ایندکس سریع بک لینک و رپورتاژ

ایندکس سریع بک لینک و رپورتاژ
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
Mohammad

ایندکس سریع بک لینک و رپورتاژ یا نمایه سازی بک لینک و رپورتاژ ها مهم است زیرا تأثیر آنها سریعتر اعمال می شود.

زیرا ما اغلب بک لینک می دهیم زیرا به افزایش رتبه سایت ما کمک می کنند. پس به شما پیشنهاد می کنیم نکات زیر را با دقت پیاده سازی کنید تا بتوانید بازخورد درستی از لینک بیلدینگ دریافت کنید.

البته باید توجه داشت که سایت ها (یا هر لینک دیگری) ممکن است همیشه ایندکس نشوند، اما توسط روبات های گوگل خوانده شوند.

بنابراین، برای اینکه مطمئن شوید لینک ها یا گزارش های شما یا حتی محتوایی که در سایت خود قرار می دهید توسط ربات های گوگل خوانده می شود، باید به نحوی آن را به ربات ها نشان دهید.

پس به طور خلاصه باید بگوییم:

ایندکس شدن در گوگل لزوما به تاثیر آن در افزایش رتبه ارتباطی ندارد.

بک لینکی که ساخته اید ممکن است ایندکس نشود (در نتایج جستجو نشان داده نشود)، اما بر رتبه سایت شما تأثیر می گذارد (در حال حاضر ما هیچ کاری با تأثیر مثبت یا منفی آن نداریم).

روش‌هایی برای ایندکس و گزارش‌دهی سریع بک لینک

روش های زیر از جمله روش هایی هستند که تست شده اند و در حال حاضر نقش مهمی در نمایه سازی وب سایت شما دارند.

البته بهتر است بگوییم که این روش ها به دیده شدن بک لینک های شما توسط ربات ها کمک می کند و لزوما بک لینک های شما در SERP ها قرار نمی گیرند. پس این مهم را در نظر داشته باشید.

ارسال لینک به شبکه های اجتماعی مختلف

یکی از راه هایی که به سرعت ایندکس کمک می کند، ارسال بک لینک در شبکه های اجتماعی است. شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر، پینترست، ردیت و بسیاری از شبکه‌های مشابه می‌توانند به فهرست‌بندی سریع منابع و گزارش‌های شما کمک کنند.

ایندکس  سریع با خرید بک لینک انبوه

لینک های تقویت کننده گروهی که اغلب توسط نرم افزار ایجاد می شوند، می توانند نقش مهمی در خزیدن بک لینک شما داشته باشند. از آنجایی که این لینک ها به تعداد زیاد ایجاد می شوند، شانس دیده شدن لینک های شما توسط ربات را افزایش می دهند.

تیم محمد جانبلاغی اغلب بک لینک ها را به روشی چند لایه پیاده سازی می کند که باعث طبیعی تر شدن فرآیند لینک سازی و افزایش اثربخشی آن می شود.

توضیحات کامل تری از بک لینک های تقویت کننده در صفحه خرید بک لینک ارائه شده است.

نمایه سازی از طریق سایت های pbn

سایت های پی بی ان (PBN) یا شبکه های وبلاگ خصوصی سایت هایی هستند که به صورت شبکه راه اندازی می شوند و هدف اصلی آنها لینک سازی است. این نوع بازخورد را در صفحه خرید بک لینک به طور کامل توضیح داده ایم.

اگر این سایت ها ساختار اولیه داشته باشند، سرعت ایندکس محتوای آنها بالاست. این به شما این امکان را می دهد که در صورت ارسال محتوا در وب سایت های pbn، شانس ایندکس شدن بک لینک خود را به سرعت افزایش دهید.

البته ناگفته نماند که این امر در مورد هر نوع وب سایتی که ساختار اولیه داشته باشد و نرخ نمایه سازی محتوای آن بالا باشد صدق می کند و وب سایت های pbn بهترین منبع برای ساخت بک لینک با کیفیت هستند زیرا برای ایجاد لینک و ایندکس برای پیوندهای شما سریعتر است.

نمایه سازی از طریق وبلاگ های مرتبط با کنسول جستجوی گوگل

این روش همچنین می تواند مانند استفاده از PbN سرعت نمایه سازی گزارش ها و بک لینک های شما را افزایش دهد. اما هر کدام از این موارد مزایا یا معایبی دارند.

یکی از معایب استفاده از وبلاگ ها این است که هر وبلاگ باید از طریق کنسول جستجوی گوگل لینک شود که دو مشکل اصلی ایجاد می کند:

برای این کار به تعداد زیادی وبلاگ نیاز دارید (به طوری که شبکه شما توسط گوگل شناسایی نشود).

همه وبلاگ ها به یک حساب Google (gmail) جداگانه نیاز دارند.

شما در واقع باید یک وبلاگ ایجاد کنید و وبلاگ خود را به کنسول جستجوی گوگل ارسال کنید و سپس یک پست در مورد فهرست بک لینک خود در آن وبلاگ ایجاد کنید و به بک لینک خود لینک دهید، سپس پست مربوطه را به صورت دستی اضافه کنید.

از طریق کنسول ایندکس کنید و یک گزینه نمایه سازی درخواست کنید. البته لازم به ذکر است که ایندکس دستی گوگل نیز در حال حاضر با کمی تاخیر در حال انجام است.

به یاد داشته باشید که استفاده نادرست از وبلاگ های لینک شده به کنسول جستجوی گوگل می تواند منجر به جریمه شدن سایت شما شود. زیرا این روش یک تکنیک کلاه سیاه است.

روش‌های دیگری برای فهرست‌بندی و ایندکس سریع‌تر مراجع وجود دارد، اما در حال حاضر مؤثرترین روش‌ها روش‌هایی هستند که در بالا ذکر شد.

اما روش‌های دیگری نیز وجود دارند که کمتر مؤثر هستند، اما ممکن است برای این منظور مناسب باشند:

  • استفاده از محتوای منحصر به فرد برای نمایه سازی
  • استفاده از سرورهای وبلاگ بزرگ (بدون اتصال آنها به کنسول جستجو)
  • از سایت های پینگ استفاده کنید
  • نظر دادن در قسمت نظرات وب سایت های بزرگ و قابل اعتماد
  • اگر شما هم تجربه ای در زمینه ایندکس سریع بک لینک دارید با ما در میان بگذارید.

منبع: ایندکس سریع بک لینک و رپورتاژ

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/jGEB
نظرتان را بنویسید