تفاوت رینگ لایت و سافت باکس

تفاوت رینگ لایت و سافت باکس
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
mahdimhz


در این نوشته‌، قصد داریم به تفاوت رینگ لایت و سافت باکس بپردازیم. نور یکی اجزای اساسی، برای عکاسی و فیلمبرداری به شمار می‌رود. اصولا روشنایی، مبنا و مبنا برای تصویب عکس هست. رینگ لایت و سافت باکس اکنون، یکی تولیدها موثر و پر کاربرد، در خصوص نورپردازی برای عکاسی، تبلیغات و مدلینگ میباشند. همواره با توسعه ارتباطات و هنر، این امکانات نیز، هواداران مختص به خویش را پیدا کرده‌اند.

شاید برای شما هم دیدنی باشد که بدانید تفاوت رینگ لایت و سافت باکس در چه چیزی بوده و به چه دلایلی بر یکدیگر برتری دارا هستند. در شرایطی که میخواهید به صورتی، در حوزه‌ فیلمبرداری و عکاسی ورود پیدا فرمائید؛ می بایست یکی‌از امکانات اساسی مانند رینگ لایت یا این که سافت باکس را تنظیم نمائید.

در‌این نصیب، برای جواب به سوال های متداول شما در قضیه تفاوت رینگ لایت و سافت باکس بدین موردها خوا‌هیم پرداخت. تفاوت این دو ابزار به وضوح قابل مشاهده بوده که با رعایت آن‌ها میتوانید؛ ابزار ما یحتاج خویش را مبنی بر نوع نیاز و کاربرد خویش خریداری فرمائید. امروزه به جهت تنوع بالا در امکانات نورپردازی، این قابلیت و امکان به شما داده گردیده که به صورت آزادانه ابزار ما یحتاج خویش را گزینش فرمایید.

رینگ لایت 

در جواب به پرسش، حلقه لایت چه است؟ بایستی خاطرنشان کرد؛ رینگ لایت، یک کدام از امکانات پر کاربرد، در قضیه‌های متعدد هنری است. اول حلقه لایت در سال ۱۹۵۲ ساخته شد. در قبل این کالا بیشتر در صنعت دندانپزشکی گزینه به کار گیری قرار می‌گرفت. حلقه لایت همانطور که از نامش مشخص و معلوم میباشد ؛ ظاهری دایره صورت داشته که ساختاری بسیار معمولی داراست. این ابزار به طور کلی از یک رینگ لبریز روشنایی ساخته شده‌میباشد .

انواع رینگ لایت حرفه ای و مبتدی برای تولید محتوا - تپ سنج

معمولا منبع روشنایی رینگ لایت‌ها از لامپ فلورسنت بوده که امروزه از لامپ LED برای تامین منبع روشنایی در‌این ابزار به کارگیری می‌نمایند. هم راستا رینگ لایت، باکس‌ای جای‌دارد که از آن برای تهیه و تنظیم کردن ترازو روشنایی استعمال می‌نمایند. این ابزار بسیار بی آلایش و ارزان بوده که با ساخت‌و‌ساز نوروفروغ تصنعی مطلوب، به شما در ساخت و ساز محتوای تصویری امداد می‌نماید. یکی مورد‌های پرطرفدار، که موجب جذابیت سوژه می گردد؛ نصیب دیده هست.

رینگ لایت همواره با تولید جلوه‌ای خوشگل در باطن دیده، سبب ساز ارتقاء چندین برابری جذابیت در سوژه می‌گردد. این آیتم جز خصوصیت‌های حلقه لایت به شمار رفته که در تولید تفاوت حلقه لایت و سافت باکس تاثیر می گذارد. شما می توانید جهت خرید رینگ لایت به فروشگاه نورپردازی حامی نور مراجعه کنید.


خصوصیت‌های رینگ لایت
از میان بردن سایه تند و تیز: امروزه نورپردازی نامناسب، موجب گردیده تا تصاویر بی کیفیت شوند. حلقه لایت به همگی نقاط شکل به صورت یکنواخت تابیده و از به وجود وارد شدن سایه خودداری می‌نماید.

کیفیت روشنایی ملایم

یکی‌از خصوصیت‌های اساسی نورهای رینگی، ساخت نور و روشنایی تخت و قابل انعطاف است؛ که معیار کیفیت نوروفروغ، به صورت بی واسطه بر روی عکس نیز تاثیر می گذارد. به جهت توزیع نوروروشنایی از جهات متفاوت، نور و روشنایی آخرین لطیف و ملایم هست.

فلاش حلقه لایت
این نوع از حلقه لایت، بیشتر در عکاسی ماکرو کاربرد داشته که منبع اخذ انرژی آنان، باتری می باشد. فلاش حلقه در نصیب جلویی، دوربین نصب می گردد.

 

حلقه لایت فلوئورسنت
این جنس دارنده منبع نوروفروغ، اثبات است. برای استعمال شل می توانید؛ موبایل خویش را درون این رینگ داده و آنگاه به شغل خویش ادامه دهید.

حلقه لایت تلفن همراه
منبع تغذیه، حلقه لایت موبایل از روش باتری میباشد . این مال به راحتی بر روی موبایل شما، قابل نصب بوده که تصاویر سلفی بی نظیری را تصویب می‌نماید.

حلقه لایت LED
این نوع از حلقه لایت نیز، منبع ثابتی برای تامین انرژی داشته که بر روی سه مبنا قرار میگیرد. درین نوع گوشی یا این که دوربین درون حلقه قرار گرفته، که از امکان‌های مختلف به عنوان مثال تهیه فروغ برخوردار میباشد.


سافت باکس چه می باشد؟

خصوصیت سافت جعبه از نامش معلوم میباشد .SOFT در انگلیسی به معنای قابل انعطاف بوده که منبع فروغ و روشنایی جان دار را، به نوری ملایم و یکنواخت تبدیل می‌نماید. سافت جعبه، یک کدام از ابزارهای اساسی در صنعت عکاسی هست. با به کارگیری از این ابزار، شما تصاویری استاندارد، با فروغ و روشنایی ملایم و جالب اخذ می کنید.

یکی کارداران تاثیرگذار، در معیار نرمی و رنج فروغ و روشنایی، اندازه منبع نوروروشنایی، نسبت به سوژه شما است. به همین خیال و خاطر هر چقدر اندازه سافت جعبه، بزرگتر باشد؛ به به عبارتی اندازه، ترازو نوری که پخش می گردد، قابل انعطاف خیس و کیفیت بالا خیس خواهد بود.

دومی آیتم درباره با سافت جعبه، مسافت این ابزار، با سبک می باشد. هر چه این مسافت مجاورت خیس باشد، فروغ و روشنایی ملایم و قابل انعطاف تری خوا هیم داشت. پس این آیتم را، تحت عنوان یکی دست اندرکاران اصلی در تفاوت حلقه لایت و سافت جعبه می‌قدرت در لحاظ گرفت. سافت جعبه‌ها، تلاش متعدد در موضوع‌های عکاسی پرتره، عکاسی تبلیغاتی ، عکاسی صنعتی و مدلینگ دارا هستند.

رینگ لایت Ring Light RFL ⭐️ | خرید + قیمت | دیدنگار


کاربرد و اجزای سافت جعبه

این ابزار به دو شکل گزینه استعمال قرار می گیرد. یک تحت عنوان فروغ و روشنایی اساسی (KEY LIGHT) و دوم تحت عنوان نوروروشنایی قابل انعطاف و لطیف (FILL LIGHT). کلاً سافت جعبه، دارنده پارچه‌ای روشن بوده که منابع فروغ و روشنایی به آن متصل می گردند. این ابزار با به کارگیری از فویل، نوروفروغ را تقویت کرده و با توان بیشتری پخش می‌نماید.

پارچه‌های به فعالیت رفته در ساخت‌و‌ساز سافت جعبه، در مجموع مشتمل بر دو نوع هستند؛ از پارچه سپید برای نصیب باطن و از پارچه مشکی، برای بخش خارج به کار گیری می‌نمایند. این کالا با امداد پنل نشر که در نصیب جلو قراردارد؛ به نیکی منبع نوروروشنایی را منتشر می‌نماید.

سافت جعبه‌ها از حیث ساختار ظاهری با یکدیگر مختلف میباشند. ولی به صورت کلی اکثر آنها باکس بوده که با به کارگیری از تور و اسپیدلایت، عمل می‌نمایند. نوع مربع و هشت ضلعی، یک کدام از پرتکرار ترین صورت در سافت جعبه بوده که فروغ و روشنایی را به طور هشت ضلعی منتشر می‌نماید.

اشکال سافت باکس
سافت جعبه‌ از حیث صورت و طرح، دارنده تنوع بسیار بالا میباشد. تفاوت حلقه لایت و سافت جعبه صرفا ظاهرا نبوده و از حیث نوع ساختار و خصوصیت نیز، با یکدیگر متعدد هستند. با دقت به تنوع بالا، می تواند بر حسب نیاز خویش، این فرآورده را خریداری نمائید. تحت عنوان مثال به یک سری آیتم این سافت جعبه‌ها می پردازیم.

سافت جعبه فانوسی

 این سبک، به ظاهر به صورت فانوس بوده،که نوروفروغ مو جود را به کلیه نقاط پخش می‌نماید. سافت جعبه فانوسی برای عکاسی‌های متعدد، مطلوب می باشد.

سافت جعبه مستطیلی: 

این نوع، یکی‌از مثال‌های رایج و پر کاربرد، در تک تک مورد‌های عکاسی میباشد .

سافت جعبه باریک: 

اسم دیگر این فرآورده، استریپ جعبه میباشد ؛ که جزء یک کدام از تحت دسته‌های، جعبه مستطیلی هست. فقط تفاوت استریپ جعبه، ارتفاع و پهنا آن بوده که نوری باریک ساخت و ساز می‌نماید. در اکثر مواقع از این مثال، برای نورپردازی حاشیه و گوشه‌های سوژه به کارگیری می‌نمایند.

تفاوت رینگ لایت با سافت باکس
در صورتیکه به صورت دور از شوخی، قصد خرید امکانات نورپردازی را دارید؛ می بایست برای گزینش صحیح، به تعدادی نکات ویژه اعتنا داشته باشید. ممکن میباشد از خویش بپرسید تفاوت حلقه لایت و سافت جعبه چه است؟

سافت جعبه به صورت باکس والا فروغ و روشنایی هست؛ که در صورت‌های مختلف برای مثال، مربع، مستطیل، شش ضلعی و هشت ضلعی ساخت و به بازار ارائه می گردد‌. در مقابل حلقه لایت، به صورت رینگ بوده، که دایره‌ای از نوروفروغ را ساخت و ساز می‌نماید.

خرید رینگ لایت موبایل ارزش دارد؟

سافت جعبه‌ها علاوه بر ساخت در صورت‌های گوناگون ، منبع نوروروشنایی را به صورت جهت دار به سوژه متبوع شما جابجایی می دهند. ولی حلقه لایت صرفا رینگ‌ای از نوروفروغ میباشد ؛ که بخش داخلی آن دارنده فروغ و روشنایی نمیباشد. نصیب میانی محل قرار دادن دوربین میباشد 
عمده فرق حلقه لایت و سافت جعبه، در فیض نورپردازی آن ها بوده که با یکدیگر گوناگون هستند.
سافت جعبه به صورت غیروابسته در محل اختصاصی خویش قرار گرفته که غیر وابسته از دوربین میباشد ؛ ولی حلقه لایت، با به کار گیری از هولدر، دوربین را در بین خویش قرار میدهد.
از سایر تفاوت حلقه لایت و سافت جعبه می‌قدرت به معیار فضایی که اشغال می‌نماید؛ اشاره نمود. حلقه لایت‌ها در مقایسه با سافت جعبه، نیاز به فضای کمتری دارا‌هستند.
با به کارگیری از سافت جعبه می توانید، گونه های روشنایی را به صورت بزرگ داشته باشید، فارغ از اینکه سایه‌ای سیاه تولید خواهد شد. البته حلقه لایت چنین نبوده و در شکل ارتقا فروغ زیاد، سایه‌های سیاه تولید می‌نماید.
یکی‌از جنبه‌های اساسی که باعث فرق حلقه لایت و سافت جعبه گردیده ، ارزش این دو است. آمار جانور، حاکی از این بوده که ارزش حلقه لایت در مقایسه با سافت جعبه بسیار ارزان خیس می باشد. همین قضیه باعث تمایز این دو از هم شد‌ه‌است.

 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/pNWQ
نظرتان را بنویسید