با این روش ها رتبه یک گوگل باشید

با این روش ها رتبه یک گوگل باشید
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
Mohammad

همانطور که می دانید موقعیت خوب در گوگل می تواند در موفقیت کسب و کار اینترنتی شما بسیار کمک کند. با داشتن یک رتبه خوب در گوگل می توانید ترافیک بالایی در روز برای سایت خود داشته باشید.

اگر برای کلمه کلیدی مورد نظر خود در رتبه اول گوگل قرار بگیرید، قطعاً کسب و کار اینترنتی خود را متحول کرده اید و می توانید ترافیک بسیار خوبی کسب کنید و در نتیجه می توانید مشتریان بیشتری را به سایت خود جذب کنید.

در این مقاله در مورد چگونگی کسب رتبه اول در گوگل صحبت می کنم و مواردی را که به شما کمک می کند سایت خود را در رتبه اول گوگل قرار دهید را ذکر می کنم و توضیحاتی در مورد آنها به شما می دهم.

چرا در گوگل رتبه نداریم؟

اول از همه باید بررسی کنید که چرا اصلاً رتبه ای در گوگل ندارید یا اینکه چرا نسبت به رقبای خود در وضعیت بدتری قرار دارید.

برای این کار ابتدا باید سئو محتوای سایت خود را بررسی کنید. فاکتورهای مهمی در سئو محتوا در نظر گرفته می شود که اگر بخواهم به آنها اشاره کنم مواردی مانند طول محتوا، تعداد لینک های داخلی در محتوا، استفاده از تگ های H1، H2، H3، خوانایی محتوا، عنوان محتوا و موارد دیگر را شامل می شود.

قدم بعدی این است که به رقبای خود نگاه کنید. شما باید بدانید که رقبای شما از چه کلمات کلیدی استفاده می کنند، مقالات و محتوای سایت آنها چگونه است، تعداد بک لینک ها و کیفیت آنها، تعداد لینک های داخلی در محتوای سایت و مواردی که بخشی از بررسی رقبا هستند را بررسی کنید.

نکته بعدی فعالیت شما در شبکه های اجتماعی است که باز هم تاکید می کنم فعالیت و بازاریابی خود را در شبکه های اجتماعی فراموش نکنید و سعی کنید همیشه در شبکه های اجتماعی خود فعال باشید. فعالیت شما در شبکه های اجتماعی برای گوگل بسیار مهم است.

مهمترین چیز بک لینک های سایت شماست که باید بررسی کنید تا ببینید بک لینک های سایت شما چقدر با کیفیت و قابل اعتماد هستند. بک لینک از سایت های معتبر مرتبط با سایت شما به سئو سایت شما کمک می کند.

مورد بعدی که باید بررسی کنید مسائل فنی سایت است. مطمئن شوید که سایت شما در هر شرایطی به خوبی کار می کند و به راحتی برای بازدیدکنندگان قابل دسترسی است. سرعت بارگذاری سایت و بالا بودن سایت همیشه نکته مهمی است که تاثیر زیادی در سئو سایت شما دارد.

چگونه در گوگل رتبه اول را کسب کنیم؟

برای کسب رتبه اول در گوگل مواردی وجود دارد که در 5 مبحث برای شما توضیح خواهم داد.

1. نوشتن محتوا و سئو آن

نوشتن محتوای مناسب و با کیفیت یکی از موارد مهمی است که باید رعایت شود. هنگام نوشتن محتوا باید به این نکته توجه کنید که عنوان باید حاوی کلمه کلیدی مورد نظر شما باشد.

کلمات کلیدی مورد نظر شما به خوبی و به اندازه کافی در پاراگراف اول و در سراسر محتوا تکرار می شوند. استفاده از تگ های H1 و H2 بسیار مهم است. تعداد پیوندهای داخلی، یعنی. پیوند به صفحات و مقالات دیگر در سایت، باید به اندازه کافی در هر محتوا و مقاله در سایت شما رعایت شود.

2. انتخاب کلمه کلیدی مناسب

زمان بیشتری را صرف انتخاب کلمه کلیدی مناسب برای سایت و کسب و کار خود کنید. کلمات کلیدی رقبای خود را به خوبی بررسی کنید و سعی کنید کلمات کلیدی خود را طولانی تر یا کوتاه تر از رقبای خود کنید.

به طوری که تفاوت کمی بین کلمات کلیدی شما و رقبای شما وجود دارد. از کلمات کلیدی کافی در مطالب و مقالات خود استفاده کنید. سعی کنید از کلمه کلیدی مورد نظر در عنوان سایت استفاده کنید.

در هر مقاله حداقل یک بار کلمه کلیدی مورد نظر خود را به آدرس صفحه اول سایت خود پیوند دهید.

3. بک لینک  قوی و با کیفیت

بسیاری از دوستان معتقدند محتوای استثنایی و باکیفیت حرف اول و آخر را در بهینه سازی سئو سایت می زند. اما باید بگویم که واقعا اینطور نیست.

مهم نیست که چقدر محتوای با کیفیت داشته باشید، اگر بک لینک با کیفیت نداشته باشید، در سئو موفق نخواهید بود.

بک لینک های با کیفیت اعتبار زیادی از گوگل برای شما به همراه خواهد داشت. یکی از ویژگی های یک بک لینک با کیفیت مستقیم بودن، اتوریتی صفحه و اعتبار دامنه بالای آن، محتوای آن مربوط به سایت شما و موارد دیگر است.

4. رقبای خود را بررسی کنید

خیلی دلم میخواست اول اینو بگم ولی دیدم هیچی مهمتر از محتوای سایت نیست. با بررسی رقبای خود، می توانید کمک زیادی به سئو سایت خود کنید.

در بررسی رقیب مواردی مانند: تعداد و کیفیت بک لینک ها، تعداد مقالات و عنوان ها، تراکم کلمات کلیدی، تعداد کلمات در هر مقاله، صفحه محصول و کپی رایتینگ، میزان استفاده از محتوای صوتی و تصویری، سرعت بارگذاری سایت، درجه بهینه سازی تصاویر سایت و مواردی از این قبیل را ببینید.

5. صفحات سایت را به روز کنید

یکی از مواردی که گوگل به آن اهمیت زیادی می دهد، به روز رسانی صفحات وب سایت است. شما باید هر از چند گاهی صفحات مقاله سایت خود را بررسی کرده و آنها را به روز کنید.

به عنوان مثال، شما مقاله ای نوشتید و در مورد راه های افزایش بازید وب سایت بحث کردید. بهتر است به این مقاله بروید و راه دیگری برای افزایش بازدید سایت ذکر کنید. می توانید در یک پاراگراف یا به صورت فایل صوتی توضیح دهید.

منبع: رتبه یک گوگل

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/vXWM
نظرتان را بنویسید