چگونه بک لینک دریافت کنیم؟

چگونه بک لینک دریافت کنیم؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
Mohammad

بک لینک یکی از مهم ترین عوامل در سئو و بهینه سازی سایت است. برای اینکه بتوانید به اولین نتایج گوگل در کلمات کلیدی مورد نظر خود برسید، باید ساخت بک لینک را در نظر بگیرید.

با توجه به اینکه افراد زیادی از من می پرسند که چگونه بک لینک درست کنیم و یا چگونه بک لینک با کیفیت بسازیم، در این مقاله قصد دارم شما را قدم به قدم با ساخت بک لینک بخصوص بک لینک با کیفیت آشنا کنم.

شاید فکر کنید که فقط با ایجاد محتوا می توانید خود را در اولین نتایج گوگل ببینید. اما اصلا اینطور نیست! شما به تنهایی نمی توانید تنها با تولید محتوا به اولین نتایج و حتی رتبه اول گوگل در کلمات کلیدی اصلی سایت خود برسید.

البته این امکان وجود دارد که با ایجاد محتوای جامع برای کلمات کلیدی آسان در سایت خود تنها با تولید محتوا به اولین نتایج برسید.

اما برای اینکه بهتر دیده شوید، قطعا باید در رتبه اول کلمات کلیدی اصلی سایت خود قرار بگیرید. بسیاری از افراد از من می پرسند که چگونه می توان بک لینک گرفت و در این مقاله به سؤال شما به طور کامل پاسخ خواهم داد.

اگر سوال شما نحوه ساخت بک لینک است، پیشنهاد می کنم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

چگونه بک لینک بسازم؟

برای ساخت بک لینک باید اصول ساخت بک لینک با کیفیت را بدانید. شما باید تمام فاکتورهای مهم بک لینک سازی را به طور کامل رعایت کنید تا بتوانید بک لینک های با کیفیتی برای سایت خود ایجاد کنید.

بسیاری از افراد پس از طراحی سایت و ساخت سایت خود فکر می کنند که برای رسیدن به اولین نتایج گوگل برای کلمات کلیدی مورد نظر خود باید به خرید بک لینک و یا پرداخت هزینه زیادی برای خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی فکر کنند.

این بدان معناست که برای ساخت بک لینک برای سایت خود نیازی به پرداخت هزینه زیادی ندارید. برای ساخت بک لینک با کیفیت برای سایت خود، باید اصول بک لینک سازی را یاد بگیرید. در زیر، نحوه ایجاد بک لینک با کیفیت را به شما آموزش خواهیم داد.

راهنمای ساخت بک لینک با کیفیت

برای اینکه بتوانید بک لینک های با کیفیت ایجاد کنید باید لینک را به صورت کاملا طبیعی و در سایت هایی که قابلیت اطمینان بالایی دارند و امتیاز اسپم پایینی دارند قرار دهید.

بسیاری از افراد بدون داشتن اطلاعاتی در این زمینه شروع به ساخت بک لینک و خرید بک لینک برای سایت خود می کنند و این باعث می شود نتوانند با استفاده از بک لینک هایی که می سازند رتبه سایت خود را بهبود بخشند.

برای ساخت بک لینک با کیفیت، باید تمام اصول بک لینک طبیعی را رعایت کنید و شروع به ساخت بک لینک برای سایت خود کنید. در زیر به طور کامل به شما آموزش می دهیم که چگونه برای سایت خود بک لینک طبیعی و با کیفیت بسازید.

خرید بک لینک انجام بدیم یا ساخت بک لینک؟

بسیاری از دوستان فکر می کنند که اگر می خواهند برای سایت خود بک لینک با کیفیت بسازند باید از سایت هایی که بک خرید بک لینک انجام می دهند بک لینک بخرند.

و اصلا لازم نیست برای خرید بک لینک پول اضافی خرج کنید. اگر اصول بک لینک سازی را یاد بگیرید، می توانید به صورت رایگان برای سایت خود بک لینک بسازید.

هدف اصلی ما از نوشتن این مقاله خرید بک لینک نیست و نمی خواهیم به شما بگوییم که اگر می خواهید بک لینک های با کیفیتی برای سایت خود داشته باشید، باید بک لینک بخرید.

اگر می خواهید در کلمات کلیدی مورد نظر خود به جایگاه های برتر برسید، علاوه بر تولید محتوای حرفه ای، باید به صورت کاملا طبیعی و با توجه به فاکتورهایی که در ادامه به شما آموزش می دهیم شروع به ساخت بک لینک برای سایت خود کنید.

چگونه بک لینک بسازیم؟ (عوامل مهم)

برای ساخت بک لینک با کیفیت برای سایت خود، باید تمام اصول بک لینک سازی طبیعی را رعایت کنید.

در زیر باید تمام اصولی را که در ساخت بک لینک برای سایت خود به شما آموزش می دهیم رعایت کنید. پس با ما همراه باشید تا تمام فاکتورهای مهم و کاربردی لینک بیلدینگ را با شما آشنا کنم.

1- اولین نکته برای اینکه بتوانید بک لینک های با کیفیتی برای سایت ایجاد کنید این است که در سایت هایی که امتیاز اسپم پایینی دارند به وب سایت خود لینک دهید.

اگر لینک سایت خود را در سایت هایی قرار دهید که امتیاز اسپم بالایی دارند، علاوه بر تاثیر مثبت بر سئو سایت شما نمی گذارد می تواند تاثیر منفی داشته باشد و موقعیت خود را از دست بدهید.

برای بررسی میزان اسپم یک سایت، باید از ابزار mozbar استفاده کنید. این ابزار و افزونه در مرورگر کروم نصب شده است و با فعال کردن این افزونه می توانید سطح اسپم یک سایت را مشاهده کنید.

۲- برای ساخت بک لینک برای سایت خود باید از تمامی روش های بک لینک سازی استفاده کنید.تنها به یک روش برای سایت خود بک لینک ایجاد نکنید.

به عنوان مثال، برای سایت خود تنها در سیستم های وبلاگ بک لینک ایجاد نکنید. از سایت های آگهی رایگان، انجمن ها و موارد دیگر استفاده کنید. این باعث می شود بک لینک هایی که برای سایت خود ایجاد می کنید طبیعی شود.

3- فقط در سایت هایی که اعتماد بالایی دارند به سایت خود لینک ندهید. وقتی فقط سایت های بسیار قابل اعتماد به سایت شما لینک می دهند، گوگل متوجه می شود که شما به سایت خود لینک می دهید.

بنابراین برای ساخت بک لینک طبیعی برای سایت خود، علاوه بر ایجاد لینک برای سایت خود به سایت های با اعتماد بالا، باید شروع به لینک سازی سایت خود به سایت های کم اعتماد نیز کنید.

4- هرگز از نقطه خاصی شروع به برقراری ارتباط نکنید. به عنوان مثال، هر روز ساعت 13 شروع به ایجاد لینک برای سایت خود نکنید. برای سایت خود در زمان های مختلف لینک ایجاد کنید.

5. فقط ایجاد لینک های فالو باعث می شود گوگل بفهمد که روند ساخت لینک سایت شما طبیعی نیست.

بنابراین، علاوه بر ایجاد لینک فالو، باید بدون لینک نیز ایجاد کنید. البته بسیاری از دوستان معتقدند که لینک های بدون فالو تاثیری در سئو سایت ندارند! اگر اینطور فکر می کنید، سخت در اشتباهید! همانطور که لینک های فالو تاثیر مثبتی بر سئو سایت شما دارند، لینک های بدون فالو نیز تاثیر مثبتی بر سئو سایت شما دارند.

اگر در ساخت لینک برای سایت خود تمامی فاکتورهای ذکر شده در این قسمت را رعایت کنید، لینک هایی که می سازید کاملا طبیعی خواهند بود.

بک لینک های طبیعی بسیار مهم هستند. مطمئناً برای اینکه بتوانید لینک های با کیفیتی برای سایت خود بسازید، تنها هدف شما باید طبیعی جلوه دادن بک لینک هایی باشد که می سازید.

نکات مهم قبل از شروع لینک بیلدینگ

البته قبل از شروع لینک سازی، باید چند نکته را رعایت کنید. هدف اصلی شما از ایجاد لینک برای سایت خود رسیدن به اولین نتایج گوگل است.

بنابراین، برای اینکه بتوانید اولین نتایج گوگل را به درستی دریافت کنید، باید چند نکته را رعایت کنید.

1- اولین کاری که قبل از شروع لینک بیلدینگ باید انجام دهید این است که کلمات کلیدی مناسب سایت خود را انتخاب کنید.

جستجوی کلمات کلیدی بسیار مهم است و اگر نتوانید کلمات کلیدی اصلی سایت خود را به درستی انتخاب کنید، نمی توانید تنها با ساخت لینک به اولین نتایج گوگل برسید.

دقیقاً به آنچه کاربران هدف شما جستجو می کنند توجه کنید. دقیقاً بررسی کنید که نیازهای مخاطبان و کاربران شما چیست؟

شما سعی می کنید با توجه به نیاز مخاطبان و کاربران خود بهترین کلمات کلیدی را برای سایت انتخاب کنید.

هنگام انجام تحقیقات کلمات کلیدی، در همان ابتدا روی کلمات دشوار کار نکنید. یکی از بزرگترین و رایج ترین اشتباهات افراد این است که از همان ابتدا که می خواهند سئو و بهینه سازی سایت خود را انجام دهند، شروع به کار روی کلمات کلیدی دشوار می کنند.

اولاً، هرگز نباید در ابتدا روی کلمات کلیدی دشوار کار کنید. شما باید ابتدا روی کلمات آسان کار کنید، سپس کلمات متوسط ​​و سپس کلمات سخت را هنگامی که آن کلمات را دریافت کردید و به اولین نتایج گوگل رسیدید.

راه های زیادی برای انتخاب کلمات کلیدی وجود دارد. ساده ترین راه برای انتخاب بهترین کلمات کلیدی استفاده از خود گوگل است.

کلمات کلیدی اصلی خود را در گوگل جستجو کنید، گوگل یک سری از کلمات کلیدی را در پایین صفحه با توجه به کلمه کلیدی اصلی شما به شما نشان می دهد.

این کلماتی که گوگل پیشنهاد می کند بهترین کلمات کلیدی برای سایت شما هستند. برای مثال، اگر کلمه کلیدی «خرید بک لینک» را در گوگل جستجو کنید، در پایین صفحه، گوگل کلماتی مانند «نحوه ساخت بک لینک»، «ساخت بک لینک»، «خرید بک لینک قوی»، «خرید بک لینک pbn» و … را پیشنهاد می کند.

۲- محتوایی که تولید می کنید محتوای کامل و جامع باشد. اشتباه دیگری که بسیاری از دوستان برای رسیدن به اولین نتایج گوگل مرتکب می شوند این است که فکر می کنند تنها با ساختن لینک و لینک سازی برای سایت خود می توانند به اولین نتایج گوگل برسند.

مهم نیست که چقدر بک لینک با کیفیت برای سایت خود می سازید، اگر محتوای شما بی کیفیت باشد، هرگز نمی توانید به اولین نتایج گوگل برسید.

توصیه می کنم برای سایت خود محتوای باکیفیت ایجاد کنید. مهمترین عامل در سئو و بهینه سازی سئو سایت تولید محتوای جامع و با کیفیت است.

بسیاری از دوستان فکر می کنند که تولید محتوا برای سایت بسیار سخت و دشوار است.

با جمع آوری اطلاعات از منابع به خصوص اینترنت می توانید با کیفیت ترین مطالب را برای تولید محتوا جمع آوری کنید. بنابراین فکر نکنید که تولید محتوا کار بسیار دشواری است.

اگر بتوانید اصول جمع‌آوری اطلاعات را بیاموزید، می‌توانید محتوای بی‌پایانی در منطقه‌ای که می‌خواهید برای سایت خود ایجاد کنید.

محتوایی که ایجاد می کنید باید نیازهای کاربران و مخاطبان شما را برآورده کند. با دقت بررسی کنید و ببینید مشکل کاربران شما چیست و سعی کنید با ایجاد یک مقاله مشکل کاربران خود را حل کنید.

به عنوان مثال در این مقاله ” چگونه بک لینک بسازیم ” سعی کردم یک مقاله کامل و جامع برای دوستان تهیه کنم.

نتیجه

تولید محتوا و لینک بیلدینگ یکی از مهم ترین عوامل در سئو و بهینه سازی سایت است. برای اینکه بتوانید به اولین نتایج گوگل برسید، باید محتوای حرفه ای ایجاد کنید و باید شروع به ساخت لینک برای محتوایی که می سازید کنید.

برای ساخت بک لینک با کیفیت بالا باید تمام اصول ذکر شده در این مقاله را رعایت کنید. خیلی از دوستان این سوال را از من می پرسند که چقدر طول می کشد تا ارتباطاتی که برقرار می کنیم موثر باشد؟

تقریباً 2 تا 6 ماه طول می کشد تا از پیوندهایی که می سازید نتیجه بگیرید. برای یادگیری عملی ساخت بک لینک پیشنهاد می کنم این دوره آموزش سئو را مشاهده و مطالعه کنید.

منبع: چگونه بک لینک دریافت کنیم؟

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/ENJ4
نظرتان را بنویسید