سایت آزمون دفتریاری

سایت آزمون دفتریاری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون دفتریاری سال 1400 باید در مهلت مقرر شده از سوی اداره کل امور اسناد و سردفتران به سایت آزمون دفتریاری به نشانی saazmoon.com مراجعه کنند و فرآیند ثبت نام خود را تکمیل کنند. لازم به ذکر است که نتایج آزمون دفتریاری سال ۱۴۰۰ نیز از طریق همین سامانه اعلام می شود.

 

 

آزمون دفتریاری معمولا هر ساله به منظور به کارگیری و استخدام دفتریاران مورد نیاز دفاتر رسمی کشور زیر نظر اداره کل امور اسناد و سردفتران سازمان اسناد و املاک کشور برگزار می شود. علاقه مندان واجد شرایط و متقاضی ثبت نام در این آزمون باید در مهلت مقرر فرآیند نام نویسی خود را تکمیل کنند.

ثبت نام و اعلام نتاج نهایی آزمون دفتر یاران سال 1400 بصورت اینترنتی و از طریق سایت آزمون دفتریاری به نشانی saazmoon.com انجام می شود. داوطلبان می توانند به منظور ثبت نام و همچنین مشاهده نتایج آزمون دفتریاری سال جاری به این سامانه مراجعه کنند.

 

برای ورود به سایت آزمون دفتریاری کلیک کنید

 

saazmoon.com

 

 

داوطلبان برای ثبت نام در آزمون دفتریاری و یا مشاهده نتیجه آزمون باید به سایت saazmoon.com مراجعه کنند.

 

در ادامه این مقاله علاوه بر لینک ثبت نام و اعلام نتایج آزمون دفتریاری ۱۴۰۰، نحوه ورود به سایت آزمون دفتریاری به نشانی saazmoon.com و سایر امکانات این سایت را نیز ارائه داده ایم.

 

سایت ثبت نام آزمون دفتریاری saazmoon.com

متقاضیانی که اسامی آنها توسط سردفتران به عنوان دفتریار اول یا دوم معرفی شده و قصد ثبت نام در آزمون دفتریاران سال 1400 را دارند می توانند از تاریخ 13 شهریور ماه با مراجعه به سایت آزمون دفتریاری به نشانی saazmoon.com و مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون دفتریاری، فرآیند ثبت نام خود را در این سامانه تکمیل کنند.

 

 

لینک ثبت نام آزمون دفتریاری از تاریخ 13 شهریور در سایت saazmoon.com فعال می شود. به محض آغاز ثبت نام لینک مستقیم ثبت نام در این قسمت فعال خواهد شد.

 

متقاضیان شرکت در آزمون سال جاری موظف هستند پس از ورود به سایت saazmoon.com مراحل تعیین شده اعم از پرداخت هزینه، تکمیل فرم ثبت نام و بارگذاری مدارک را طی کرده و در نهایت کد رهگیری ثبت نام را دریافت کنند. در ادامه مراحل ثبت نام و نحوه ورود به سایت ثبت نام آزمون استخدامی دفتر یاری saazmoon.com را ارائه داده ایم.

 

مراحل ورد به سایت ثبت نام آزمون دفتریاری saazmoon.com

 

ورود به سایت آزمون دفتریاری به نشانی saazmoon.com

انتخاب گزینه " خرید کارت " به منظور پرداخت هزینه ثبت نام

برگشت به صفحه اول و انتخاب گزینه " شروع ثبت نام "

وارد کردن کدپیگیری بانک و ورود به صفحه اصلی

تکمیل فرم اطلاعات و مدارک

تایید نهایی اطلاعات و دریافت کدرهگیری ثبت نام

 

راهنمای تصویری نحوه ورود به سایت آزمون دفتریاری saazmoon.com

 

1 - جست و جوی عبارت " saazmoon.com​ " در کادر بالایی و یا میانی مرورگر سیستم و ورود به سامانه

 

سایت آزمون دفتریاری saazmoon.com

 

2 - انتخاب گزینه " خرید کارت " از منوی سایت

 

سایت آزمون دفتریاری

 

3 - تکمیل اطلاعات خواسته شده و ادامه برای پرداخت هزینه ثبت نام

 

saazmoon.com

 

4 - انتخاب گزینه " شروع ثبت نام " و وارد کردن کدپیگیری بانک برای آغاز ثبت نام

 

سایت ثبت نام آزمون دفتریاری saazmoon.com

 

لازم به ذکر است که به محض آغاز شدن مهلت ثبت نام آزمون دفتریاری ۱۴۰۰ و فعال شدن سایت آزمون دفتریاری به نشانی saazmoon.com علاوه بر این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون دفتریاری

 

 

سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دفتریاری saazmoon.com

پیش از این به دو مورد از کاربردهای اصلی سایت آزمون دفتریاری saazmoon.com یعنی ثبت نام آزمون دفتریاری سال ۱۴۰۰ و اعلام نتایج این آزمون اشاره کردیم، اما داوطلبان باید دقت داشته باشند که این سایت علاوه بر ثبت نام و مشاهده کارنامه این آزمون برخی امکانات دیگر نیز ارائه داده است.

 

یکی از کاربردهای این سامانه این است که داوطلبان پس از ثبت نام در این آزمون می توانند در مهلت مقرر شده از سوی اداره کل امور اسناد و سردفتران سازمان اسناد و املاک کشور با مراجعه به سامانه saazmoon.com نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دفتریاری سال 1400 اقدام کنند.

 

 

لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دفتریاری از تاریخ 23 شهریور در سایت saazmoon.com فعال می شود. به محض انتشار کارت آزمون لینک مستقیم دریافت آن در این قسمت فعال خواهد شد.

 

همچنین داوطلبانی که در آزمون دفتر یاری سال 1400 ثبت نام کرده اند در صورت گم کردن کد رهگیری ثبت نام خود می توانند پس از مراجعه به سایت saazmoon.com با انتخاب گزینه " نمایش کد رهگیری " با وارد کردن اطلاعات فردی خواسته شده کد ثبت نام خود را مجددا بازیابی کنند. و سپس در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دفتریاری برای دریافت کارت اقدام کنند.

 

علاقه مندان به ثبت نام در آزمون سردفتری سال ۱۴۰۰ دقت داشته باشند که سایت ثبت نام این آزمون با سایت آزمون دفتریاران متفاوت می باشد. برای آشنایی هر چه بیشتر با سایت ثبت نام آزمون سردفتری می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید: سایت آزمون سردفتری iripo.ssaa.ir

 

 

 

 

 

سایت اعلام نتایج آزمون دفتریاری saazmoon.com

متقاضیان آزمون دفتریاری سال 1400 برای پذیرش و کسب مجوز قبولی باید تمامی مراحل گزینش دفتریاران از جمله آزمون کتبی، مصاحبه شفاهی و .... را با موفقیت پشت سر بگذارند تا به عنوان پذیرفته شده نهایی تلقی شوند. لذا داوطلبان این آزمون باید پس از شرکت در امتحان کتبی دفتر یاران سال ۱۴۰۰ در انتظار اعلام شدن نتایج این آزمون باشند.

 

همانطور که ثبت نام آزمون دفتریاران سال 1400 بصورت اینترنتی و در سامانه آزمون دفتریاری به نشانی saazmoon.com انجام شده، فرایند اعلام نتایج این آزمون نیز به همین منوال انجام خواهد شد. داوطلبان باید مدتی پس از زمان برگزاری آزمون دفتریاری در تاریخ اعلام شده توسط سازمان اسناد و املاک کشور به سایت saazmoon.com مراجعه کرده و از نتیجه خود مطلع شوند.

 

 

لینک اعلام نتایج آزمون دفتریاری مدتی پس از برگزاری این آزمون در سایت saazmoon.com فعال می شود. به محض انتشار نتایج لینک مستقیم مشاهده نتیجه ها در این قسمت فعال خواهد شد.

 

داوطلبان آزمون دفتریاری سال ۱۴۰۰ پس از ورود به سایت saazmoon.com باید با استفاده از اطلاعات فردی و ثبت نامی خود به صفحه شخصی خود در این سامانه وارد شده و سپس نتیجه آزمون را مشاهده کنند. در ادامه نحوه ورود به سایت اعلام نتایج آزمون دفتریاری به نشانی saazmoon.com را ارائه داده ایم.

 

مراحل ورود به سایت اعلام نتایج آزمون دفتریاری saazmoon.com

 

ورود به سایت آزمون دفتریاری به نشانی saazmoon.com

انتخاب گزینه " اعلام نتیجه " از منوی بالای سایت

انتخاب یکی از روش های ارائه شده برای مشاهده نتایج

وارد کردن اطلاعات و مشاهده کارنامه آزمون دفتریاری

 

راهنمای تصویری نحوه ورود به سایت اعلام نتایج آزمون دفتریاری saazmoon.com

 

1 - جست و جوی عبارت " saazmoon.com " در کادر بالایی و یا میانی مرورگر سیستم و ورود به سامانه

 

سایت آزمون دفتریاری saazmoon.com

 

2 - انتخاب گزینه " اعلام نتیجه " از منوی بالای سایت

 

سایت اعلام نتایج آزمون دفتریاری

 

3 - انتخاب یکی از روش های ارائه شده و وارد کردن اطلاعات برای مشاهده کارنامه آزمون دفتریاری

 

saazmoon.com

 

خاطر نشانی می شود که در صورت اعلام شدن نتیجه آزمون دفتریاری و فعال شدن سایت آزمون دفتریاران به نشانی saazmoon.com علاوه بر این مقاله، در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون سردفتری

 

 

 

 

اگر پس از مطالعه این مقاله سوالی در خصوص نحوه ورود به سایت ثبت نام آزمون دفتریاری saazmoon.com و یا امکانات این سامانه دارید، می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پاسخ سوالات خود را از ایشان دریافت کنید.



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام آزمون دفتریاری از طریق کدام سایت انجام می شود ؟

✔️ ثبت نام آزمون دفتریاری از طریق سایت saazmoon.com انجام می شود که در این مقاله لینک مستقیم ورود به این سایت و نحوه ثبت نام آزمون را ارائه داده ایم .



 

2- ✔️ سایت آزمون دفتریاری برای چه مواردی استفاده می شود ؟

✔️ همانطور که در این مقاله اشاره شده سایت آزمون دفتریاری برای ثبت نام ، اعلام نتایج ، دریافت کارت آزمون دفتریاری و برخی موارد دیگر کاربرد دارد .



 

3- ✔️ نتایج آزمون دفتریاری از چه طریقی اعلام می شود ؟

✔️ نتیجه آزمون دفتریاران بصورت اینترنتی در سایت آزمون دفتریاری اعلام می شود که لینک ورود به این سامانه و مراحل مشاهده نتایج در این مقاله نیز ارائه شده است .

منبع : سایت آزمون دفتریاری

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/QokY
نظرتان را بنویسید