سامانه نوبت دهی سرشماری اتباع خارجی | kanoonnobat.ir

سامانه نوبت دهی سرشماری اتباع خارجی | kanoonnobat.ir
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مشاور گروپ

سامانه نوبت دهی سرشماری اتباع خارجی، همانطور که از نامش پیداست برای انجام فرآیند سرشماری اتباع خارجی که در کشور سکونت دارند، راه اندازی شده است. نشانی این سامانه، kanoonnobat.ir می باشد که اتباع خارجی با مراجعه آن می توانند نوبت دریافت کنند.

در ادامه نحوه ورود به سامانه نوبت دهی سرشماری اتباع خارجی، را به همراه راهنمای تصویری دریافت نوبت در سایت سرشماری اتباع خارجی و... را برای شما عزیزان قرار داده ایم با مشاورگروپ همراه باشید.

سامانه نوبت دهی سرشماری اتباع خارجی kanoonnobat.ir

در سال های اخیر حضور اتباع خارجی افغان در کشور، به شکل قابل توجهی افزایش یافته است. قطعا دلیل اصلی این موضوع اوضاع نابسامان کشور افغانستان و شرایط پرخطر حاکم بر فضای آن است. ورود مهاجرین افغان به کشور از طریق راه های قانونی و غیر قانونی، هنوز هم ادامه دارد.

از این رو تعداد زیادی از جمعیت کشور به صورت اتباع ناشناخته در نظر گرفته می شوند. برای اداره ی درست کشور ملزم به شناخت دقیق از تمامی اقشار جمعیتی وجود دارد. سامانه نوبت دهی سرشماری اتباع خارجی kanoonnobat.ir به منظور مراجعه این افراد برای شرکت در طرح های مختلفی مانند، واکسیناسیون، سرشماری، دریافت مدرک مجاز و... راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: رشته های ممنوع اتباع غیرایرانی 1401

نحوه ورود به سامانه نوبت دهی سرشماری اتباع خارجی

برای ورود به سامانه نوبت دهی سرشماری اتباع خارجی، لازم است آدرس اینترنتی kanoonnobat.ir را در مروگر خود جستجو نمایید. برای ورود مستقیم به سایت نوبت دهی اتباع، می توانید از طریق لینک زیر نیز اقدام نمایید.

پس از ورود به سامانه نوبت دهی اتباع خارجی، صفحه نمایش داده به شما مطابق تصویر زیر خواهد بود. به این ترتیب شما وارد سامانه نوبت دهی سرشماری اتباع خارجی شده اید.

سایت نوبت دهی سرشماری اتباع خارجی

کارشناسان ما در مر کز مشاور گروپ، آماده اند تا به تمامی سوالات شما در زمینه سایت نوبت دهی سرشماری اتباع خارجی kanoonnobat.ir پاسخ دهند. کافی است با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

 

برای ورود به سامانه نوبت دهی اتباع خارجی، روی تصویر کلیک کنید

ورود به سامانه نوبت دهی سرشماری اتباع خارجی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/kyVx
نظرتان را بنویسید