سامانه اعتبار من

سامانه اعتبار من
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvalaw

سامانه اعتبار من mycredit.ir، با هدف ارائه خدمات اعتبارسنجی مالی، راه اندازی شده است. امکان اعتبارسنجی بانکی آنلاین، از جمله امکانات این سامانه می باشد. اعتبارسنجی بانکی ازطریق استعلام بانکی با کد ملی، نیازمند پرداخت 10 هزار تومان، وارد کردن کد ملی و همراه منطبق با آن می باشد.

 

 

استفاده از تسهیلات بانکی، نظیر انواع وام ها، قرض گرفتن پول، استفاده از خدمات سایر شرکت ها و افراد، به صورت اقساطی و سایر مواردی از این دست، از جمله روش هایی است که اشخاص حقیقی و حقوقی، استفاده می کنند تا بتوانند، کسب و کار خود را، راه اندازی یا مدیریت نمایند. در تمامی این موارد، اطلاع از اعتبار مالی و خوش حسابی شخصی که از خدمات و تسهیلات استفاده می نماید، نقش بسیار مهمی در امکان ارائه خدمات و تسهیلات، به او خواهد داشت. 

از این رو، ارائه دهنده تسهیلات، نظیر بانک ها یا کسانی که خدمات خود را به صورت اقساطی ارائه می کنند، نیاز دارند تا پیش از ارائه هرگونه تسهیلات و خدمات، شخص متقاضی را اعتبارسنجی نمایند تا به نوعی، از بازگشت تسهیلات ارائه شده، مطمئن شوند. اعتبارسنجی، مفهومی علمی است که بر پایه دانش بانکداری و علم آمار، بنا شده است و ضروری است تا در خصوص تمامی متقاضیان تسهیلات و خدمات اقساطی، از طریق سامانه اعتبار من mycredit.ir صورت گیرد. 

به همین جهت، در این مقاله، قصد داریم به معرفی سامانه اعتبار من mycredit.ir بپردازیم و امکانات آن را توضیح دهیم؛ سپس، اعتبارسنجی بانکی آنلاین را توضیح داده و هزینه و نحوه پرداخت آن، پس از ورود به سایت استعلام اعتبارسنجی بانکی با کد ملی را بگوییم. چنانچه پیرامون این موضوع، سوالاتی دارید، با ما همراه باشید.

 

برای ورود به سامانه اعتبار من کلیک کنید.

 

سامانه اعتبار من mycredit.ir

 

 

کاربران برای ورود به سامانه اعتبار من، باید به آدرس mycredit.ir مراجعه کنند.



 

معرفی سامانه اعتبار من mycredit.ir

همانگونه که در مقدمه گفتیم، قرض گرفتن، دریافت وام و تسهیلات بانکی یا دریافت خدمات، به صورت اقساطی، راه هایی است که هر شخص حقیقی و حقوقی، جهت پیش برد اهداف شغلی و مالی خود استفاده می کند. بازپرداخت به موقع اقساط، خوش حسابی و سابقه فرد در این خصوص، نقش و تاثیر بسیار مهمی، در امکان دریافت خدمات و تسهیلات برای او خواهد داشت و از همین رو، فرد باید بتواند مدرکی، دال بر خوش حسابی و اعتبار خود ارائه دهد. 

از طرفی، ارائه دهندگان خدمات و تسهیلات نیز نیاز دارند تا به نوعی از تضمین بازپرداخت به موقع اقساط، توسط متقاضی مطمئن گردند و به نحوی، نیازمند اطلاع از اعتبار مالی و خوش حسابی فرد متقاضی می باشند. در این راستا، انجام اعتبارسنجی، می تواند به هر دو گروه، یعنی، متقاضی و ارائه دهنده وام، کمک نماید.

اعتبارسنجی که بر مبنای دانش بانکداری و علم آمار، بنا شده، مفهومی است که به دادن امتیاز اعتباری، بر اساس تجزیه و تحلیل وضعیت مالی فعلی متقاضی خدمات و تسهیلات و همچنین، سابقه بازپرداخت اقساط و صورت حساب ها توسط او در گذشته، اشاره دارد. به عبارتی، با استفاده از اعتبارسنجی، رفتار مالی فرد، در خصوص بازپرداخت اقساط و صورت حساب هایش در گذشته و همچنین، شرایط مالی او در زمان حال، مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد و به فرد، یک امتیاز داده می شود.

این امتیاز اعتباری که بر اساس اعتبارسنجی به دست آمده، نشان دهنده میزان اعتبار فرد و قابل اعتماد بودن یا نبودن او در بازپرداخت اقساط و صورتحساب هایش است. مسائلی که بر امتیاز اعتباری فرد موثر هستند، عبارتند از:

رفتار فعلی فرد، در خصوص بازپرداخت اقساط: چنانچه فرد، در حال حاضر، در حال پرداخت اقساط تسهیلاتی که در گذشته اخذ نموده است، باشد، پرداخت به موقع این اقساط، نقش مهمی در امتیاز اعتباری وی خواهد داشت. 

داشتن حساب های بانکی متعدد: چنانچه فرد، دارای حساب های بانکی متعدد فعال، با گردش مالی مناسب باشد، این امر، شاخص مهمی در تعیین امتیاز اعتباری او خواهد بود و نشان دهنده توان مالی وی، برای بازپرداخت تسهیلات مورد تقاضا است.

نداشتن بدهی جاری: عدم بدهی به بانک ها، هنگام استعلام اعتبارسنجی بانکی، یکی از مسائل موثر بر امتیاز اعتباری خواهد بود.

رفتار گذشته فرد، در خصوص بازپرداخت اقساط: سابقه خوش حسابی فرد، در بازپرداخت اقساط تسهیلاتی که در گذشته، اخذ نموده، به ویژه در وام ها و تسهیلات با مبلغ کلان، نقش مهمی در امتیاز اعتباری فرد، در استعلام بانکی با کد ملی، جهت اطلاع از اعتبار او خواهد داشت. 

متقاضی خدمات اقساطی و تسهیلات، می تواند پس از انجام اعتبارسنجی، نتیجه را به عنوان نوعی ضمانت، به ارائه دهنده تسهیلات، نظیر بانک ها، ارائه دهد. همچنین، وام دهندگان نیز می توانند، قبل از ارائه هرگونه تسهیلاتی، اقدام به اعتبارسنجی کنند تا از بازپرداخت اقساط، توسط متقاضی وام، مطمئن گردند. انجام اعتبارسنجی، از طریق ورود به سایت استعلام اعتبارسنجی بانکی با کد ملی یا سامانه اعتبار من mycredit.ir می باشد.

سامانه اعتبار من mycredit.ir، سامانه ای است که با هدف ارائه خدمات الکترونیک، در زمینه اعتبارسنجی بانکی اشخاص حقیقی و حقوقی، راه اندازی شده است. این سامانه، دارای امکانات مختلفی، نظیر خدمات مشاوره ای و امکان اعتبارسنجی بانکی به صورت آنلاین و استعلام بانکی با کد ملی، می باشد که متقاضیان، با ورود به سایت استعلام اعتبارسنجی بانکی با کد ملی، می توانند به آن ها دسترسی داشته باشند. 

حتما بخوانید: استعلام دارایی با کد ملی

 

امکانات و خدمات سامانه اعتبار من mycredit.ir

در قسمت قبل، در خصوص سامانه اعتبار من mycredit.ir و مفهوم اعتبارسنجی، توضیح دادیم و گفتیم که داشتن یک امتیاز اعتباری خوب، نقش بسیار مهمی در دریافت تسهیلات بانکی، نظیر وام جعاله بانک مسکن، برای افراد متقاضی این وام ها و تسهیلات خواهد داشت. همچنین، اشاره کردیم که سامانه اعتبار من mycredit.ir، دارای امکانات مختلفی می باشد. لذا، در این قسمت قصد داریم، درباره امکانات و خدمات سامانه اعتبار من mycredit.ir، صحبت کنیم که با ورود به سایت استعلام اعتبارسنجی بانکی با کد ملی در دسترس هستند و عبارتند از:

ارائه گزارش اعتباری: یکی از امکانات سامانه اعتبار من، اعتبارسنجی بانکی آنلاین و استعلام بانکی با کد ملی می باشد که از طریق این خدمت، متقاضیان می توانند، از امتیاز اعتباری خود یا شخص دیگر، مطلع شوند. 

مشاوره: از دیگر خدمات و امکانات سامانه اعتبار من mycredit.ir، ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه اعتبارسنجی بانکی و افزایش امتیاز اعتباری می باشد که با ورود به سایت سامانه و انتخاب گزینه خدمات مشاوره از لیست خدمات، در دسترس متقاضیان خواهد بود. 

ارائه وب سرویس: از دیگر خدمات این سامانه، ارائه وب سرویس، با نرخ شاخص بانک مرکزی به افراد متقاضی این خدمت است. 

پنل کسب و کار: راه اندازی پنل کسب و کار، از دیگر خدمات سامانه اعتبار من mycredit.ir می باشد که با ورود به سایت سامانه، در دسترس افراد خواهد بود.

پس از توضیح در خصوص امکانات سامانه اعتبار من mycredit.ir، در ادامه، درباره نحوه اعتبارسنجی بانکی و استعلام بانکی با کد ملی، صحبت خواهیم کرد و هزینه انجام اعتبارسنجی بانکی را خواهیم گفت. همچنین، علاقمندان به کسب اطلاعات در خصوص استعلام وضعیت چک صیادی، می توانند، مقاله سامانه پیچک بانک مرکزی را مطالعه کنند.

بیشتر بخوانید: سامانه پیچک بانک مرکزی

 

 

 

نحوه اعتبارسنجی در سامانه اعتبار من mycredit.ir

در قسمت قبل، پس از معرفی سامانه اعتبار من mycredit.ir، در خصوص امکانات این سامانه صحبت کردیم و گفتیم که یکی از امکانات این سامانه، ارائه خدمات اعتبارسنجی بانکی و استعلام بانکی با کد ملی می باشد که در گزارش آن، تمام اطلاعات بانکی فرد، نظیر چک برگشتی، تعداد وام ها و سایر موارد، موجود است. لذا در این قسمت، قصد داریم، درباره نحوه اعتبارسنجی بانکی در سامانه اعتبار من mycredit.ir توضیح دهیم که با ورود به سایت استعلام اعتبارسنجی بانکی با کد ملی ممکن است و مطابق مراحل زیر می باشد:

در ابتدا، در مرورگر خود، عبارت "سامانه اعتبار من" یا آدرس mycredit.ir را جست و جو کرده تا وارد صفحه ای مشابه صفحه زیر شوید و سپس، گزینه دریافت گزارش اعتباری را انتخاب کنید.

 

سامانه اعتبار من mycredit.ir

 

در این مرحله، شماره ملی و تلفن همراه خود را وارد کرده و پس از تیک زدن کادر موافقت با مقررات و قوانین، بر روی دکمه سبز رنگ دریافت گزارش اعتبارسنجی کلیک کنید تا به درگاه پرداخت، هدایت شوید.

 

سامانه اعتبار من

 

پس از پرداخت هزینه، در کادر مربوطه، کد پیامک شده به تلفن همراه خود را وارد نمایید و گزینه تایید را انتخاب کنید.

 

اعتبار سنجی بانکی از سامانه اعتبار من

 

پس از انجام مراحل بالا، فایل امتیاز اعتباری شما، برایتان، نمایش داده خوهد شد که تمامی اطلاعات، نظیر چک برگشتی، تعداد وام ها، تعداد اقساط و سایر اطلاعاتی از این دست، در آن، موجود می باشد.

بیشتر بخوانید: سامانه ثبت نام وام بانک رسالت ibank.rqb.it

 

هزینه اعتبارسنجی در سامانه اعتبار من mycredit.ir و نحوه پرداخت آن

در قسمت قبل، درباره اعتبارسنجی بانکی در سامانه اعتبار من که از طریق استعلام بانکی با کد ملی بود، توضیح دادیم و گفتیم که اعتبارسنجی بانکی از طریق استعلام بانکی با کد ملی در این سامانه، همانند استعلام در سایر سامانه ها و برنامه ها، نظیر برنامه پلیس من، نیازمند پرداخت هزینه است. لذا در این قسمت، قصد داریم، درباره هزینه این اعتبارسنجی بانکی و نحوه پرداخت آن توضیح دهیم. 

هزینه اعتبارسنجی بانکی از طریق استعلام بانکی با کدملی در سامانه اعتبار من، 10 هزار تومان می باشد.

نحوه پرداخت این هزینه، به صورت آنلاین و از طریق درگاه های پرداخت معتبر، انجام می گیرد.

در نحوه پرداخت هزینه اعتبارسنجی بانکی در سامانه اعتبار من، داشتن یکی از کارت های عضو شبکه شتاب و رمز دوم، ضروری می باشد.

متقاضیانی که قصد کسب اطلاعات، در خصوص وضعیت حساب صادر کنندگان چک های سبز یا صیادی را دارند، می توانند، مقاله ای که در قسمت در ادامه بخوانید، لینک داده شده است را مطالعه نمایند. 

در ادامه بخوانید: سامانه استعلام اینترنتی چک صیاد

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره سامانه اعتبار من ​در کانال تلگرام موضوعات حقوقی عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون سامانه اعتبار من پاسخ دهند.

سوالات متداول

 

1- اعتبارسنجی چیست؟

اعتبارسنجی بررسی رتبه اعتباری شخص حقیقی یا حقوقی از لحاظ پرداخت به موقع صورتحساب ها و بازپرداخت تسهیلات می باشد که جزئیات آن در متن مقاله ارائه شده است.

 

2- آدرس سامانه اعتبارسنجی چیست؟

آدرس سامانه اعتبارسنجی mycredit.ir می باشد و دارای امکانات مختلفی است که جزئیات آن در متن مقاله ارائه شده است.

 

3- امکانات سامانه اعتبارسنجی چیست؟

امکانات سامانه اعتبارسنجی مواردی چون دریافت گزارش اعتبارسنجی ارائه مشاوره و سایر مواردی از این دست می باشد که جزئیات آن در متن مقاله ارائه شده است.

منبع : سامانه اعتبار من

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/nL8l
نظرتان را بنویسید