ثبت نام بدون کنکور دانشگاه دولتی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه دولتی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مشاور گروپ

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه دولتی، موضوع مورد بحث در این مقاله است. در سال های اخیر میزان تاثیر سوابق تحصیلی در پذیرش دانشجو به طور قابل توجهی بالاتر رفته است. در اینجا بررسی می کنیم که جزئیات ثبت نام بدون کنکور دانشگاه دولتی مانند زمان، شرایط و مدارک لازم به چه شکل خواهدبود.

در پایان نیز می توانید هرگونه سوالی که در خصوص ثبت نام دانشگاه دولتی بر اساس سوابق تحصیلی دارید، با کارشناسان مشاور گروپ، تماس بگیرید و با توجه به سوال و شرایط مخصوص خودتان، مشاوره تخصصی در این زمینه دریافت کنید.

شرایط ثبت نام دولتی بدون کنکور

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه دولتی

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه دولتی قطعا از مباحث جذابی است که سوالات بسیار متنوعی درباره آن، برای کنکوری ها مطرح است. با افزایش میزان تاثیر سوابق تحصیلی در نتیجه نهایی قبولی داوطلبان کنکور، پذیرش در دانشگاه های مختلف کشور از جمله دانشگاه دولتی، در حال حرکت به سمت ثایر بیشتر سوابق تحصیلی است.

با حذف دروس عمومی از کنکور 1402 این مسئله شدت گرفته است و حالا می توان مشاهده کرد که بسیاری از دانشگاه های خوب کشور پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی را جر اولویت های خود قرار داده اند.

 

بیشتر بخوانید: حذف دروس عمومی از کنکور ۱۴۰۲

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه دولتی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه دولتی، شامل دو بازه زمانی می باشد. معمولا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه دولتی، در دو بازه ی مهر ماه و بهمن ماه صورت می گیرد و به عبارتی برای هر ترم در دانشگاه دولتی، پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی وجود دارد.

زمان ثبت نام دانشگاه دولتی بر اساس سوابق تحصیلی از سوی سازمان سنجش و در سامانه این سازمان اطلاع رسانی می شود. طبق آخرین اطلاعیه سازمان سنجش در این مورد، زمان ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی برای مهر ماه به شرح جدول زیر می باشد.

عنوانتاریخ
ثبت نام بدون کنکور دانشگاه دولتی ( مهر ماه)1401/5/18 تا 1401/5/24
اعلام اسامی پذیرفته شدگانهفته آخر شهریور 1401
ثبت نام نهایی در دانشگاه پذیرفته شدههفته اول مهرماه 1401

تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه دولتی

تمدید زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه دولتی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ (براساس سوابق تحصیلی)، در شهریور ماه صورت گرفته است. تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه دولتی، تا تاریخ 1401/6/6 توسط سازمان سنجش اعلام شده است.

در خصوص زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه دولتی، در بهمن ماه هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است. اما طبق روال سال های گذشته انتظار می رود، زمان ثبت نام در آذر ماه اعلام شود. به محض اعلام زمان ثبت نام دانشگاه دولتی، بر اساس سوابق تحصیلی در بهمن ماه، مقاله به روز رسانی خواهد شد.

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه دولتی

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه دولتی، شامل اطلاعات و جزئیات مربوط به ثبت نام و پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه دولتی، می باشد.

برای دانلود و دریافت دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه دولتی، که از سوی سازمان سنجش، منتشر شده است. می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه دولتی
دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه دولتی (پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی) ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/jxVW
نظرتان را بنویسید