مشاهده سوابق تحصیلی دانش آموزان از سایت سنجش sanjesh.org

مشاهده سوابق تحصیلی دانش آموزان از سایت سنجش sanjesh.org
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
از آنجایی که امتحانات نهایی دانش آموزان در خرداد ماه برگزار می شود سازمان سنجش بعد از برگزاری آزمون امکان تایید نمرات امتحانات نهایی را برای آن ها فراهم می کند . متقاضیان در این بازه زمانی باید به سایت sanjesh.org سوابق تحصیلی مراجعه و نمرات خود را مشاهده و تایید کنند .



سازمان سنجش به منظور مساعدت با دانش آموزانی که در زمان ثبت نام کنکور نسبت به دریافت کد سوابق تحصیلی اقدام کرده اند اما به دلیل برگزار نشدن امتحانات نهایی در آن زمان موفق به دیدن نمرات نهایی خود نشده اند امکانی را فراهم کرده تا بعد از برگزار شدن این امتحانات و کنکور ، نمرات خود را در سایت سازمان سنجش مشاهده و تایید کنند .

به این منظور وزارت آموزش و پرورش بعد از برگزاری کنکور ، نمرات دانش آموزان را به سازمان سنجش ارسال می کند و در این مرحله دانش آموزان کنکوری موظف اند برای تائید آن ها به سایت سنجش sanjesh.org بروند . در ادامه توضیحاتی پیرامون نحوه مشاهده سوابق تحصیلی دانش آموزان از سایت سنجش sanjesh.org ارائه شده است .



زمان مشاهده سوابق تحصیلی دانش آموزان در سایت سنجش
دانش آموزانی که در زمان ثبت نام تنها موفق به دریافت کد سوابق تحصیلی شده اند بعد از برگزاری امتحانات نهایی در خرداد ماه می توانند برای مشاهده نمرات خود به سایت سوابق تحصیلی sanjesh.org مراجعه کنند .

سازمان سنجش معمولا  بعد از برگزار شدن کنکور سراسری امکان تایید نمرات امتحانت نهایی را در سایت خود فراهم می کند از اینرو داوطلبان می توانند بعد از فعال شدن لینک سوابق تحصیلی دانش آموزان - وضعیت نمرات ارسالی از آموزش و پرورش به سایت سوابق تحصیلی sanjesh.org مراجعه کنند و نمرات ثبت شده خود را بررسی و تایید کنند و در صورت اشتباه بودن به آموزش و پرورش منطقه خود مراجعه کنند .



به محض فعال شدن لینک تایید نمرات امتحانات نهایی در سایت sanjesh.org سوابق تحصیلی در این بخش از مقاله اطلاع رسانی خواهد شد .








مراحل تایید سوابق تحصیلی دانش آموزان در سایت سنجش
مقاضیان به منظور تایید سوابق تحصیلی خود باید به سایت sanjesh.org  مراجعه کنند و با انتخاب گزینه سوابق تحصیلی دانش آموزان - وضعیت نمرات ارسالی از آموزش و پرورش ، وارد بخش مشاهده و تایید سوابق تحصیلی کنکور سراسری خود شوند .



 نحوه تایید نمرات در سایت سوابق تحصیلی sanjesh.org 

 مراجعه به سایت sanjesh.org 

  انتخاب گزینه تایید سوابق تحصیلی 

  ورود به صفحه تایید سوابق تحصیلی با یکی از سه روش موجود :

  شماره دانش آموزی +سال تولد 
   شماره دانش آموزی + نام + نام خانوادگی + شماره شناسنامه 
   شماره دانش آموزی + کد منطقه یا ناحیه اخذ مدرک دیپلم

بیشتر بخوانید: دریافت سوابق تحصیلی dipcode.medu.ir










راهنمای تصویری تایید سوابق تحصیلی سایت sanjesh.org
همانطور که گفته شد سازمان سنجش بعد از برگزار شدن کنکور امکان مشاهده و تایید نمرات نهایی دانش آموزان را در سایت خود فراهم می کند . به این منظور متقاضیان کنکور لازم است به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و تنها با وارد کردن کد دانش آموزی و اطلاعات فردی ، نمرات خود را مشاهده و تایید کنند .



 داوطلبان بعد از ورود به سایت سازمان سنجش و ورود به بخش تایید سوابق تحصیلی با سه روش می توانند سوابق خود را تایید کنند . سه روش موجود در تصویر زیر ارائه شده است .




بیشتر بخوانید: دریافت کد دانش آموزی با کد ملی

  در زیر نمونه ای از سوابق تحصیلی داوطلب نظام جدید را مشاهده می کنید .









به محض قرار گرفتن سوابق تحصیلی دانش آموزان در sanjesh.org سوابق تحصیلی ، لینک ورود به سامانه سوابق تحصیلی دانش آموزان در این بخش قرار می گیرد . 



در ادامه بخوانید: دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی







 مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا ، راهنمایی های لازم را در خصوص تایید سوابق تحصیلی در سایت sanjesh.org سوابق تحصیلی در اختیار داوطلبان قرار داده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا ، با شما در ارتباط هستند . همچنین در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد ، نحوه تایید سوابق تحصیلی در sanjesh.org سوابق تحصیلی خود می توانید از مشاوران باتجربه مرکز مشاوره هیوا کمک بگیرید .




سوالات متداول


1- چه داوطلبانی باید نسبت به تایید سوابث تحصیلی خود در سایت سازمان سنجش اقدام کنند ؟
داوطلبانی که موفق به تایید نمرات امتحانات نهایی خود در بهمن  ماه نشده اند ، باید نسبت به تایید سوابق خود در سایت sanjesh.org سوابق تحصیلی اقدام کنند .




2-  تایید سوابق تحصیلی در سایت sanjesh.org سوابق تحصیلی در چه زمانی صورت می گیرد ؟
معمولا زمان ینجش بعد از برگزار شدن کنکور ، امکان مشاهده و تایید نمرات امتحانات نهایی را در سایت خود فراهم می کند .




3- برای ورود به سایت sanjesh.org سوابق تحصیلی چه اطلاعاتی نیاز است ؟
طبق راهنمای تصویری موجود در مقاله اطلاعات فردی ، کد دانش آموزی مورد نیاز است .

منبع : مشاهده سوابق تحصیلی دانش آموزان از سایت سنجش sanjesh.org
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/P4N1
نظرتان را بنویسید