کد رشته های دانشگاه آزاد 1400

کد رشته های دانشگاه آزاد 1400
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
کد رشته محل های دانشگاه آزاد 1400 شامل رشته های با کنکور و بدون کنکور می شود و توسط سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. البته لیست این رشته ها به صورت مجزا از یکدیگر و توسط دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد با کنکور و بدون کنکور منتشر می شود.




بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور، داوطلبانی که مجاز به انتخاب کد رشته محل های دانشگاه آزاد شدند، مشخص می شود. این داوطلبان می توانند نسبت به انتخاب رشته محل های مورد علاقه خود اقدام نمایند.

از آن جا که هر واحد دانشگاهی با توجه به ظرفیت و امکانات موجود، دانشجو پذیرش می کند، داوطلبان در وهله اول باید لیست کد رشته محل های دانشگاه آزاد را بررسی نمایند. مطالعه این لیست متقاضیان را با دانشگاه های پذیرنده هر رشته آشنا کرده و امکان تصمیم گیری درست در نحوه اولویت بندی انتخاب ها را فراهم می کند.

البته از سال گذشته لیست کد رشته محل های 4 رشته پرشکی، دندانپرشکی، داروسازی و دامپرشکی دانشگاه آزاد در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری منتشر می شود و انتخاب رشته سایر کد رشته محل های علوم پزشکی (پیراپزشکی) و رشته های با کنکور سایر گروه های آزمایشی دانشگاه آزاد توسط سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام می شود.

از آنجایی که بسیاری از داوطلبان به امید قبولی در رشته مورد علاقه خود در کنکور سراسری یا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد شرکت می کنند بنابراین اهمیت اطلاع از کد رشته محل های دانشگاه آزاد دو چندان می شود. به همین جهت به منظور دسترسی راحت داوطلبان به این کد رشته محل ها، در ادامه مقاله لیست کد رشته محل های با کنکور و بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 ارائه شده است .



لیست کد رشته محل های دکتری عمومی دانشگاه آزاد 1400
در کنکور سال گذشته، انتخاب رشته 4 رشته پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی دانشگاه آزاد به صورت جداگانه از سایر کد رشته محل های این دانشگاه و همزمان با انتخاب رشته کنکور سراسری در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام شد. هنوز اطلاعیه ای در خصوص نحوه انتخاب رشته کنکور 1400 اطلاع رسانی نشده است اما پیش بینی می شود امسال نیز انتخاب رشته طبق روال سال گذشته صورت گیرد.



بر این اساس لیست کد رشته محل های گروه پزشکی (پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی) در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری قابل مشاهده بوده و داوطلبانی که قصد دریافت این کد رشته محل ها را دارند باید مستقیما به دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی مراجعه کنند. سایر لیست رشته های دانشگاه آزاد در دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد قرار می گیرد.





به محض انتشار لیست کد رشته محل های دکتری عمومی دانشگاه آزاد 1400، کد رشته محل ها در این مقاله قرار داده می شود.



لیست کد رشته محل های دکتری عمومی دانشگاه آزاد 1400

نویسنده: سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد
حجم:900KB
منبع: سایت سنجش
دانلود فایل



حتما بخوانید: انتخاب رشته پزشکی دانشگاه آزاد






لیست کد رشته محل های با کنکور غیر پزشکی دانشگاه آزاد 1400
 لیست کد رشته محل های با کنکور دانشگاه آزاد به غیر از 4 رشته پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی در دفترچه ای تحت عنوان دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد منتشر می شود. لینک دانلود این دفترچه همزمان با آغاز فرایند انتخاب رشته بر روی سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد قرار می گیرد.



متقاضیانی که مجاز به انتخاب رشته دانشگاه شده و در انتهای کارنامه اولیه خود کد دسترسی به دانشگاه ازاد را دارند، باید در مهلت انتخاب رشته این دانشگاه که توسط مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام می شود به سایت azmoon.org مراجعه کرده، دفترچه انتخاب رشته مذکور را دانلود و کد رشته محل های با کنکور دانشگاه آزاد را مطالعه نمایند.



لازم به ذکر است که لیست کد رشته محل های دانشگاه آزاد 1400 در 5 گروه آزمایشی (تجربی، ریاضی، انسانی، هنر و زبان) و در قالب یک دفترچه در اختیار متقاضیان قرار می گیرد و دفترچه جداگانه ای برای هر کدام منتشر نمی شود.





به محض انتشار لیست کد رشته محل های با کنکور غیر پزشکی دانشگاه آزاد 1400، کد رشته محل ها در این مقاله قرار داده می شود.



لیست کد رشته محل های با کنکور غیر پزشکی دانشگاه آزاد 1400

نویسنده: سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد
حجم:2.50MB
منبع: سایت دانشگاه آزاد
دانلود فایل



بیشتر بخوانید: انتخاب رشته دانشگاه آزاد










لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400
دانشگاه آزاد هر سال در دو بازه زمانی مهر و بهمن ماه اقدام به جذب دانشجو در مقاطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته بدون برگزاری آزمون می کند و معیار و ملاک پذیرش معدل مقطع قبلی داوطلبان می باشد.



آن دسته از داوطلبانی که علاقمند به تحصیل در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد هستند، می توانند در یکی از بازه های زمانی مذکور به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد رجوع کرده و در رشته و مقطع تحصیلی مورد علاقه خود ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را انجام دهند.



تحصیل در هر یک از مقاطع بدون کنکور دانشگاه آزاد دارای شرایط و ضوابط خاصی است که توصیه می شود حتما قبل از انتخاب رشته و پرداخت هزینه، دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را که در جدول زیر قرار داده شده است، مطالعه نمایید.





به محض انتشار لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400، کد رشته محل ها در این مقاله قرار داده می شود.



لینک دانلود لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 لینک دانلود لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400
 رشته های بدون کنکور کارشناسی پیوسته مهر 99 متعاقبا اعلام می شود
رشته های بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته مهر 99 دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد مهر 1400
دفترچه رشته های بدون کنکور کاردانی پیوسته مهر 99 متعاقبا اعلام می شود
رشته های ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته مهر 99 متعاقبا اعلام می شود


بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد








کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا در هیک از مراحل انتخاب رشته کنکور سراسری و دانشگاه آزاد داوطلبان را راهنمایی نمایند، از جمله این راهنمایی ها ارائه لیست کد رشته محل های دانشگاه آزاد 1400 به همراه دانشگاه های پذیرنده رشته مورد نظر داوطلبان، بررسی و تحلیل کارنامه داوطلب به همراه شانس قبولی وی در رشته محل ها اشاره کرد. برای ارتباط با مشاوران این مرکز می توانید از سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده نمایید. همچنین پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا باشید تا از تمامی اخبار مربوط به کنکور 1400 مطلع شوید.



در ادامه بخوانید: قبولی ذخیره دانشگاه آزاد چیست



سوالات متداول


1- لیست رشته های پزشکی دانشگاه آزاد به چه صورت منتشر می شود ؟
به صورت اینترنتی در دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی منتشر می شود که البته در این مقاله لینک دسترسی به این کد رشته محل ها قرار داده شده است .




2- آیا کد رشته محل های با کنکور دانشگاه آزاد در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری قرار دارند ؟
خیر - لیست این کد رشته محل ها به صورت مجزا و در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری منتشر می شوند که به منظور دسترسی راحت داوطلبان ، لینک دانلود این دفترچه در متن مقاله ارائه شده است .




3- لیست کد رشته محل های بدون کنکور دانشگاه آزاد در چه مقاطعی ارائه می شود ؟
در 4 مقطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته منتشر می شود که البته در این مقاله لیست دسترسی به این کد رشته محل ها ارائه شده است .

منبع : کد رشته های دانشگاه آزاد 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/KJVn
نظرتان را بنویسید