمایند.



لازم به ذکر است که کلیه دانشجویان و کاربران می توانند پس از ورود به سایت، از طریق ورود به تنظیمات کاربری، رمز عبور خود را برای ورود به سیستم تغییر دهند. پس از تغییر رمز عبور، کاربران این سامانه می بایست با رمز عبور جدید به سامانه وارد شوند.



کارشناسان سامانه مشاوره هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص سامانه برخط جهاد دانشگاهی را ارائه داده و متقاضیان را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا راهنمایی نمایند. همچنین از طریق عضویت در کانال تلگرامی و اینستاگرامی هیوا می توانید اخبار منتشر شده در این حیطه را دریافت کنید.

در ادامه بخوانید: ثبت نام دوره کمک پرستاری جهاد دانشگاهی









سوالات متداول


1- سایت سامانه برخطد جهاد دانشگاهی چیست ؟
سامانه برخط جهاد دانشگاهی به نشانی exam.jde.ir بوده که آزمون های آنلاین در آن برگزار می شوند.




2- نحوه شرکت آزمون های برخط جهاد دانشگاهی چگونه است ؟
راهنمای تصویری ورود به سامانه برخط جهاد دانشگاهی در متن مقاله ارائه شده است. ابتدا به سامانه exam.jde.ir وارد شده و سپس نام کاربری خود را وارد کنید.




3- امکانات سامانه برخط جهاد دانشگاهی چیست ؟
سایت برخط جهاد دانشگاهی علاوه بر برگزاری امتحانات مجازی، دارای امکانات دیگری هست که در متن مقاله به آن ها اشاره شده است.

منبع : سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی exam.jde.ir
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/oGBz
نظرتان را بنویسید