رتبه و کارنامه قبولی کنکور کارشناسی ارشد 97 - 98

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 به منظور اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه خود می توانند رتبه و کارنامه قبولی کنکور کارشناسی ارشد 97 - 98 را مورد بررسی قرار داده و با توجه به آن فرم اینترنتی انتخاب رشته را تکمیل نمایند . 




سازمان سنجش با انتشار کارنامه اولیه کنکور کارشناسی ارشد ، درصد دروس امتحانی ، رتبه ، تراز و وضعیت داوطلب را برای شرکت در مرحله انتخاب رشته کارشناسی ارشد مشخص می کند .

داوطلبانی که بر اساس این نتایج مجاز به انتخاب رشته محل های کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری اعم از روزانه ، شبانه ، پیام نور ، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان باشند می بایست در زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کرده و نسبت به اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه خود اقدام نمایند .

هر چند عواملی چون علاقه ، هزینه ، مسیر و کیفیت دانشگاه نقش بسزایی در نحوه چینش انتخاب های داوطلب در این مرحله خواهند داشت اما آن چه داوطلب را به کسب رتبه قبولی در اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد 98 نزدیک می کند رتبه اکتسابی داوطلب در مرحله اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد 98 می باشد . از این رو رتبه و نمونه کارنامه قبولی داوطلبان سال گذشته راهنمایی مناسب برای تکمیل مراحل انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 می باشد .

متقاضیان با بررسی آخرین رتبه و محل قبولی این داوطلبان و مقایسه آن با رتبه اکتسابی خود می توانند اولویت بندی انتخاب های خود را با آگاهی بیش تری انجام داده و به نتیجه مطلوب دست یابند . از این رو بر آن شدیم در این مقاله رتبه و کارنامه قبولی کنکور کارشناسی ارشد 97 - 98 تعدادی از پذیرفته شدگان آزمون سال گذشته را ارائه دهیم . 



رتبه و کارنامه قبولی کنکور کارشناسی ارشد 97 - 98
در این قسمت می توانید رتبه و کارنامه قبولی کنکور کارشناسی ارشد 97 - 98 تعدادی از رشته های پرطرفدار را مشاهده کرده و بر اساس آن نسبت به تکمیل فرم اینترنتی موجود در سایت انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 اقدام نمایید .

هر چند رتبه و محل قبولی اعلام شده در این قسمت بر اساس کارنامه های واقعی داوطلبان سال گذشته بوده و راهنمای مناسبی در زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 می باشد اما به دلایلی چون جامعه آماری شرکت کننده ، تاثیر معدل و تغییر ظرفیت پذیرش نمی تواند قبولی شما را تضمین کند .

از این رو به داوطلبان توصیه می کنیم ضمن بررسی رتبه و کارنامه قبولی کنکور کارشناسی ارشد 97 - 98 از تجربیات کارشناسان آگاه در این زمینه نیز استفاده کرده و با مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد فرم اینترنتی مربوطه را به بهترین شکل ممکن تکمیل نمایند . 

در ادامه با کلیک بر روی عنوان هر رشته می توانید رتبه و کارنامه قبولی کنکور کارشناسی ارشد 97 - 98 مربوط به آن را مشاهده نمایید . 



گروه علوم انسانی
رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی 97 - 98 رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد روانشناسی 97 - 98
رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد علوم ورزشی 97 - 98 رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد حسابداری 97 - 98
رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد الهیات و معارف اسلامی علوم قرآنی 97 - 98 رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد مدیریت 97 - 98
رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد الهیات و معارف اسلامی فقه و حقوق 97 - 98 رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد مشاوره 97 - 98
رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد علوم تربیتی 97 - 98 رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد MBA مدیریت کسب و کار و امور شهری 97 - 98
رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد زبان انگلیسی 97 - 98 رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد تاریخ 97 - 98
رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد حقوق 97 - 98 رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد علوم سیاسی و روابط بین الملل 97 - 98
رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد علوم اقتصادی 97 - 98


گروه علوم پایه
رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد فیزیک 97 - 98 رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد آمار 97 - 98
رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد زیست شناسی سلولی و مولکولی 97 - 98  رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد ریاضی 97 - 98
رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد شیمی 97 - 98


گروه فنی و مهندسی
رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد مهندسی برق 97 - 98 رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک 97 - 98
رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد مهندسی شیمی 97 - 98 رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد IT مهندسی فناوری اطلاعات 97 - 98
رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد مهندسی صنایع 97 - 98 رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر 97 - 98
رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد مهندسی عمران 97 - 98 رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد مهندسی مواد و متالوژی 97 - 98
رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد مهندسی هوافضا 97 - 98


گروه هنر

رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد معماری 97 - 98 رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد هنرهای ساخت و معماری 97 - 98
رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد هنرهای تصویری و طراحی 97 - 98 رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری ، منطقه ای و مدیریت شهری 97 - 98
رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد هنرهای پژوهشی و صنایع دستی 97 - 98 رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد طراحی شهری 97 - 98


متقاضیان علاوه بر اطلاعات فوق می توانند رتبه و محل قبولی داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد 98 - 99 را نیز مورد بررسی قرار داده و با در دست داشتن اطلاعات کامل تر به اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه خود بپردازند . 



بیشتر بخوانید: رتبه و کارنامه محل قبولی کارشناسی ارشد 98 - 99









مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98
همان طور که در مطالب فوق بیان کردیم بررسی رتبه و کارنامه قبولی کنکور کارشناسی ارشد 97 - 98 به تنهایی نمی تواند قبولی نهایی داوطلبان را تضمین نماید .

از این رو به متقاضیان توصیه می کنیم در وهله اول دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 را دانلود کرده و پس از مطالعه دقیق آن رشته محل های مورد علاقه خود را از لیست رشته های کارشناسی ارشد 98 استخراج نمایند . حال می توانند با مقایسه رتبه خود با رتبه قبولی داوطلبان سال گذشته چینش انتخاب های خود را انجام دهند .

لازم به ذکر است هزینه ، مسیر و کیفیت دانشگاه نیز جزو عوامل تاثیرگذار در این مرحله می باشند که باید مورد توجه قرار گیرند . 

با توجه به اهمیت مرحله انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پاسخگوی سوالات داوطلبان بوده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تجربیات خود را در اختیار شما قرار می دهند .

ابزارهای کمکی نرم افزار تخمین رتبه کارشناسی ارشد و نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد نیز برای رفاه حال داوطلبان طراحی شده است . 



حتما بخوانید: راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99











سوالات متداول


1- اطلاع از رتبه و کارنامه قبولی سال گذشته کنکور ارشد چه تاثیری در موفقیت داوطلب خواهد داشت ؟
داوطلبان ضمن اطلاع از رتبه و محل قبولی پذیرفته شدگان سال گذشته می توانند برنامه ریزی دقیقی داشته و اولویت بندی رشته محل های خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهند که اطلاعات لازم در این خصوص در متن مقاله قرار داده شده است . 




2- بررسی رتبه قبولی کنکور ارشد به تنهایی راهنمای مناسبی برای چینش انتخاب های داوطلب می باشد ؟
بررسی این اطلاعات به تنهایی قبولی داوطلب را تضمین نمی کند اما محدوده قبولی هر رشته محل را به طور تقریبی تخمین می زند که برای دسترسی به چند نمونه از این کارنامه ها می توایند متن مقاله را مطالعه کنید . 




3- علاوه بر رتبه و محل قبولی داوطلبان آزمون ارشد چه عوامل دیگری در نحوه انتخاب رشته موثرند ؟
علاقه مهم ترین عامل تاثیرگذار در نحوه انتخاب رشته کارشناسی ارشد می باشد که برای اطلاع از سایر عوامل می توانید متن مقاله را مطالعه کنید . 

منبع : رتبه و کارنامه قبولی کنکور کارشناسی ارشد 97 - 98
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/NwMK
نظرتان را بنویسید