سامانه مشاهده کارنامه امتحان نهایی کدام سامانه است ؟

سامانه مشاهده کارنامه امتحان نهایی کدام سامانه است ؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

زمان دریافت کارنامه امتحان نهایی 1402
امتحانات نهایی خردادماه 1402 از اواخر اردیبهشت ماه در حال برگزاری هستند و تا اواخر خردادماه نیز ادامه خواهند داشت. طبق آخرین اطلاعیه سازمان آموزش و پرورش کشور نتایج امتحانات نهایی 1402 حدود دو هفته پس از برگزاری آخرین آزمون اعلام خواهد شد. در سال گذشته نتایج در 8 تیرماه اعلام شد و امسال نیز پیش بینی می شود که دهه اول تیرماه کارنامه دانش آموزان بر روی سامانه ها قرار داده شود.
مرتبط بخوانید : تاثیر نمرات امتحان نهایی در کنکور

نحوه دریافت کارنامه امتحان نهایی 1402
همانطور که گفته شد کارنامه امتحانات نهایی 1402 به صورت اینترنتی قابل دریافت است و نیازی به مراجعه حضوری نیست. دریافت کارنامه از طریق سه سامانه پادا دانش آموزی ، سامانه همگام و سایت سیدا دانش آموزی امکان پذیر است و دانش آموزان برای ورود به هر سه سایت معرفی شده باید نام کاربری و رمز عبور داشته باشند.
احتمالا این را هم بپسندید  برنامه امتحانات نهایی خرداد نهم 1402 - زمان برگزاری و دانلود برنامه امتحانات نهایی
دریافت کارنامه از سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان به نشانی pada.medu.ir اسان تر است و طبق مراحل زیر می توانید کارنامه خود را دریافت نمایید :
ورود به سامانه پادا به آدرس pada medu ir
درج کد ملی دانش آموز در بخش نام کاربری
درج کلمه عبور سیدا  در بخش کلمه عبور
درج کد امنیتی
کلیک روی ورود کاربران
درصورت لزوم و داشتن پرینتر میتوانید با کلیک روی علامت پرینتر در گوشه سمت چپ صفحه کارنامه را پرینت یا به صورت پی دی اف ذخیره کنید.
علاوه بر سایت پادا در صورت ثبت نمرات در سامانه همگام توسط مدیر مدرسه دانش آموزان از این سامانه نیز می توانند نمرات خود را مشاهده نمایند. (در داشبورد اصلی سایت همگام گزینه کارنامه) همچنین از طریق سایت سیدا دانش آموزی به نشانی sida.medu.ir نیز می توان کارنامه امتحانات نهایی را دریافت نمود.
مرتبط بخوانید : اعلام نتایج امتحانات نهایی شهریوردانش آموزان پایه نهم و دوازدهم که به صورت حضوری در امتحانات نهایی شرکت کردند می توانند حدود دو هفته پس از برگزاری آزمون با دریافت کارنامه از نمره خود مطلع شوند. قبل از بیماری کرونا که مدارس به صورت حضوری بود ، دریافت کارنامه امتحان نهایی نیز به صورت حضوری انجام می گرفت اما در حال حاضر با غیرحضوری شدن فعالیت مدارس ، سه سامانه برای مشاهده نمرات امتحان نهایی از سوی سازمان آموزش و پرورش معرفی شده است که در ادامه نحوه دریافت کارنامه را از این سامانه ها بررسی خواهیم کرد.
 

سوالات متداول
کارنامه امتحان نهایی از چه تاریخی قابل دریافت است ؟
دانش آموزان دو هفته پس از برگزاری آخرین امتحان نهایی می توانند کارنامه خود را دریافت نمایند.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/JLXg
نظرتان را بنویسید