زمان اعلام نتایج کنکور

زمان اعلام نتایج کنکور
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
هر سال داوطلبان کنکور سراسری ، نتایج آزمون را در دو مرحله اعلام نتایج اولیه و اعلام نتایج انتخاب رشته و در بازه های زمانی مختلف دریافت می کنند . امسال با توجه به تعویق کنکور 99 ، زمان انتشار نتایج اولیه احتمالا در شهریور ماه و نتایج نهایی در مهر ماه خواهد بود .




کنکور سراسری برای دو گروه داوطلبان نظام جدید ( 6 - 3- 3 ) و نظام قدیم در 5 گروه آزمایشی علوم انسانی ، تجربی ، ریاضی ، هنر و زبان برگزار می شود . نتایج این آزمون برای هر دو گروه در دو مرحله مختلف نتایج اولیه و نتایج نهایی منتشر خواهد شد .

با توجه به انتشار دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری ، توسط سازمان سنجش ، بسیاری از داوطلبان ، قبل از اعلام نتایج کنکور سراسری به محاسبه درصد دروس امتحانی خود پرداخته و با تخمین رتبه کنکور سراسری تا حدودی از شانس قبولی خود با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری مطلع شده اند .

در مرحله اول کارنامه ای حاوی اطلاعات ثبت نامی ، درصد دروس امتحانی و رتبه و تراز اکتسابی داوطلب صادر شده و هر داوطلب پس از بررسی کارنامه کنکور سراسری خود وارد مرحله دوم که مرحله سرنوشت ساز انتخاب رشته کنکور سراسری است می شوند .

در این مرحبه داوطلبان شاهد اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری خواهند بود که بر اساس آن نتیجه انتخاب رشته و محل قبولی متقاضی مشخص خواهد شد . با توجه به اهمیت اطلاع از زمان های اعلام نتایج هر یک از مراحل مذکور در ادامه این مقاله به بررسی  زمان اعلام نتایج کنکور 99 پرداخته شده است .



زمان اعلام نتایج اولیه کنکور 99
هر سال کارنامه اولیه کنکور سراسری در بازه زمانی مرداد ماه منتشر می شد اما امسال با توجه به تعویق برگزاری کنکور سراسری 99 ، احتمالا نتایج در شهریور ماه منتشر می شود . با توجه به اینکه اطلاعیه ای در خصوص زمان اعلام نتایج اولیه کنکور 99 منتشر نشده به داوطلبان توصیه می کنیم برای اطلاع از زمان این نتایج عضو کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا باشند .



به محض مشخص شدن زمان اعلام نتایج اولیه کنکور 99 این مقاله به روز رسانی شده و لینک ورود به صفحه نتایج در این مقاله قرار می گیرد .

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج اولیه کنکور










زمان اعلام نتایج نهایی کنکور 99
پس از پایان مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری ، داوطلبان منتظر مرحله اعلام نتایج نهایی این ماراتن هستند تا از نتیجه قبولی یا عدم قبولی خود در کد رشته محل های انتخابی مطلع شوند . سازمان سنجش بعد از بررسی فرم انتخاب رشته داوطلبان نتایج این آزمون را در سایت خود منتشر می کند .

بر اساس آخرین اخبار منتشر شده ، نتایج نهایی کنکور سراسری 99 در اوخر مهر اعلام خواهد شد . با توجه به اینکه تاریخ دقیقی برای انتشار نتیجه این آزمون منتشر نشده به داوطلبان توصیه می کنیم برای اطلاع از تاریخ دقیق اعلام نتیجه نهایی کنکور 99 عضو کانال تلگرام مشاوره کنکور سراسری هیوا یا صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا باشند . 



به محض مشخص شدن زمان اعلام نتایج نهایی کنکور 99 این مقاله به روز رسانی شده و لینک ورود به صفحه نتایج در این مقاله قرار می گیرد .

در ادامه بخوانید: اعلام نتایج نهایی کنکور



 داوطلبان در صورت داشتن هر گونه سوال در خصوص زمان اعلام نتایج کنکور 99 می توانند با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا در ارتباط باشند .












سوالات متداول


1- نتایج اولیه کنکور چه زمانی اعلام می شود ؟
 نتایج اولیه کنکور برای کلیه دانشگاه های سراسری و آزاد احتمالا در شهریور ماه منتشر می شود که به محض اعلام تاریخ دقیق ، این مقاله به روز رسانی می شود .




2- نتایج نهایی کنکور سراسری چه زمانی منتشر می شود ؟
نتایج نهایی کنکور احتمالا در مهر ماه منتشر می شود که به محض اعلام تاریخ دقیق ، این مقاله به روز رسانی می شود .




3- نتایج کنکور به چه صورت منتشر می شود ؟
به صورت اینترنتی منتشر می شود که البته در این مقاله راهنمای اعلام نتایج کنکور قرار داده شده است .

منبع : زمان اعلام نتایج کنکور
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/61Lz
نظرتان را بنویسید