سامانه برگزاری کلاس های مجازی دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب

سامانه برگزاری کلاس های مجازی دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

سامانه مجازی دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب به نشانی vclass.azad.ac.ir به منظور ایجاد فضایی برای برگزاری آزمون های آنلاین، جلسات دفاع و کلاس های مجازی دانشجویان ایجاد شده است. برای ورود به این سایت داشتن کدملی و شماره داشجویی ضروری است.

 

 

با مجازی شدن اکثر فعالیت های آموزشی دانشگاه آزاد، واحدهای مختلف این دانشگاه از جمله واحد تهران جنوب نیز برای ارائه کلاس های مجازی و جلسات دفاع دانشجویان، سامانه ای را به نام سایت مجازی دانشگاه آزاد تهران جنوب ارائه نموده است. تمامی اساتید و دانشجویان این واحد دانشگاهی امکان ورود به این سامانه و استفاده از امکانات این سایت را خواهند داشت.

برای ورود به سامانه مجازی دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب می بایست به سایت vclass.azad.ac.ir مراجعه کرده و بر اساس نقش خود (استاد یا دانشجو) بر روی شرکت در کلاس مورد نظر خود و یا جلسات دفاع و آزمون کلیک کنید. البته این سایت دارای بخشی برای ارائه درخواست ها و سوالات دانشجویان نیز می باشد.

 

برای ورود مستقیم به سامانه مجازی دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب کلیک کنید

 

سامانه مجازی دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب

 

 

برای ورود به جلسات دفاع، کلاس ها و ازمون های مجازی دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب می بایست به سایت vclass.azad.ac.ir مراجعه نمایید.

 

معرفی سامانه مجازی دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب vclass.azad.ac.ir

سامانه مجازی دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب از سه بخش مهم و کاربردی برگزاری کلاس های آنلاین، برگزاری آزمون های تشریحی و تستی آنلاین و برگزاری جلسات دفاع آنلاین تشکیل شده است. کلاس های مجازی دانشگاه آزاد تهران جنوب از طریق سامانه دان دانشگاه تهران جنوب برگزار می شود که لینک ورود مستقیم آن در همان سایت vclass.azad.ac.ir قرار گرفته است.

 

برای ورود به جلسات امتحانی و کلاس های سایت مجازی واحد تهران جنوب دانشگاه آزاد نیز می بایست طبق دستورالعمل موجود در این سامانه به دانلود نرم افزار ادوبی کانکت پرداخت و سپس بر اساس نوع امتحان و ترم دانشجو وارد بخش مربوطه شد. امتحانات مجازی نیز به شیوه های مختلف تستی، تشریحی و ... برگزار خواهند شد.

 

دانشجویانی که قصد ورود به جلسات امتحانی واحد تهران جنوب کلاس خود را دارند باید از طریق سایت دان دانشگاه آزاد اقدام نمایند. نحوه ورود به این سامانه از طریق مقاله زیر اطلاع رسانی شده است.

 

بیشتر بخوانید: دان

 

 

نحوه ورود به سامانه مجازی دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب vclass.azad.ac.ir

برای ورود به سامانه مجازی دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب می بایست به نشانی vclass.azad.ac.ir مراجعه کرده و بر اساس نقش کاربری خود، یعنی استاد یا دانشجو بودن، اطلاعات خواسته شده را وارد و از بخش مورد نظر خود استفاده نمایید. برای راهنمایی بیشتر جهت ورود به سایت آموزش مجازی واحد تهران جنوب دانشگاه آزاد، جدول زیر ارائه شده است.

 

نوع کاربرنام کاربریرمز ورود
اساتیدکد ملیکد ملی
دانشجویانابتدا 141 سپس شماره دانشجوییکد ملی
اتباع خارجیابتدا 141 سپس شماره دانشجوییکدملی

 

از طریق وارد کردن اطلاعات خواسته شده کاربران که در جدول فوق ارائه شده است می توانید به سامانه آموزش مجازی دانشگاه آزاد وارد شوید. برای ورود مستقیم به سایت آموزش مجازی واحد تهران جنوب دانشگاه آزاد، مانند راهنمای تصویری زیر ابتدا سایت vclass.azad.ac.ir را سرچ کرده و وارد آن شوید.

 

نحوه ورود به سامانه مجازی دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب vclass.azad.ac.ir

 

پس از ورود به سایت مجازی دانشگاه آزاد تهران جنوب، بر اساس نوع فعالیتی که قصد شرکت در آن را دارید، یکی از گزینه های شرکت در امتحانات و کلاس های دانشگاه آزاد و یا آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد را کلیک کنید.

 

vclass.azad.ac.ir

 

در اینجا، گزینه ورود به سامانه کلاس ها و امتحانات دان دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب شده است. همانطور که مشاهده می کنید می بایست بر روی گزینه "ورود" کلیک کنید.

 

سامانه مجازی دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب

 

در این بخش می بایست نام کاربری و رمز عبور خود را که در جدول فوق توضیح داده شده بود، وارد کرده و سپس گزینه "ورود" را کلیک کنید. فراموش نشود که دانشجویان قبل از شماره دانشجویی خود باید عدد 141 را نوشته و در ادامه آن شماره دانشجویی خود را وارد نمایند.

 

سایت دانشگاه آزاد تهران جنوب

 

دانشجویان اتباع خارجی می بایست از کدملی مندرج در پروفایل سایت آموزشیار دانشگاه آزاد به عنوان رمز عبور استفاده نمایند. برای ورود به سایت آموزشیار می توانید از طریق مقاله زیر اقدام نمایید.

 

بیشتر بخوانید: آموزشیار

 

 

 

 

 

امکانات سامانه مجازی دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب vclass.azad.ac.ir

تا این بخش از مقاله در خصوص نحوه ورود به کلاس ها و امتحانات مجازی دانشگاه آزاد تهران جنوب اطلاعاتی داده شد. همچنین دانشجویانی که فرآیند نگارش پایان نامه در سامانه پژوهشیار دانشگاه آزاد را به اتمام رسانده اند نیز می توانند برای دفاع به سایت vclass.azad.ac.ir مراجعه نمایند.

 

از طریق سایت آموزش مجازی دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب می توان به سایر بخش های این سامانه مانند سامانه مکانیزه ارتباط با واحد که همان سایت درخواست رفع اشکال واحد تهران جنوب می باشد وارد شد. این بخش مربوط به اطلاع رسانی در خصوص فرآیندهای آموزشی مانند اشکال در انتخاب واحد یا حذف و اضافه دانشگاه آزاد، شهریه دانشگاه آزاد و رفع اشکال در نحوه پرداخت آن می باشد.

 

همچنین تمام اطلاعیه ها، شماره تماس با واحدهای مختلف دانشگاه آزاد و تمامی اطلاعاتی که دانشوجویان برای سپری کردن ترم های تحصیلی خود در دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب نیاز دارند، در سامانه مجازی دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب به نشانی vclass.azad.ac.ir ذکر شده است.

 

کارشناسان سامانه مشاوره هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص ورود به سامانه مجازی دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب را در اختیار داوطلبان گذاشته و آن ها را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا راهنمایی نمایند. همچنین از طریق عضویت در کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی هیوا می توانید آخرین اخبارمرتبط با این حوزه را دریافت نمایید.

 

در ادامه بخوانید: وادانا

 

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️ سامانه مجازی دانشگاه آزاد تهران جنوب به چه نشانی می باشد ؟

✔️ سایت مجازی دانشگاه آزاد تهران جنوب به نشانی vclass.azad.ac.ir می باشد که لینک ورود مستقیم به آن در متن مقاله ارائه شده است.



 

2- ✔️ نحوه ورود به سایت مجازی دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب چگونه است ؟

✔️ دانشجویان می بایست با در دست داشتن کدملی و شماره دانشجویی خود با پیش شماره 141 و اساتید تنها با کدملی خود وارد سایت vclass.azad.ac.ir شوند. نحوه ثبت اطلاعات در متن مقاله ارائه شده است.



 

3- ✔️ امکانات سامانه مجازی واحد تهران جنوب دانشگاه آزاد چیست ؟

✔️ در سامانه مجازی تهران جنوب می توان به انواع اطلاعیه ها، تلفن واحدهای مختلف دانشگاه آزاد، سامانه درخواست اشکالات و ... دسترسی پیدا کرد که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.

منبع : سامانه برگزاری کلاس های مجازی دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/RplR
نظرتان را بنویسید