سایت حوزه علمیه خواهران - paziresh.whc.ir - ثبت نام و مشاهده نتایج

سایت حوزه علمیه خواهران - paziresh.whc.ir - ثبت نام و مشاهده نتایج
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

داوطلبانی که قصد شرکت در پذیرش سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ حوزه های علمیه خواهران را دارند، باید برای دانلود دفترچه راهنما و تکمیل فرآیند ثبت نام خود به سایت حوزه های علمیه خواهران مراجعه کنند. نتایج آزمون و پذیرش داوطلبان متقاضی فراخوان نیز از طریق همین سامانه اعلام می شود. 

 

 

مرکز مدیریت سنجش و پذیرش حوزه علمیه خواهران به عنوان ناظر و مجری فراخوان سال تحصیلی 1401 - 1402 حوزه های علیمه خواهران، وظیفه ثبت نام و برگزاری آزمون ورودی سال جاری را بر عهده دارد. متقاضیان می توانند طبق زمانبندی اعلام شده با مراجعه به سامانه ثبت نام برای تکمیل فرآیند نام نویسی خود اقدام کنند.

 

برای ورود مستقیم به سایت حوزه علمیه خواهران کلیک کنید.

 

 

 

برای ثبت نام در حوزه علمیه به سایت سنجش و پذیرش حوزه علمیه خواهران به نشانی paziresh.whc.ir مراجعه کنید.

 

داوطلبان باید دقت داشته باشند که برای دریافت دفترچه ثبت نام آزمون سال جاری، پرداخت هزینه ثبت نام آزمون، تکمیل فرآیند ثبت نام حوزه علمیه خواهران، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و مشاهده نتایج اولیه و نهایی خود باید به سایت پذیرش حوزه علمیه خواهران به نشانی paziresh.whc.ir مراجعه کنند.

لذا به منظور آشنایی داوطلبان با فرآیند ثبت نام و اعلام نتایج در سامانه پذیرش حوره علمیه خواهران، در ادامه این مقاله علاوه بر ارائه نحوه ورود به سامانه ثبت نام یا اعلام نتایج حوزه علمیه خواهران در سایت paziresh.whc.ir لینک ثبت نام و مشاهده نتایج آزمون ورودی سال ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ را نیز ارائه داده ایم.

 

سایت ثبت نام حوزه علمیه خواهران paziresh.whc.ir

 معمولا ثبت نام فراخوان جذب دانشجویان متقاضی تحصیل در سطوح باز پذیری و ورودی جدید سطح دو، سه و چهار مدارس علمیه بانوان، سالیانه یکبار از سوی مرکز مدیریت سنجش و پذیرش حوزه علمیه خواهران انجام می شود و لینک ثبت نام اینترنتی همزمان با آغاز مهلت نام نویسی در سایت سنجش و پذیرش حوزه های علمیه خواهران به نشانی paziresh.whc.ir فعال می شود.

 

هنوز اطلاعیه ای در خصوص زمان ثبت نام حوزه علمیه خواهران سال تحصیلی 1401 به منظور آگاهی داوطلبان منتشر نشده اما بر اساس اطلاعیه های سال قبل مبنی بر زمان ثبت نام این آزمون، پیش بینی می کنیم زمان ثبت نام در بهمن ماه آغاز شود، لذا لینک سامانه ثبت نام حوزه علمیه خواهران در سایت paziresh.whc.ir در این محدوده زمانی فعال خواهد بود.

 

 

هنوز زمان ثبت نام حوزه علمیه واحد خواهران آغاز نشده است. در صورت فعال شدن لینک ثبت نام در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 داوطلبان متقاضی ثبت نام حوزه علمیه خواهران در سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات ثبت نام و پذیرش فراخوان سال جاری مطلع شوند و سپس برای ثبت نام خود اقدام کنند.

یبشتر بخوانید: ثبت نام حوزه علمیه خواهران

 

 

نحوه ورود به سامانه حوزه علمیه خواهران paziresh.whc.ir

 داوطلبان واجد شرایط ثبت نام حوزه علمیه خواهران در سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ پس از ورود به سایت paziresh.whc.ir می بایست برای ثبت نام در آزمون سال جاری و یا مشاهده نتایج خود مراحلی را طی کرده و به صفحه شخصی خود در این سامانه، وارد شوند.

 

نحوه ورود به سایت ثبت نام حوزه علمیه خواهران :

 

1 - ورود به سایت پذیرش حوزه علمیه خواهران به نشانی paziresh.whc.ir

2 - دانلود و مطالعه دفترچه مقطع مورد نظر

3 - پرداخت هزینه ثبت نام و تهیه سریال

4 - تکمیل فرم های ثبت نام و بارگذاری مدارک

5 - تایید نهایی و دریافت کدرهگیری ثبت نام

 

راهنمای تصویری ورود به سایت ثبت نام حوزه علمیه خواهران سال تحصیلی 1401 :

 

جست و جوی عبارت " مرکز پذیرش و سنجش حوزه علمیه خواهران " و یا " paziresh.whc.ir " در کادر بالایی و یا میانی مرورگر

 

paziresh.whc.ir



 

انتخاب اولین گزینه نمایش داده شده تحت عنوان " مدیریت پذیرش حوزه های علمیه خواهران "

 

سایت paziresh.whc.ir

 

ورود به سایت و انتخاب گزینه ثبت نام مقطع ( عمومی، عالی، تخصصی و یا بازپذیری )

 

سامانه اعلام نتایج حوزه علمیه خواهران

 

ورود به سامانه ثبت نام مقطع مورد نظر، دانلود و مطالعه دفترچه ثبت نام و لیست مدارس

 

سایت ثبت نام حوزه علمیه خواهران

 

انتخاب گزینه " خرید کارت ثبت نام " به منظور پرداخت هزینه تعیین شده و دریافت شماره سریال نام نویسی

 

سامانه حوزه علمیه خواهران

 

بازگشت به صفحه اصلی ثبت نام و انتخاب گزینه ادامه " شروع فرآیند "

 

سایت پذیرش حوزه علمیه خواهران

 

ورود به سامانه ثبت نام با استفاده از سریال ثبت نام و تکمیل اطلاعات خواسته شده و بارگزاری مدارک

 

سامانه حوزه علمیه خواهران paziresh.whc.ir

 

 

این تصاویر مربوط به ثبت نام حوزه علمیه سال های گذشته می باشد، در صورت بروز تغییر در این مراحل، راهنمای تصویری این مقاله بروزرسانی خواهد شد. همچنین بعد از فعال شدن لینک ثبت نام حوزه علمیه واحد خواهران، در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 داوطلبان توصیه می شود پیش از اقدام به ثبت نام در پذیرش حوزه علمیه خواهران سال 1401 نخست دفترچه راهنمای سطح و مقطع مورد نظر را مطالعه کرده و سپس برای نام نویسی خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: دفترچه ثبت نام حوزه علمیه خواهران

 

 

 

 

 

سایت دریافت کارت ورود به جلسه حوزه علمیه خواهران paziresh.whc.ir

 داوطلبانی که در آزمون ورودی هر یک از سطوح حوزه علمیه خواهران سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ ثبت نام می کنند و قصد شرکت در امتحان کتبی را دارند، باید چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون ورودی سال جاری، کارت ورود به جلسه حوزه علمیه خواهران را از سامانه مربوطه دریافت کرده و در روز آزمون همراه خود داشته باشند.

 

همانطور که پیش از این نیز اشاره شده است، کارت ورود به جلسه حوزه علمیه خواهران به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز مدیریت سنجش و پذیرش حوزه علمیه خواهران به نشانی paziresh.whc.ir منتشر می شود. هنوز اطلاعیه ای مبنی بر زمان دریافت کارت آزمون منتشر نشده و در صورت اعلام زمان دریافت کارت، در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 

لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون حوزه علمیه خواهران 1401 - 1402 هنوز فعال نشده است.

 

داوطلبان می توانند برای دریافت اطلاعات درباره سامانه مدرس حوزه علمیه خواهران مقاله زیر را مطالعه نمایند.

بیشتر بخوانید: سامانه مدرس حوزه علمیه خواهران

 

 

 

 

سایت اعلام نتایج حوزه علمیه خواهران paziresh.whc.ir

 علاوه بر ثبت نام و انتشار کارت ورود به جلسه آزمون ورودی حوزه های علمیه خواهران سال 1401 نتایج اولیه و نهایی شرکت کنندگان این آزمون نیز به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز مدیریت سنجش و پذیرش حوزه علمیه خواهران اعلام می شود.

 

 داوطلبانی که در زمان برگزاری آزمون حوزه علمیه خواهران در جلسه آزمون حضور داشته اند، می توانند مدتی پس از برگزاری آزمون کتبی برای مشاهده نتایج اولیه و مدتی پس از برگزاری مصاحبه ها بریا اطلاع از نتایج نهایی خود وارد سایت اعلام نتایج حوزه علمیه خواهران به نشانی paziresh.whc.ir شوند.

 

 

نتایج اولیه حوزه علمیه خواهران معمولا در بازه زمانی تیر ماه و نتایج نهایی در بازه مرداد و شهریور اعلام می شود.

 

 به محض اعلام شدن نتایج و فعال شدن لینک سایت اعلام نتایج حوزه علمیه خواهران، لینک مشاهده اسامی قبولی در این مقاله فعال شده و در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون هیا استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد. همچنین پورتال طلبه نیز سایتی مخصوص است که امکانات ویژه و مختلفی را برای خواهران طلبه ارائه داده است.

 

اگر پس از مطالعه مقاله معرفی سایت ثبت نام و اعلام نتایج پذیرش حوزه علمیه خواهران به نشانی paziresh.whc.ir سوالی در خصوص نحوه ورود به این سامانه و یا ثبت نام حوزه علمیه خواهران دارید می توانید پاسخ سوال خود را از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا دریافت کنید.

 

داوطلبانی که قصد ثبت نام برای آزمون حوزه علمیه واحد برادران را دارند، برای آشنایی با سایت این حوزه ها می توانند، مقاله زیر را مطالعه نمایند.

در ادامه بخوانید: سایت حوزه علمیه برادران paziresh.ismc.ir

 



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام حوزه علمیه خواهران سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ به چه صورتی انجام می شود؟

✔️ ثبت نام حوزه علمیه خواهران معمولا به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز مدیریت سنجش و پذیرش حوزه علمیه خواهران انجام می شود که به محض آغاز ثبت نام لینک ورود به سامانه آزمون در این مقاله فعال می شود.



 

2- ✔️ چگونه می توان وارد سایت پذیرش حوزه علمیه خواهران شد؟

✔️ داوطلبان می توانند با ورود به سایت paziresh.whc.ir وارد سامانه ثبت نام این آزمون شوند که مراحل ورود به سامانه در این مقاله ارائه شده است.



 

3- ✔️ نتایج آزمون ورودی حوزه علمیه خواهران سال تحصیلی 1401 به چه صورتی اعلام می شود؟

✔️ همانطور که در این مقاله اشاره شده است نتایج آزمون ورودی حوزه علمیه خواهران به صورت اینترنتی اعلام خواهد شد.

منبع : سایت حوزه علمیه خواهران - paziresh.whc.ir - ثبت نام و مشاهده نتایج

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/8RB3
نظرتان را بنویسید