سامانه طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت tarhreg.behdasht.gov.ir

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
ثبت نام مشمولین طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت به صورت غیر حضوری و اینترنتی انجام می شود لذا کلیه فارغ التحصیلان دانشگاه های سراسری و آزاد که مشمول طرح پزشکی و پیراپزشکی 99 می شوند می بایست جهت ثبت نام و همچنین اعلام نتایج طرح وزارت بهداشت به سامانه توزیع نیروی انسانی به آدرس tarhreg.behdasht.gov.ir مراجعه نمایند . 




داوطلبانی که دارای مدرک تحصیلی پزشکی و پیراپزشکی وزارت بهداشت هستند می بایست پس از فراغت از تحصیل در مناطقی که توسط وزارت بهداشت مشخص می شود خدمت کنند . برای مشخص شدن محل و طول مدت خدمت باید در سامانه تأمین و توزیع نیروی انسانی ثبت نام نموده و سپس منتظر دریافت نتیجه از همان سایت باشند .

داوطلبان مشمول طرح خدمت نیروی انسانی 99 باید کلیه اطلاعات مربوط به مراحل ثبت نام ، لیست رشته ها ، شرایط عمومی و اختصاصی ، نحوه نام نویسی و تعیین محل خدمت را با مراجعه به سامانه نیروی انسانی tarhreg.behdasht.gov.ir کسب کنند . به دلیل وجود سوالات مختلف داوطلبان از این روند و پیچیده بودن این مراحل در ادامه مطلب می خواهیم به بررسی سایت ثبت نام و اعلام نتایج تأمین و توزیع نیروی انسانی وزارت بهداشت 99 بپردازیم .



سایت ثبت نام طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت 99
داوطلبان جهت ثبت نام طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت 99 می بایست به سایت tarhreg.behdasht.gov.ir مراجعه کرده و با توجه به دستور العمل داده شده اطلاعات شخصی خود را ثبت و مدارک لازم را ارسال کنند . زمان ثبت نام طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت برای مشمولین پزشک و دندانپزشک هر دو ماه یکبار و بر اساس برنامه زمانی صورت می گیرد اما زمان ثبت نام سایر رشته های دارای طرح اجباری 3 ماه پس از فراغت از تحصیل است .



مشمولان طرح خدمت پزشکی و پیراپزشکی پیش از ثبت نام می بایست با دانشگاه محل تحصیل خود تسویه کرده و از وجود اطلاعات فارغ التحصیلی خود در سامانه وزارت بهداشت اطمینان حاصل کنند . پس از ثبت نام یک کد رهگیری به متقاضی داده می شود که باید آن را برای دریافت نتیجه نزد خود نگه دارد .

داوطلبان مشمول اجرای طرح خدمت پزشکی و پیراپزشکی می توانند با عضویت در کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرامی کارشناسی ارشد هیوا از اطلاعیه های مربوط به طرح نیروی انسانی وزات بهداشت 99 آگاه شوند .



بیشتر بخوانید: ثبت نام طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت









سایت اعلام نتایج طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت 99
متقاضیان پس از تعیین محل خدمت در نوبت بکارگیری طرح قرار می گیرند . پس از رسیدن نوبت متقاضی ، نتیجه محل خدمت برای داوطلب تعیین و با پیامک اطلاع رسانی می شود . داوطلبان نیز می بایست به سایت tarhreg.behdasht.gov.ir مراجعه کرده و در قسمت پیگیری وضعیت موافقت خود با محل بکارگیری و تعهدات مشخص شده را اعلام کنند . داوطلبان برای ورود به سامانه پیگیری وضعیت و مشاهده نتایج می توانند از لینک زیر استفاده نمایند .



 سایت پیگیری و مشاهده وضعیت مشمولان دارای طرح خدمت نیروی انسانی وزارت بهداشت



دانشگاه های محل خدمت پس از بررسی و تأیید اطلاعات مشمولان طرح نیروی انسانی 99 ، معرفی نامه متقاضی از را صادر و تصویر آن را در قسمت وضعیت پیگیری در سامانه قرار می دهند . داوطلبان ظرف مدت یک هفته می بایست با پرینت معرفی نامه خود به محل قبولی مراجعه و شروع به کار نماید .



کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی هیوا با داشتن افراد متخصص پاسخگوی هرگونه سوال شما درباره طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت 99 از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا می باشند .












سوالات متداول


1- ثبت نام طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت در چه سایتی انجام می شود ؟
 مشمولان طرح خدمت پزشکی می بایست به سایت تأمین و توزیع نیروی انسانی وزارت بهداشت که لینک آن در مقاله موجود است مراجعه نمایند .




2- مراحل ثبت نام طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت به چه صورت است ؟
داوطلبان طرح خدمت پس از مراجعه به سایت نیروی انسانی وزارت بهداشت که آدرس آن در مقاله موجود است ، می توانند فرآیند ثبت نام ، تعیین محل خدمت و ارسال مدارک خود را کامل کنند .




3- نتایج طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت 99 چگونه اعلام می شود ؟
اعلام نتایج طرح خدمت نیروی انسانی مدتی پس از ثبت نام در قسمت وضعیت پیگیری سامانه قرار گرفته و از طریق پیامک به اطلاع داوطلبان می رسد .

منبع : سامانه طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت tarhreg.behdasht.gov.ir
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/8ZPW
نظرتان را بنویسید