روش رقابت با سایت های بزرگ چگونه است؟

روش رقابت با سایت های بزرگ چگونه است؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
Mohammad

اگر کسی نمی داند، فکر می کند که گوگل با سایت های بزرگ قرارداد دارد یا همیشه آنها را در نتایج خود نشان می دهد.

اما به عنوان یک وب مستر یا سئو کار باید بدانید که قطعا رقابت با سایت های بزرگ امکان پذیر است و گوگل با هیچ کس و هیچ چیز دیگری جز شایستگی واقعی یک سایت، دلیل رتبه بندی آن نیست و نخواهد بود.

شما دو راه برای رقابت در سئو با سایت های بزرگ دارید

همانطور که قبلا گفته شد، برای رقابت با سایت های معتبری که مدیران وب سایت ها از شیر مرغ گرفته تا جان را هدف قرار می دهند، دو راه برای رتبه بندی شما در گوگل وجود خواهد داشت.

۱- به گوگل پول پرداخت کنید تا در کنار سایت های قوی به شما نشان دهد

حتما شنیده اید که می گویند اگر پول را روی سنگ بگذارید، آب می شود. معامله با گوگل سخت تر از ذوب کردن سنگ نیست.

کافی است از طریق سرویس تبلیغات متنی گوگل ادوردز سایت خود را در گوگل نشان دهید. به این ترتیب گوگل به ازای هر کلیک مبلغ مشخصی را از شما دریافت می کند. این یک راه آسان برای رقابت با رقبای قوی و رقابت با آن ها است.

۲- ارزش خود را ثابت کنید تا گوگل شما را به عنوان یک سایت قوی ببیند

راه دوم هم هست. من شخصا عاشق چالش هستم و این راه را ترجیح می دهم.

راه دومی که پیش روی شماست این است که به گوگل اطلاع دهید که می توانید به خوبی نیازهای کاربران را برآورده کنید و به اندازه یک سایت بزرگ شایسته قرار گرفتن در رتبه های برتر هستید.

آسان نیست، اما ممکن است، و در این مقاله، سایت محمد جانبلاغی یک راه اثبات شده برای شکست دادن رقابت بزرگ سئو را به شما نشان می دهد.

چرا سایت های بزرگ و سایت های قدیمی همیشه در نتایج برتر گوگل هستند؟

به نظر می رسد گوگل دوست دارد که سایت های بزرگ در رقابت سئو برنده شوند، زیرا این سایت ها مدت هاست سعی کرده اند اعتماد گوگل را به خود جلب کنند و کاربران را راضی نگه دارند و به نظر می رسد که موفق بوده اند.

سه عامل مهم برای سایت های قوی عواملی هستند که اعتماد گوگل را جلب می کنند و دلیل رتبه خوب این سایت ها هستند. در ادامه این سه مورد را بررسی خواهیم کرد.

اول: نرخ کلیک بالا

اولین چیزی که اعتماد موتورهای جستجو را جلب می کند این است که کاربران با دیدن سایت شما در نتایج، روی آن کلیک می کنند. کاربران سایت های معروف و سایت های بزرگتر را می شناسند و به همین دلیل روی آنها کلیک می کنند.

ما هرگز نمی دانیم پس از باز کردن یک سایت جدید چه چیزی در انتظار ما خواهد بود و کاربران گوگل دوست ندارند سایت های ناآشنا را باز کنند.

در واقع آنها ترجیح می دهند روی سایتی آشنا که قبلا تجربه خوبی با آن داشته اند کلیک کنند و با خیال راحت به محتوای مورد نظر خود دست پیدا کنند.

به همین دلیل سایت های خبری معروف و فروشگاه های اینترنتی بزرگ کلیک های خوبی دارند. اگر با آن‌ها رقابت کرده باشید، می‌دانید که آن‌ها تاثیرات زیادی را از نتایج گوگل حذف می‌کنند.

یک سال پیش در یکی از پروژه های سئو با اولین سایت بزرگ موبایلی که اعتماد و قدرت زیادی داشت رقابت کردیم. سایت همراه اول به دلیل آشنایی با کاربر بسیار مورد توجه قرار گرفت و در رتبه سوم گوگل قرار گرفت.

پس از مدتی سایت مربوط به پروژه در کلمه کلیدی به رتبه بالاتری رسید و از سایت همراه اول خارج شد و پس از مدتی سایت دیگری از سایت همراه اول پیشی گرفت و همراه اول رتبه پنجم شد.

در این پروژه متوجه شدیم که نرخ کلیک نامتناسب بوده و نسبت نمایش به کلیک بسیار متفاوت است.

این به این دلیل بود که سایت همراه اول، با وجود اینکه در رتبه پنجم قرار داشت، تعداد زیادی کلیک از کاربران دریافت می کرد و باعث می شد سایت های دیگری که در بالای گوگل قرار داشتند، کمتر کلیک کنند.

در این پروژه با اجرای چندین تکنیک توانستیم معادله را تغییر داده و داده های ورودی را به سایت برگردانیم.

دوم: دامنه اقتدار بالا

دلیل دوم این است که این سایت ها معمولا دارای اعتبار دامنه یا اعتبار دامنه بالا هستند. Domain Authority معیاری است که اعتبار یک دامنه را در دوره ای که رتبه صفحه گوگل غیرفعال شده است اندازه گیری می کند.

دامنه اعتبار بالا نشان دهنده قدرت و دیده شدن یک سایت در وب است. به همین دلیل، اعتبار دامنه یکی از عوامل جلب اعتماد گوگل و کسب رتبه های برتر است.

افزایش اعتبار دامنه باعث افزایش اعتماد در تمام صفحات دامنه می شود. اگر سایت شما 100 صفحه دارد، افزایش اعتبار دامنه باعث افزایش اعتبار هر صفحه می شود.

شما یک بار این کار را انجام دهید و کل دامنه و تمام صفحات و تمام نتایج سایت در گوگل برای همیشه رشد می کند.

برای افزایش اعتبار دامنه، باید فاکتورهای زیادی را در نظر بگیرید و سئو خارجی، تعداد صفحات و بازدید سایت را متناسب با آن بهینه کنید و صبور باشید.

بک لینک باکیفیت

مهم ترین دلیل اینکه سایت های بزرگ رتبه خوبی در گوگل دارند و رقابت برای آنها سخت است، وجود بک لینک های با کیفیت است. اگر این معیار را داشته باشید، موفق شده اید اعتماد گوگل را برای صفحه مورد نظر خود جلب کنید.

دریافت لینک‌های با کیفیت بالا حتی می‌تواند اعتبار دامنه را افزایش دهد و حتی اگر سایت شما به دلیل کاهش نرخ کلیک از بین رفته باشد، دریافت بک لینک‌های معتبر می‌تواند شما را در نتایج بازگرداند.

سایت های بزرگ از سایت های بزرگ لینک می گیرند و سایت شما از سایت هایی مانند آن لینک می گیرد. این یک پیشگویی نیست. الگوریتم های گوگل اینگونه کار می کنند و ما به صورت تجربی به این نتیجه رسیده ایم که الگوریتم های گوگل در واقع بر این اساس کار می کنند. بنابراین می توان از این تجربه برای رقابت با سایت های بزرگ و قدیمی استفاده کرد.

اگر قرار است سایت شما با سایت های بزرگ قدیمی رقابت کند، سایت های بزرگ باید آن را توصیه کنند.

درست مثل دنیای واقعی است. اگر سایت های بزرگ و قابل اعتماد گوگل به صفحه ای در سایت شما لینک دهند، گوگل آن صفحه را به عنوان یک صفحه مهم، قابل اعتماد و توصیه شده از سایت های بزرگ و سایت شما را به عنوان سایتی که سایت های بزرگ به گوگل معرفی می کنند، می بیند.

به دست آوردن این نوع بک لینک معمولا هزینه بالایی دارد و در حال حاضر برای خرید بک لینک با کیفیت و معتبر باید چندین میلیون تومان هزینه کرد.

خرید رپورتاژ pbn از سایت های ایرانی کمک زیادی به رتبه شما در نتایج گوگل می کند. بک لینک pbn مختص سایت های ایرانی و افزایش رتبه سایت در نتایج فارسی است و برای هدف قرار دادن کاربران ایرانی بسیار مفید است که برای گوگل نشان دهنده اعتماد شما در بین سایت های ایرانی است.

برای مشاهده قیمت و شرایط استفاده به صفحه خدمات سئو یا قسمت خدمات خرید بک لینک مراجعه کنید.

منبع: روش رقابت با سایت های بزرگ چگونه است؟

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/rQPW
نظرتان را بنویسید