زمان اعلام نتایج کنکور سراسری دانشگاه آزاد

زمان اعلام نتایج کنکور سراسری دانشگاه آزاد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
آن دسته از داوطلبانی که با تکمیل فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 ، آمادگی خود را برای تحصیل در این دانشگاه اعلام کرده اند ، نتایج خود را به صورت اینترنتی مشاهده خواهند کرد . متقاضیان برای مشاهده جواب باید در بازه زمانی مشخص ، به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد  مراجعه کرده و پس از وارد کردن اطلاعات درخواستی ، از نتیجه اکتسابی مطلع شوند .




انتخاب رشته دانشگاه آزاد به صورت مجزا و از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می شود بنابراین کلیه داوطلبانی که فرم انتخاب رشته این دانشگاه را تکمیل کرده اند باید منتظر اطلاعیه های اعلام نتایج انتخاب رشته این دانشگاه باشند تا از وضعیت قبولی یا عدم قبولی خود مطلع شوند .

در زمان اعلام نتایج ، رشته محل قبولی پذیرفته شدگان مشخص شده و این داوطلبان می توانند مطابق دستور العمل های سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد ، نسبت به ثبت نام و ادامه تحصیل اقدام نمایند . با توجه به فاصله کوتاهی که از زمان اعلام نتایج تا زمان ثبت نام وجود دارد به نگارش این مقاله پرداخته ایم تا داوطلبان را در جریان اخبار و اطلاعیه های مرتبط با زمان اعلام نتیجه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 قرار دهیم . 



زمان اعلام نتایج دانشگاه آزاد 99
به دنبال برگزاری مرحله انتخاب رشته دانشگاه آزاد ، فرم انتخاب رشته داوطلبان مورد بررسی قرار گرفته و وضعیت آن ها در قالب کارنامه ای منتشر خواهد شد . متقاضیان ضمن اطلاع از زمان اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 ، باید به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org مراجعه کرده و از وضعیت قبولی یا عدم قبولی خود مطلع شوند . 

در حال حاضر تاریخ دقیق اعلام نتایج دانشگاه آزاد 99 مشخص نشده ، به داوطلبان توصیه می شود با عضویت در کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا ، از زمان انتشار نتایج انتخاب رشته این دانشگاه مطلع شوند .



به محض مشخص شدن زمان اعلام نتایج دانشگاه آزاد 99 ، مقاله به روز رسانی می شود .

بیشتر بخوانید:اعلام نتایج دانشگاه آزاد










 در صورتی که در هر مرحله ای از کنکور سراسری ، دچار سوال یا ابهامی شدید یا برای مشاهده نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 دچار مشکل شدید ، می توانید با مشاوران سامانه مشاوره تحصیلی هیوا از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی در ارتباط باشید تا در اسرع وقت جواب مناسبی به سوالات و ابهامات شما داده شود .












سوالات متداول


1- نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد به چه صورت منتشر می شود ؟
 به صورت اینترنتی منتشر می شود که البته در این مقاله راهنمای اعلام نتایج دانشگاه آزاد قرار داده شده است .




2- برای مشاهده نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد چه اطلاعاتی مورد نیاز است ؟
 کد ملی و کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد که البته برای مشاهده راهنمای اعلام نتایج می توانید به مقاله مراجعه نمایید .




3- نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد چه زمانی منتشر می شود ؟
زمان اعلام نتایج دانشگاه آزاد ، هنوز مشخص نشده است به محض مشخص شدن زمان دقیق آن ، این مقاله به روز رسانی خواهد شد .

منبع : زمان اعلام نتایج کنکور سراسری دانشگاه آزاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/7ZNO
نظرتان را بنویسید