زمان ثبت نام در حوزه علمیه خواهران

زمان ثبت نام در حوزه علمیه خواهران
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

متقاضیان تحصیل در حوزه علمیه خواهران باید در مهلت مقرر شده برای تکمیل ثبت نام خود نسبت به شرکت در پذیرش سال جاری اقدام نمایند. هنوز اطلاعیه ای از مرکز سنجش حوزه های علمیه، درباره ثبت نام پذیرش حوزه علمیه خواهران سال تحصیلی 1401 - 1402 منتشر نشده است.

 

 

حوزه های علمیه خواهران هر ساله به منظور جذب داوطلبان علاقمند به تحصیل در مقاطع مختلف علوم دینی و حوزوی، فراخوانی را جهت جذب دانشجویان سال تحصیلی پیش رو منتشر می کند. داوطلبان می توانند با ثبت نام در فراخوان ثبت نام حوزه علمیه خواهران ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ و شرکت در آزمون، در صورت کسب نمره لازم وارد حوزه های علمیه خواهران شوند.

 

 

زمان ثبت نام حوزه علمیه خواهران 1401 - 1402 هنوز مشخص نشده است. در صورت اعلام زمان ثبت نام، در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

 

متقاضیان موظف هستند، طبق زمانبندی مشخص شده از سوی مرکز مدیریت سنجش و پذیرش حوزه علمیه خواهران برای نام نویسی در پذیرش سال جاری اقدام کنند. متقاضیان باید در مهلت تعیین شده تمامی مراحل ثبت نام اینترنتی از پرداخت هزینه تا تکمیل فرم ثبت نام و بارگذاری مدارک را انجام دهند.

لذا به منظور اطلاع رسانی به داوطلبان متقاضی شرکت در پذیرش سال جاری حوزه علمیه خواهران، در ادامه این مقاله جزئیات زمان آغاز ثبت نام حوزه علمیه خواهران سال تحصیلی 1401 و مهلت ارائه شده برای ثبت نام و تکمیل مدارک متقاضیان را ارائه داده ایم.

 

زمان ثبت نام حوزه علمیه خواهران ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

 همانطور که پیش از این نیز اشاره شده است، داوطلبان علاقمند و واجد شرایط ثبت نام حوزه علمیه خواهران برای سال تحصیلی 1401 می بایست، در زمان تعیین شده از سوی مرکز مدیریت سنجش حوزه های علمیه خواهران برای تکمیل ثبت نام در سایت حوزه علمیه خواهران خود اقدام کنند.

 

 هنوز اطلاعیه ای بر اساس زمان ثبت نام حوزه علیه خواهران 1401 - 1402 منتشر نشده است، اما بر اساس اطلاعیه های منتشر شده سال قبل، پیش بینی می کنیم زمان ثبت نام امسال نیز در بهمن ماه آغاز شود. زمان ثبت نام حوزه علمیه خواهران در مقطع تکمیلی نیز پیش بینی می شود در بهمن ماه 1401 آغاز شود.

 

 

زمان ثبت نام حوزه علمیه خواهران مقاطع تکمیلی هنوز مشخص نیست. به محض انتشار تاریخ دقیق در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 خاطر نشان می شود که به محض آغاز شدن ثبت نام حوزه علمیه خواهران 1401 و یا تمدید شدن مهلت نام نویسی فراخوان پذیرش سال جاری، علاوه بر این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.

 

داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام حوزه علمیه واحد خواهران به مقاله زیر مراجعه نمایند.

بیشتر بخوانید: ثبت نام حوزه علمیه خواهران

 

 

مهلت ثبت نام حوزه علمیه خواهران ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

 ثبت نام حوزه علمیه خواهران سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ مانند هر ساله به صورت اینترنتی در سایت حوزه علمیه خواهران انجام می شود و لذا لازم است ثبت نام داوطلبان به موقع و بدون تاخیر انجام شود، چرا که به محض اتمام مهلت تعیین شده ثبت نام، لینک پرداخت هزینه و نام نویسی پذیرش سال جاری برای متقاضیان غیر فعال می شود.

 

 هنوز اطلاعیه ای بر اساس مهلت ثبت نام حوزه علیه خواهران 1401 - 1402 منتشر نشده است، اما بر اساس اطلاعیه های منتشر شده سال قبل، پیش بینی می کنیم مهلت ثبت نام امسال نیز تا اردیبهشت ماه 1401 ادامه داشته باشد. همانطور که ذکر شد، این ثبت نام در سایت حوزه علمیه خواهران به نشانی paziresh.whc.ir قابل انجام است.

 

 لازم به ذکر است در صورت تمدید مهلت ثبت نام حوزه علمیه خواهران سال ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ علاوه بر این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد. داوطلبان می توانند در صورت تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر درباره دفترچه و شرایط ثبت نام در حوزه علمیه خواهران، به مقاله زیر مراجعه نمایند.

بیشتر بخوانید: دفترچه ثبت نام حوزه علمیه خواهران

 

 

 

 

 

مشاوره ثبت نام حوزه علمیه خواهران ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

 داوطلبانی که قصد ثبت نام در پذیرش سال جاری حوزه های علمیه خواهران را دارند، باید دقت داشته باشند که برای ثبت نام به موقع لازم است نخست مدارک و اطلاعات لازم برای ثبت نام حوزه علمیه خواهران ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ را آماده کرده و سپس وارد سایت ثبت نامی شوند و منتظر اعلام زمان برگزاری آزمون حوزه علمیه شوند.

 

 همچنین به داوطلبان ثبت نام این حوزه توصیه می شود، پیش از ثبت نام در فراخوان جذب دانشجویان حوزه علمیه خواهران سال تحصیلی 1401 نخست دفترچه ثبت نام حوزه علمیه خواهران مربوط به سطح مورد نظر خود را مطالعه کرده و پس از اطلاع از جزئیات پذیرش و کسب اطمینان از دارا بودن شرایط ثبت نام حوزه علمیه خواهران برای نام نویسی خود اقدام کنند.

 

اگر پس از مطالعه جزئیات زمان ثبت نام حوزه علمیه خواهران سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ سوالی در خصوص تاریخ یا نحوه ثبت نام پذیرش سال جاری دارید می توانید پاسخ سوالات و ابهامات خود را از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا دریافت کنید. داوطلبان می توانند برای دریافت اطلاعیه های مربوطه در سریعترین زمان ممکن، می توانند در کانال تلگرامی آزمون های استخدامی هیوا عضو شوند.

 

 خاطر نشان می شود که ثبت نام و پذیرش حوره های علمیه خواهران و برادران هر ساله به صورت مجزا انجام می شود اما معمولا زمان ثبت نام آنها یکسان است. داوطلبان متقاضی ثبت نام حوزه علمیه برادران 1401 - 1402 می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات پذیرش و ثبت نام این مراکز مطلع شوند.

در ادامه بخوانید: ثبت نام حوزه علمیه برادران

 

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام حوزه علمیه خواهران سال تحصیلی 1401 - 1402 چه زمانی آغاز می شود؟

✔️ ثبت نام حوزه علمیه خواهران معمولا در محدوده بهمن آغاز می شود که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود.



 

2- ✔️ آیا زمان ثبت نام حوزه علمیه خواهران تمدید می شود؟

✔️ معمولا هر ساله مهلت ثبت نام حوزه علمیه خواهران چند روزی تمدید می شود که به محض تعیین فرصت جدید در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود.



 

3- ✔️ داوطلبان برای ثبت نام حوزه علمیه خواهران سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ چقدر مهلت دارند؟

✔️ معمولا هر ساله مهلت ثبت نام حوزه علمیه خواهران به مدت 2 الی 3 ماه تعیین می شود که در این مقاله به طور دقیق اطلاع رسانی می شود.

منبع : زمان ثبت نام در حوزه علمیه خواهران

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/5O18
نظرتان را بنویسید