گرفتن رتبه بدون بک لینک

گرفتن رتبه بدون بک لینک
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
Mohammad

آیا کسب رتبه بدون خرید بک لینک و لینک سازی امکان پذیر است؟

بدون شک مهمترین هدف یک مدیر وب سایت یا سئو کسب بالاترین و بهترین رتبه از گوگل است.

یکی از روش هایی که کارشناسان آموزش سئو برای کسب رتبه بهتر وب سایت و قرار گرفتن در صفحه اول نتایج جستجو استفاده می کنند، استفاده از بک لینک وب سایت است.

به همین منظور در بررسی موضوع کسب رتبه بدون خرید بک لینک یا لینک سازی همراه شما هستیم. پس خواندن این مقاله را از دست ندهید تا سوالات خود را در مورد آن بپرسید.

در این مقاله می‌خواهیم بهترین روش‌های موجود و استفاده شده توسط مدیران وب‌سایت را برای کسب رتبه خوب در گوگل بدون استفاده از بک لینک بررسی کنیم، پس با ما همراه باشید.

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که آیا می توان بدون استفاده از خرید بک لینک یا ساخت بک لینک به رتبه بالا دست یافت یا خیر؟

پاسخ این پرسش “بلی” است. با راه حل های مورد بحث در این مقاله می توانید رتبه ایده آل گوگل خود را بدست آورید.

اگر به مباحث آموزش سئو علاقه مند هستید توصیه می کنیم دوره آموزش سئو را که یکی از کامل ترین دوره سئو می باشد را تهیه نمایید.

مهمترین دلیلی که مردم می خواهند بدون خرید بک لینک رتبه بگیرند چیست؟

دلایل زیادی وجود دارد که باعث می شود مدیران وب سایت ها بدون استفاده از بک لینک به رتبه بالایی در گوگل دست یابند که در این قسمت به مهم ترین دلایل آن اشاره می کنیم.

به عنوان مثال، همه افراد درونگرا بیشتر به انجام تمام فعالیت ها به تنهایی علاقه دارند و دوست دارند کمی با افراد دیگر تعامل داشته باشند. این تمایل درونگراها به تنهایی و دوری از جمعیت به قدری زیاد است که کارهایی مانند تنهایی راه رفتن را به بودن با دیگران ترجیح می دهند.

برخی از مدیران وب سایت ها نیز به اصطلاح درونگرا هستند و به جای استفاده از بک لینک و تکیه بر ارتباط با دیگران، از روش های دیگری استفاده می کنند.

مهمترین دلایلی که چرا افراد به جای استفاده از بک لینک برای کسب رتبه بهتر گوگل از روش های دیگر استفاده می کنند عبارتند از:

وب سایت مورد نظر به تازگی ایجاد شده است و باید قبل از بررسی و اعتبارسنجی، اعتبار لازم را کسب کند.

یکی از مهم ترین دلایلی که مردم برای کسب رتبه های بالای گوگل بدون بک لینک توجه می کنند، موضوع وب سایت است.

در بسیاری از موارد موضوع وب سایت به گونه ای است که به راحتی نمی توان بک لینک سیاه و سفید مناسب برای آنها به دست آورد. مناسب ترین نمونه از این گونه سایت ها سایت لوله کشی است. گرفتن بک لینک برای چنین وب سایتی کار آسانی نیست.

وب سایتی که نیاز به بک لینک دارد باید صفحات محتوای غنی داشته باشد. بنابراین در شرایطی که درصد زیادی از محتوای یک وب سایت از نمونه کارها و غیره تشکیل شده است، دریافت بک لینک کار آسانی نیست.

اگر مدیر وب سایتی هستید که نیاز به کسب رتبه توسط گوگل دارید و یکی از شرایطی که در قسمت بالا توضیح داده شده را دارید، بهتر است منطقی عمل کنید و از روش های موجود برای کسب رتبه بدون خرید بک لینک استفاده کنید.

بهترین استراتژی های رتبه بندی بدون خرید بک لینک چیست و چگونه انجام می شود؟

در این قسمت از مقاله خرید بک لینک به بررسی روش های موجود بدون استفاده از بک لینک برای کسب رتبه بالای گوگل برای وب سایت می پردازیم.

اعتماد بالایی به وب سایت مورد نظر ایجاد کنید

راه اندازی یا طراحی سایت یا وبلاگ کار خیلی سخت و غیرممکنی نیست، اما ایجاد اعتبار و ارزش لازم برای همان وب سایت آسان نیست و نیاز به مهارت های حرفه ای دارد.

نکته ای که به جلب اعتماد وب سایت مربوط می شود و همه افراد باید به آن توجه داشته باشند تا برای وب سایت خود ارزش کسب کنند، توجه به مشکلات عموم مردم و توجه به مشکلاتی است که ممکن است در مورد سایت شما داشته باشند.

قرار دادن چنین محتوایی به مقدار کافی در یک وب سایت می تواند مشکلات کاربران را حل کرده و همچنین اعتبار وب سایت را افزایش دهد. یکی از بهترین راه ها برای قرار دادن محتوای مناسب در سایت خود استفاده از محتوا است.

انتخاب مناسب ترین کلمه کلیدی برای تولید محتوا

مهم ترین نکته در مورد انتخاب کلمات کلیدی و کسب رتبه بالا از گوگل این است که کلمات کلیدی انتخاب شده حجم بسیار کمی دارند و می توانید از آنها برای پیشی گرفتن از رقبای خود استفاده کنید.

هرچه کلمات کلیدی کوچکتر باشند، جستجوی آنها برای کاربران آسانتر و سریعتر خواهد بود. استفاده از کلمات کلیدی کوچک و طولانی یکی از بهترین روش هایی است که برای افزایش سطح بازدید کاربران استفاده می شود

توجه به نظرات مشتریان (کاربران)

یکی دیگر از ترفندهای مورد استفاده برای کسب رتبه عالی وب سایت از گوگل، تحقیق در مورد نظرات کاربران است. توجه به نظرات مشتریان یکی از بهترین روش های بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک است.

اگر به دلایلی نمی خواهید از خرید بک لینک استفاده کنید، می توانید از روش رتبه بندی مشتری استفاده کنید، زیرا اگر مشتریان از وب سایت شما راضی باشند، گوگل به وب سایت شما رتبه بهتری می دهد.

همچنین از جمله مهم ترین مواردی که می تواند در رتبه بندی ارائه شده توسط گوگل تاثیرگذار باشد، می توان به مواردی که در قسمت بعدی گفته شد اشاره کرد.

  • تعداد ستاره هایی که کاربران به یک وب سایت می دهند.
  • کلمات کلیدی که در محتوای وب سایت استفاده می شود.
  • میزان تمایل و رضایت کاربران برای بازدید از یک وب سایت و استفاده از محتوای قرار داده شده در آن.

اگر به خرید بک لینک نیاز دارید، می توانید رپورتاژ pbn را از وب سایت ما دریافت کنید.

تلاش برای جلب لایک و قدردانی از کاربران

با توجه به اینکه گرفتن لینک برای رتبه بالا در یک وب سایت هزینه بالایی دارد، تمامی مدیران وب سایت از انجام این کار خودداری می کنند.

روشی که چنین افرادی در پیش می گیرند و در بسیاری از موارد موفق است، تولید محتوای باکیفیت است. البته استفاده از URL های ناقص نیز می تواند موثر باشد.

یکی دیگر از روش های خوب با کارایی بالا در زمینه رتبه بندی بدون استفاده از بک لینک، استفاده از شبکه های اجتماعی است. همچنین آموزش سئو یکی دیگر از دوره های منحصربفرد سایت محمد جانبلاغی است که نباید به سادگی از کنار آن عبور کنید.

برنامه های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیسبوک و … یکی از بهترین روش هایی است که برای ارائه وب سایت و انتشار آدرس آن استفاده می شود

. مدیران سایت می توانند با ایجاد حساب های مرتبط با وب سایت و قرار دادن آدرس آن در هر یک از پست های به اشتراک گذاشته شده، کاربران را برای بازدید از سایت ترغیب کنند.

از استراتژی های مورد استفاده رقبا استفاده کنید

اگر رقبای شما تجربه سئو بیشتری نسبت به شما دارند، می توانید از فعالیت های آنها سرنخ بگیرید و فعالیت های چشمگیری داشته باشید تا رتبه بدون خرید بک لینک کسب کنید.

استفاده از لینک های داخلی

تمامی مدیران وب سایت می توانند با استفاده از لینک های داخلی رتبه وب سایت خود را افزایش دهند. توجه داشته باشید که یکی از انواع بک لینک، لینک های داخلی هستند که در وب سایت استفاده می شوند.

منبع: رتبه بدون بک لینک

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/GPL3
نظرتان را بنویسید