سامانه پادا pada.medu.ir

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
سامانه کارنامه و پرونده الکترونیکی دانش آموزان پادا به آدرس pada.medu.ir به منظور دسترسی راحت تر به اطلاعات دانش آموزان و دریافت کارنامه تحصیلی توسط دانش آموزان ایجاد شده است. این سامانه از طریق ارائه نام کاربری و رمزعبور موجود در سامانه سیدا برای دانش آموزان قابل دسترسی خواهد بود.




دسترسی غیرحضوری به اطلاعات و منابع آموزشی و تحصیلی امری است که در روز های اخیر برای بسیاری از افراد و جوامع قابل اهمیت شده است. استفاده از خدمات آموزشی غیر حضوری علاوه بر این که در شرایط کنونی شیوع بیماری کرونا موجب حفظ سلامتی افراد می شود، این امکان را نیز برای مسئولین مدارس و دانش آموزان فراهم می کند که در کمترین زمان و با صرف هزینه های کمتر به این خدمات آموزشی دسترسی پیدا کنند.

سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان پادا به نشانی pada.medu.ir نیز از جمله خدماتی است که توسط آموزش و پرورش کشور برای دانش آموزان اجرا شده است. دانش آموزان تمامی پایه های تحصیلی با مراجعه به سامانه pada و ارائه اطلاعات خواسته شده می توانند کارنامه تحصیلی و حتی پروند دوره تحصیل خود را به صورت الکترونیکی دریافت کرده و در صورت تمایل نسخه پرینت شده آن ها را نیز دریافت نمایند.

مراجعه به سامانه پادا از طریق اطلاعات ثبت شده دانش آموزان در سایت سیدا امکان پذیر می باشد، چرا که رمز عبور و نام کاربری خواسته شده برای ورود به این سامانه باید از طریق سایت سیدا برای دانش آموزان صادر شود.

با توجه به این که ممکن است بسیاری از دانش آموزان از خدمات و گزینه های مختلف سامانه pada.medu.ir اطلاعی نداشته باشند، در ادامه این مقاله جزئیات و راهنمایی های مربوط به سایت پادا را بررسی کرده و به شرح هر یک از موارد آن ها می پردازیم.





معرفی سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان ( پادا ) pada.medu.ir
سامانه دانش آموزی پادا سامانه ای است که دانش آموزان می توانند با مراجعه به آن بدون نیاز به حضور در مدرسه یا انجام خدمات حضوری، کارنامه تحصیلی خود را به صورت کارنامه انلاین و غیر حضوری دریافت نمایند.

علاوه بر این موضوع دریافت پرونده تحصیلی دانش آموزان به صورت الکترونیکی از دیگر مزایای ایجاد شده در سایت pada.medu.ir می باشد. دانش آموزان با رفتن به قسمت اطلاعات و سوابق تحصیلی در سایت پادا می توانند پرونده و سوابق آموزشی خود را به صورت آنلاین دریافت نمایند.



توجه داشته باشید که به دلیل عدم نمایش نمرات اعشاری کارنامه دانش آموزان در سامانه سیدا، نمراتی مانند 12/5، 19/5 و سایر نمرات مشابه بهتر است تا به روز رسانی سامانه سیدا و رفع مشکل ذکر شده از انجام عملیات فارغ التحصیلی خودداری کنید.



دسترسی به اطلاعات و کارنامه دانش آموزان در سایت سیدا از طریق نام کاربری و رمز عبور موجود در این سامانه امکان پذیر می باشد، لذا بهتر است مدیران مدارس قبل از ارسال اطلاعات ذکر شده از طریق برنامه شاد، نسبت به اطلاعات و نمرات ثبت شده دانش آموزان در سامانه سیدا اطمینان حاصل فرمایند.



بیشتر بخوانید: ثبت نمرات در سامانه سیدا





نحوه دریافت کارنامه دانش آموزان از pada.medu.ir
نمرات درج شده در کارنامه تحصیلی دانش آموزان داری اهمیت بسیار زیادی برای آن ها و خانواده هایشان می باشد. دانش آموزان از طریق نتایج ارزشیابی های خود که در کارنامه دانش آموزی درج می شوند از میزان پیشرفت و یا ضعف خود در طول تحصیل و آموزش خود مطلع می گردند.

کارنامه دانش آموزان معمولا پس از اتمام امتحانات پایان دوره و میان دوره منتشر شده و در دسترس دانش آموزان قرار می گیرد. با توجه به این که در حال حاضر دسترسی به این نمرات به صورت غیر حضوری و از طریق سایت pada برای دانش آموزان امکان پذیر است، لذا در ادامه این مقاله به بررسی نحوه دریافت کارنامه از سایت pada.medu.ir را به صورت راهنمای تصویری برای دانش آموزان ارائه می نماییم.



راهنمای تصویری نحوه دریافت کارنامه از سایت pada.medu.ir





ابتدا آدرس سایت pada.medu.ir را جهت جستجو در مرورگر وارد کنید.







در صفحه بازشده نام کاربری و رمز عبور دریافتی خود از مدیر مدرسه را در محل های خواسته شده وارد کرده و روی گزینه ورود کاربران کلیک کنید.







در نهایت با انتخاب گزینه کارنامه می توانید کارنامه تحصیلی خود را مشاهد نمایید.







همچنین در صورت تمایل با انتخاب گزینه پرینت در سمت چپ کارنامه دانش آموزی امکان چاپ نسخه دستی کارنامه برای شما فراهم خواهد شد.





لازم به ذکر است که دسترسی های مربوط به سامانه پادا در حال حاضر برای دانش آموزان فعال بوده و امکان دریافت کارنامه برای آن ها وجود دارد.



دانش آموزانی که نمی توانند کارنامه خود را از سایت پادا دریافت کنند و یا به این سامانه دسترسی ندارند، می توانند به سامانه همگام مدارس مراجعه کرده و نسخه آنلاین کارنامه خود را از این سامانه دریافت نمایند.



بیشتر بخوانید: دریافت کارنامه از سایت همگام









دریافت پرونده الکترونیکی دانش آموزان از سایت پادا pada.medu.ir
مزیت اصلی سامانه دانش آموزی pada دریافت پرونده الکترونیکی دانش آموزان به صورت آنلاین و غیرحضوری می باشد. دانش آموزانی که قصد فارغ التحصیلی و یا انتقال به مدرسه دیگری را دارند می توانند با مراجه به سایت پادا نسخه الکترونیکی پرونده تحصیلی خود را دریافت نمایند.

در حال حاضر امکان ثبت نمرات اعشاری دانش آموزان در سایت سیدا برای معلمان مدارس فراهم نبوده و ممکن است برخی از اطلاعات درای نقص و کمبود باشند، بنابراین همان طور که در مطالب قبل نیز مطرح شد، بهتر است نسبت به دریافت پرونده الکترونیکی خود کمی دیرتر اقدام نمایید تا مشکلات ذکر شده در سامانه سیدا برطرف گردد.



لازم به ذکر است که با توجه به این که اطلاعات تحصیلی دانش آموزان در سایت سیدا ثبت و ذخیره سازی شده و در سامانه پادا در اختیار دانش آموزان قرا می گیرد، لذا به محض به روز شدن سایت دانش آموزی سیدا و رفع نقایص آن، راهنمای تصویری نحوه دریافت پرونده الکترونیکی دانش آموزان از سایت pada.medu.ir در این قسمت ارائه خواهد شد.



در ادامه بخوانید: ورود به سایت همگام با گوشی







در صورت داشتن هر گونه سوال درباره سامانه پادا pada.medu.ir می توانید از طریق خدمات تلفنی مشاوره تحصیلی هیوا با کارشناسان با تجربه ما ارتباط برقرار کنید . در ضمن توصیه می شود برای دریافت به موقع اخبار و اطلاعیه های مدارس مختلف در کانال تلگرام مدارس عضو شده و یا صفحه اینستاگرام مدارس هیوا را دنبال نمایید.




سوالات متداول


1- سامانه پانا چه سامانه ای است؟
سایت پانا سامانه دریافت پرونده الکترونیکی و کارنامه دانش آموزان است که جزئیات آن در این مقاله ذکر شده است.




2- نحوه دریافت کارنامه آنلاین از سامانه pana به چه صورتی است؟
دانش آموزان با درج نام کاربری و رمز عبور خود در صفحه ابتدایی سایت پادا می توانند وارد سامانه شده و کارنامه خود را مشاهده نمایند که راهنمای تصویری آن در این مقاله ارائه شده است.




3- آدرس سایت پانا چیست؟
نشانی الکترونیکی سامانه پانا طبق مطالب ذکر شده در این مقاله pana.medu.ir می باشد.

منبع : سامانه پادا pada.medu.ir
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/4NKn
نظرتان را بنویسید